زمانی که هیچ سالن زیبایی به فکر جذب مشتری نیست میتوانید تنها با یک نمونه پیامک تبلیغاتی، مشتریان دیگران را جذب کنید. بر این اساس شما میتوانید از یک کمپین برنامهریزی شده به منظور ارسال پیامک تبلیغاتی در تعطیلات برای مشتریان خود استفاده کنید. این میتواند شامل تخفیف ویژه تعطیلات نیز باشد که در جلب توجه بیشتر مخاطب نیز اثربخش خواهد بود.
از خدمات اضافی استفاده کنید.
سالنهای زیبایی و آرایشگاهها با ارسال قیمت خدمات، آگاهیسازی مخاطبان درباره طرحهای تخفیفی یا خدمات جدید میتوانند در جذب مشتریان و بازاریابی برند خود مؤثر عمل کنند.
- یک نمونه پیامک تبلیغاتی باید حاوی چه مواردی باشد؟
در حالی که متن شما باید ساده و جذاب نوشته شود اما در عین حال توجه داشته باشید که ملزم به استفاده از یک تعداد کاراکتر بیشتر نیستید که البته این تعداد بسته به ارائهدهنده خدمات پیامکی شما میتواند متفاوت باشد. اما در هر صورت باید از زیادهگویی بپرهیزید و متنی جذاب و به اندازه بنویسید. شما باید برای این کار یک طرح اثربخش داشته باشید تا بتوانید از فضای کوچک پیامک برای آنچه در برنامهریزی بازاریابی به دنبال آن هستید، دست پیدا کنید.
تبلیغات جذاب ارائه کنید.
برای اینکه بتوانید نظر افراد بیشتری را به خود جلب کنید، بهتر است هدایا و خدمات اضافی را خصوصاً برای کسانی که هنوز از خدمات شما استفاده نکردهاند، در نظر بگیرید. برای مثال وقتی پیامکی با این مضمون ارسال میکنید که: «مشتریان اول در کنار اولین اصلاح صورت میتوانند از خدمات آبرسانی سالن به صورت رایگان استفاده کنند»، قادر خواهید بود که توجه بسیاری از افرادی را که قصد اصلاح صورت دارند به خود جلب کنید.
توجه داشته باشید که این روزها باید متفاوت باشید تا توجه افراد به شما جلب شود. یکی از راههای مؤثر در متفاوت بودن این است که از کوپنهای تخفیفی و تشویقی در متن پیامک خود استفاده کنید. برای مثال در متن نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی بنویسید که تا بازه زمانی خاصی برای این نوع خدمات تخفیف ۳۰ درصدی قرار دادهاید. این کار مخاطب را وادار به انجام واکنش میکند و تردیدی برای او بر جای نخواهد گذاشت.
سطح مزاحمت خود را کاهش دهید.
طوری پیامک ارسال نکنید که به جای اثرات مثبت باعث ایجاد دید منفی نسبت به برند خود شوید. برای مثال باید بدانید که در چه موقع پیامک ارسال کنید یا اینکه پیامک خود را برای کدام یک از گروههای سنی یا جنسیتی ارسال کنید. بنابراین هنگامی که قرار است کمپین بازاریابی پیامکی خود را تدوین میکنید، حتماً باید مطمئن شوید که پیامک شما باعث تحریک شدن مخاطب یا ایجاد مزاحمت برای او نمیشود.
از طرفی نباید در این بین از مشتریان قبلی خود غافل شوید. برای مثال میتوانید از مکانیسم پاداش برای مشتریان قبلی خود نیز استفاده کنید تا همچنان با تشویق آنها به استفاده از خدماتتان، از این افراد مشتریان همیشگی و وفادار بسازید. این کار حتی میتواند باعث شود که برخی مشتریان، سالن شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند که این عمل نیز در رشد آرایشگاه شما بسیار مؤثر خواهد بود.
جزئیات پیامکها را دنبال و آنها را بهینه کنید.

در نوشتن یک متن تبلیغاتی باید به نکات مهمی از جمله سادگی، جذابیت و خلاقیت در متن در عین کوتاه بودن آن توجه کرد. ضمن اینکه توجه به موارد دیگر از جمله عدم مزاحمت در این زمینه هم بسیار مهم است.
