اگر میخواهید تورهای جذاب خود را به مشتریان اطلاع دهید، حتماً باید این کار را به موقع و درست انجام دهید. به عنوان مثال بسیاری افراد دوست دارند که در زمان تولد امام رضا به مشهد سفر کنند. روز بعد از تولد امام برای ارسال پیام سفر مشهد برای تولد امام رضا اقدام مناسبی نخواهد بود. پس حتماً پیشنهادهای خود را به صورت بهروز و در زمان مناسب اطلاعرسانی کنید.
۳- استفاده از کلمات جذاب
یک مجموعه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیامکی میتواند اقدامات متفاوتی را انجام دهد تا از مزایای آنها بهرهمند شود. از مهمترین کاربردهای یک سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- اطلاعرسانی تورها
این روزها مجموعهها و اصناف مختلفی برای انجام کار تبلیغاتی خود از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی انواع تورها و خدمات یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی است. صاحبان آژانس های هواپیمایی با استفاده از همین روش سعی دارند تا بتوانند، تورهای بیشتری به مشتریان خود معرفی کنند و با افزایش مشتری، سود خود را افزایش دهند. در این مطلب ابتدا نکاتی در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی را برای این کار بیان میکنیم و سپس به چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.
چرا آژانسهای هواپیمایی باید به تبلیغات پیامکی اهمیت دهند؟
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه، این روزها تبدیل به یکی از مناسبترین روشهای تبلیغاتی شده است. استفاده از این روش برای آژانس مسافرتی، مزایای متفاوتی به همراه دارد. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانسهای هواپیمایی اشاره خواهیم کرد.
۱- توجه به مشتریان همیشگی
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه کاربردهای متفاوتی برای آژانسهای هواپیمایی دارد. آنها میتوانند مواردی مانند تخفیفها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان مناسب اطلاعرسانی کنند.
علاوه بر موارد گفته شده، توجه به برخی نکات و استفاده مناسب از آنها در بازاریابی پیامکی بهتر آژانسهای مسافرتی نقش دارد. از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کرد، میتوان از موارد زیر نام برد.
- در بازههای زمانی متفاوت، تورهای جدید را به همراه تخفیفهای آن به اطلاع مشتریان خود برسانید.
- چند ساعت مانده به زمان حرکت، با ارسال یک پیامک، زمان و محل حضور را به مسافران یادآوری کنید.
- چند دقیقه مانده به حرکت با ارسال یک پیامک برای مسافران سفر خوشی را آرزو کنید.
- پس از بازگشت از سفر، با ارسال پیامکی از حضور وی در تور تشکر کنید و میزان رضایت او را جویا شوید.
- مناسبتها و جشنهای متفاوت را با ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان خود تبریک بگویید.
چند نکته مهم برای تأثیر بیشتر پیامک تبلیغاتی
پس از این که به نکات مهم در خصوص پیامک و تأثیر آن در افزایش مشتری آژانسهای مسافرتی اشاره کردیم، اکنون نوبت آن رسیده که چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را با هم مرور کنیم. این نمونه متن پیامکها عبارتند از:
- آیا میدانید آژانسهای مسافرتی خودشان از کجا بلیط هواپیما تهیه میکنند!
- خرید آسان، لذتبخش و سریع بلیط هواپیما با آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
- خرید بلیط هواپیما تنها در ۵ دقیقه با آژانس (نام مجموعه)
- آیا میدانید تا به حال چند بار بلیط هواپیمای خود را گران خریدهاید؟ قیمتها را مقایسه کنید.
- با دیدن قیمت بلیطهای هواپیمای آژانس (نام آژانس) تعجب نکنید!
- تنها با یک تماس بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید.
- آخرین فرصت برای شرکت در تور (نام شهر) با تخفیف.
- تخفیفهای ما را از دست ندهید.
- تور جدید شهر (نام شهر) را از دست ندهید.
- ارزانترین تور (نام شهر)
- صفرهای سفر ریخت، تخفیفهای ویژه تورهای مجموعه (نام آژانس)
جمعبندی
- بسیاری از آژانسهای هواپیمایی برای کار اطلاعرسانی و تبلیغات از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند.
- استفاده از این روش برای آنها مزایای متفاوتی مانند هزینه کم، تأثیر بالا، سرعت زیاد و توجه بیشتر به مشتریان همیشگی دارد.
- همچنین استفاده از این روش کاربردهای متفاوتی برای آژانسهای هواپیمایی دارد. آنها میتوانند مواردی مانند تخفیفها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان مناسب اطلاعرسانی کنند.
- توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک کردن پیامهای دریافتی از جمله کارهایی است که باعث میشود تأثیر بیشتری از بازاریابی پیامکی ببرند.
- در این متن به چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره کردهایم که میتوان از آنها استفاده کرد.