اگر به عنوان یک سالن زیبایی در حال فعالیت هستید، استفاده از بازاریابی پیامکی میتواند تأثیر فوقالعادهای در رشد کسبوکار شما داشته باشد. یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی که به شکل مناسب و هدفمند تولید و ارسال شده باشد، قادر خواهد بود که مشتریان بالقوه را به همراهان همیشگی تبدیل کند. طبق آمار ۸۰ درصد از افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن گوشی خود را بررسی میکنند. از طرفی به صورت متوسط یک پیامک در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده میشود.
نحوه استفاده آرایشگاهها از پیامکهای تبلیغاتی
برای اینکه بتوانید نظر افراد بیشتری را به خود جلب کنید، بهتر است هدایا و خدمات اضافی را خصوصاً برای کسانی که هنوز از خدمات شما استفاده نکردهاند، در نظر بگیرید. برای مثال وقتی پیامکی با این مضمون ارسال میکنید که: «مشتریان اول در کنار اولین اصلاح صورت میتوانند از خدمات آبرسانی سالن به صورت رایگان استفاده کنند»، قادر خواهید بود که توجه بسیاری از افرادی را که قصد اصلاح صورت دارند به خود جلب کنید.
روی روزهای تعطیل یا مناسبتهای خاص مانور دهید.
علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، میتوانید از پیامکهای انبوه به منظور آگاهسازی مخاطبین خود نیز استفاده کنید. برای مثال در زمانی که یک خدمت جدید مثل پاکسازی صورت را به لیست فعالیتهای سالن خود اضافه میکنید، میتوانید با آگاه کردن مشتریان بالقوه و کنونی آنها را تشویق کنید که از خدمات جدید شما نیز استفاده کنند.
نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی
پیامک طرحهای تخفیف
سالنهای زیبایی و آرایشگاهها با ارسال قیمت خدمات، آگاهیسازی مخاطبان درباره طرحهای تخفیفی یا خدمات جدید میتوانند در جذب مشتریان و بازاریابی برند خود مؤثر عمل کنند.
- یک نمونه پیامک تبلیغاتی باید حاوی چه مواردی باشد؟
بسیاری از افراد میخواهند بدانند که چگونه آرایشگاهها و سالنهای زیبایی میتوانند از خدمات پیامک تبلیغاتی به نفع خود استفاده کنند. به عبارت سادهتر مشاغل زیادی هستند که به تأثیر بازاریابی پیامکی اعتقادی ندارند. اما در اینجا به شما نشان میدهیم که یک سالن زیبایی چگونه میتواند از چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی به نفع شناخت برند و رشد درآمدزایی خود استفاده کند.
ارسال لیست قیمت
این موضوع را به یاد داشته باشید که یک پیامک تنها به قصد تبلیغات مورد استفاده قرار نمیگیرد. بلکه میتوانید اسم آرایشگاه و برند شما را به گوش همشهریان و حتی سایر مشتریان از شهرهای دیگر نیز آشنا کند. همچنین یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی میتواند در برقراری ارتباط بهتر با مشتری بسیار مؤثر باشد. اما برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی چه برای آرایشگاه و چه سایر مشاغل، باید به یک سری از نکات توجه شود. در ادامه به معرفی این نکات میپردازیم.
خلاق بنویسید.
هیچ کس از خواندن متنهای تکراری و خستهکننده خوشش نمیآید. در عوض نوشتن یک متن جذاب هر چند کوتاه یا بلند میتواند مخاطب را ترغیب به انجام عکسالعمل کند. بنابراین بسیار مهم است که متن خوب و مناسبی بنویسید.
خلاصه و مفید باشید.
شما میتوانید شمارههای مشتریان خود را دریافت و ذخیره کنید و هر چند وقت یکبار برای جذب آنها و البته برای مشتریان وفادارتر پاداش ارسال کنید. این کار باعث میشود تا مشتریان فعلی شما تشویق شده و از خدمات شما استفاده کنند.
زمانی که هیچ سالن زیبایی به فکر جذب مشتری نیست میتوانید تنها با یک نمونه پیامک تبلیغاتی، مشتریان دیگران را جذب کنید. بر این اساس شما میتوانید از یک کمپین برنامهریزی شده به منظور ارسال پیامک تبلیغاتی در تعطیلات برای مشتریان خود استفاده کنید. این میتواند شامل تخفیف ویژه تعطیلات نیز باشد که در جلب توجه بیشتر مخاطب نیز اثربخش خواهد بود.
از خدمات اضافی استفاده کنید.
در نوشتن یک متن تبلیغاتی باید به نکات مهمی از جمله سادگی، جذابیت و خلاقیت در متن در عین کوتاه بودن آن توجه کرد. ضمن اینکه توجه به موارد دیگر از جمله عدم مزاحمت در این زمینه هم بسیار مهم است.
- استفاده از پنل اساماس تبلیغاتی برای سالنهای زیبایی چه مزایایی دارد؟
توجه داشته باشید که این روزها باید متفاوت باشید تا توجه افراد به شما جلب شود. یکی از راههای مؤثر در متفاوت بودن این است که از کوپنهای تخفیفی و تشویقی در متن پیامک خود استفاده کنید. برای مثال در متن نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی بنویسید که تا بازه زمانی خاصی برای این نوع خدمات تخفیف ۳۰ درصدی قرار دادهاید. این کار مخاطب را وادار به انجام واکنش میکند و تردیدی برای او بر جای نخواهد گذاشت.
سطح مزاحمت خود را کاهش دهید.
نکات مهم هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی سالنهای زیبایی
استفاده از پیامکهای تبلیغاتی علاوه بر صرفهجویی در هزینههای تبلیغاتی، میتواند باعث دیده شدن آرایشگاه، رشد تعداد مشتریان و به تبع آن رشد درآمد کسبوکار مورد نظر شود.
طوری پیامک ارسال نکنید که به جای اثرات مثبت باعث ایجاد دید منفی نسبت به برند خود شوید. برای مثال باید بدانید که در چه موقع پیامک ارسال کنید یا اینکه پیامک خود را برای کدام یک از گروههای سنی یا جنسیتی ارسال کنید. بنابراین هنگامی که قرار است کمپین بازاریابی پیامکی خود را تدوین میکنید، حتماً باید مطمئن شوید که پیامک شما باعث تحریک شدن مخاطب یا ایجاد مزاحمت برای او نمیشود.
به همین دلیل اصلاً جای تعجب نیست که خدمات پیامک تبلیغاتی تا حد زیادی میتوانند برای سالنهای زیبایی و رشد کسبوکار آنها تفاوت ایجاد کنند. نکته جالب هنگام استفاده از این شیوه، قیمت بهصرفه و البته تأثیرگذاری زیاد است. بیایید به صورت تخصصیتر به مؤثرترین استراتژیهای بازاریابی پیامکی برای آرایشگاهها نگاهی بیندازیم و چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی را نیز بررسی کنیم و از آنها ایده بگیریم.
دیگر نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی، ارسال پیامکهایی است که حاوی طرحهای تخفیفی هستند. این پیامکها باعث میشوند که هم مشتریان فعلی و هم افرادی که به استفاده از خدمات شما فکر میکنند، ترغیب شوند که برای انجام خدمات سالن شما وقت رزرو کنند. با این روش میتوانید هرازگاهی روی خدمات خود تخفیف بگذارید و با ارسال بازه زمانی این تخفیفات، افراد را برای استفاده از این طرحهای حمایتی ترغیب کنید.
پیامهای ارتباطی و آموزشی
امتیاز به این مطلب