ممکن است یک تور به دلایل متفاوت مانند وضعیت آبوهوا، نقص فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر با تأخیر مواجه باشد. شما میتوانید به محض مطلع شدن از این تأخیر، آن را با استفاده از پیامک به مسافران اطلاع دهید تا آنها بتوانند برنامهریزی مناسبی برای زمان رسیدن به محل قرار و فرودگاه داشته باشند. این کار علاوه بر این که باعث میشود تا مسافران از تأخیر به وجود آمده کمتر ناراحت شوند، باعث میشود تا بدانند با یک مجموعه منظم طرف هستند و میتوانند روی اطلاعرسانیهای مناسب آن حساب باز کنند. در ادامه یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مواقع را با هم مرور میخوانیم.
- مسافر گرامی تور (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تأخیر) با (میزان تأخیر) مواجه است. (نام آژانس هواپیمایی)
نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانسهای مسافرتی
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از ارزانترین روشهای تبلیغات است. این نوع تبلیغات میتواند باعث شود تا افراد بسیاری با خدمات و تورهای یک آژانس مسافرتی آشنا شوند و در صورت علاقه از آن استفاده کنند. در میان تمام روشهای تبلیغاتی، استفاده از ارسال پیامک به صورت انبوه را باید یکی از بهترین، ارزانترین و همچنین موفقترین روشها دانست که میتواند باعث شود مخاطبان زیادی با مجموعه شما، تورهایی که برگزار میکنید و خدمات دیگری که ارائه میدهید، آشنا شوند.
۳- سرعت بالا
امتیاز به این مطلب