- استفاده از پنل اساماس تبلیغاتی برای سالنهای زیبایی چه مزایایی دارد؟
هیچ کس از خواندن متنهای تکراری و خستهکننده خوشش نمیآید. در عوض نوشتن یک متن جذاب هر چند کوتاه یا بلند میتواند مخاطب را ترغیب به انجام عکسالعمل کند. بنابراین بسیار مهم است که متن خوب و مناسبی بنویسید.
خلاصه و مفید باشید.
نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای خدمات ناخن
- فقط برای خاص پسندان. پکیج کامل خدمات مانیکور و طراحی ناخن در سالن ویونا.
- زیباییت رو با ما بیمه کن. همیشه راهی برای زیبایی هست. کافیه به سالن ما سر بزنی و سبک ما رو از نزدیک ببینی.
- سالن زیبایی صدف آماده ارائه خدمات مختلف کاشت، ژل و ترمیم است. تخفیف ویژه برای کسانی که زودتر نوبت رزرو کنند.
- مانیکور دوس داری؟ فرانسوی یا آمریکایی؟ ژلی یا آینهای؟ اکریلیک یا سنگی؟ بدو تا نوبتامون پر نشده. خیابان شفا، روبروی ساختمان پزشکان رازی. سالن زیبامون.
نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای خدمات آرایشی
- جشن عروسی دعوتی؟ میخوای بری جشن تولد؟ یه دورهمی دوستانه داری؟ میخوای متفاوتتر از بقیه باشی؟ پس بیا اینجا ما منتظرتیم.
- با رزگلد بدرخش. بین خدمات آرایش صورت مینیمال، آرایش لایت، آرایش شب، میکاپ سلبریتی، گریم سینمایی، آرایش ضد پیری، میکاپ کلاسیک، آرایش خلیجی، گزینه مورد علاقت رو انتخاب کن.
- با خدمات میکاپ بهترین آرایشگر شهر به صورت خود زندگی ببخشید. اینجا همه چیز رنگی است.
ارسال پیامک هدفمند
اگر به عنوان یک سالن زیبایی در حال فعالیت هستید، استفاده از بازاریابی پیامکی میتواند تأثیر فوقالعادهای در رشد کسبوکار شما داشته باشد. یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی که به شکل مناسب و هدفمند تولید و ارسال شده باشد، قادر خواهد بود که مشتریان بالقوه را به همراهان همیشگی تبدیل کند. طبق آمار ۸۰ درصد از افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن گوشی خود را بررسی میکنند. از طرفی به صورت متوسط یک پیامک در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده میشود.
نحوه استفاده آرایشگاهها از پیامکهای تبلیغاتی
بسیاری از افراد میخواهند بدانند که چگونه آرایشگاهها و سالنهای زیبایی میتوانند از خدمات پیامک تبلیغاتی به نفع خود استفاده کنند. به عبارت سادهتر مشاغل زیادی هستند که به تأثیر بازاریابی پیامکی اعتقادی ندارند. اما در اینجا به شما نشان میدهیم که یک سالن زیبایی چگونه میتواند از چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی به نفع شناخت برند و رشد درآمدزایی خود استفاده کند.
ارسال لیست قیمت
شما میتوانید شمارههای مشتریان خود را دریافت و ذخیره کنید و هر چند وقت یکبار برای جذب آنها و البته برای مشتریان وفادارتر پاداش ارسال کنید. این کار باعث میشود تا مشتریان فعلی شما تشویق شده و از خدمات شما استفاده کنند.
برای مثال یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای ترغیب میتواند شامل این جمله باشد: «به نظر شما هزینه کدام یک از خدمات زیر به صرفه نیست؟ به ده نفر از کسانی که به نظرسنجی پاسخ دهند، خدمات مانیکور و پدیکور رایگان اهدا میشود.» چنین متنهایی میتوانند مانند یک معجزه روی خانمها تأثیرگذار باشند و آنها را به مشتریان همیشگی شما تبدیل کنند. استفاده از پیامکهای نظرسنجی میتواند تأثیر زیادی در بینش شما برای تعیین استراتژیهای بازاریابی داشته باشد. زیرا شما را با نیازهای مخاطب آشنا و هماهنگ میکند.