
بروزرسانی: 03 خرداد 1404
چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی
این روزها مجموعه ها و اصناف مختلفی برای انجام کار تبلیغاتی خود از ارسال پیامک انبوه استفاده می کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی انواع تورها و خدمات یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی است. صاحبان آژانس های هواپیمایی با استفاده از همین روش سعی دارند تا بتوانند، تورهای بیشتری به مشتریان خود معرفی کنند و با افزایش مشتری، سود خود را افزایش دهند. در این مطلب ابتدا نکاتی در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی را برای این کار بیان می کنیم و سپس به چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.
چرا آژانس های هواپیمایی باید به تبلیغات پیامکی اهمیت دهند؟
۱- مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه برای آژانس های هواپیمایی چیست؟
یک مجموعه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیامکی می تواند اقدامات متفاوتی را انجام دهد تا از مزایای آن ها بهره مند شود. از مهم ترین کاربردهای یک سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- اطلاع رسانی تورها
ممکن است یک تور به دلایل متفاوت مانند وضعیت آب وهوا، نقص فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر با تأخیر مواجه باشد. شما می توانید به محض مطلع شدن از این تأخیر، آن را با استفاده از پیامک به مسافران اطلاع دهید تا آن ها بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای زمان رسیدن به محل قرار و فرودگاه داشته باشند. این کار علاوه بر این که باعث می شود تا مسافران از تأخیر به وجود آمده کمتر ناراحت شوند، باعث می شود تا بدانند با یک مجموعه منظم طرف هستند و می توانند روی اطلاع رسانی های مناسب آن حساب باز کنند. در ادامه \xa0یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مواقع را با هم مرور می خوانیم.
- مسافر گرامی تور (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تأخیر) با (میزان تأخیر) مواجه است. (نام آژانس هواپیمایی)
نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانس های مسافرتی
پس از این که به نکات مهم در خصوص پیامک و تأثیر آن در افزایش مشتری آژانس های مسافرتی اشاره کردیم، اکنون نوبت آن رسیده که چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را با هم مرور کنیم. این نمونه متن پیامک ها عبارتند از:
- آیا می دانید آژانس های مسافرتی خودشان از کجا بلیط هواپیما تهیه می کنند!
- خرید آسان، لذت بخش و سریع بلیط هواپیما با آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
- خرید بلیط هواپیما تنها در ۵ دقیقه با آژانس (نام مجموعه)
- آیا می دانید تا به حال چند بار بلیط هواپیمای خود را گران خریده اید؟ قیمت ها را مقایسه کنید.
- با دیدن قیمت بلیط های هواپیمای آژانس (نام آژانس) تعجب نکنید!
- تنها با یک تماس بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید.
- آخرین فرصت برای شرکت در تور (نام شهر) با تخفیف.
- تخفیف های ما را از دست ندهید.
- تور جدید شهر (نام شهر) را از دست ندهید.
- ارزان ترین تور (نام شهر)
- صفرهای سفر ریخت، تخفیف های ویژه تورهای مجموعه (نام آژانس)
جمع بندی
- بسیاری از آژانس های هواپیمایی برای کار اطلاع رسانی و تبلیغات از ارسال پیامک انبوه استفاده می کنند.
- استفاده از این روش برای آنها مزایای متفاوتی مانند هزینه کم، تأثیر بالا، سرعت زیاد و توجه بیشتر به مشتریان همیشگی دارد.
- همچنین استفاده از این روش کاربردهای متفاوتی برای آژانس های هواپیمایی دارد. آن ها می توانند مواردی مانند تخفیف ها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان مناسب اطلاع رسانی کنند.
- توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک کردن پیام های دریافتی از جمله کارهایی است که باعث می شود تأثیر بیشتری از بازاریابی پیامکی ببرند.
- در این متن به چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره کرده ایم که می توان از آنها استفاده کرد.
پرسش های پرتکرار
متن پیامک ها تأثیر بسیار زیادی روی مخاطبان دارد. به همین دلیل، زمانی که قصد دارید برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، حتماً زمانی را برای نوشتن یک متن مناسب و جذاب اختصاص دهید. در انتها این مطلب چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را خواهیم آورد.
۶- چک کردن پیامک های دریافتی
زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مهم است. بسیاری از مجموعه ها از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی که متن جذابی دارند استفاده کرده اند. اما باز هم برایشان سؤال است که چرا نتوانسته اند نظر مخاطبان را جلب کنند. یکی از دلایل عدم موفقیت این مجموعه ها، عدم توجه به زمان ارسال پیامک است.
بسیاری افراد دوست ندارند در زمان استراحت و خواب، برایشان پیامک ارسال شود. به همین دلیل باید پیامک تبلیغاتی در ساعات مناسب برای مخاطبان ارسال شود. سه بازه زمانی مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که این بازه های زمانی عبارتند از:
- ۸ تا ۱۰ صبح
- ۱۲ تا ۲ ظهر
- ۴ تا ۶ عصر
۲- ارسال پیشنهادهای به روز
۳- کاربردهای ارسال پیامک برای آژانس های هواپیمایی را نام ببرید؟
همه افراد قرار نیست با تمام تورهای شما آشنا باشند و زمان آنها را بدانند. آژانس های هواپیمایی با استفاده از سرویس ارسال پیامک می توانند تورها و رویدادهای متفاوت را به مشتریان اطلاع دهند. با استفاده از این روش، مشتریان و مخاطبانی که دوست دارند در این تورها شرکت کنند، به راحتی از زمان آنها مطلع می شوند و با مجموعه تماس می گیرند تا اقدامات بعدی را انجام دهند.
۲- اعلام تخفیف ها
گاهی تمام ظرفیت تورهای آژانس های هواپیمایی پر نمی شوند. در این هنگام آژانس های هواپیمایی با استفاده از تخفیف های مناسب، قصد فروش بلیط های باقی مانده را دارند. پیامک ها به سرعت به دست مشتریان می رسند و همین امر باعث می شود تا بتوان در زمان کوتاه، پیام تبلیغاتی را به دست مشتریان رساند و آنها هم بتوانند قبل از زمان پرواز هواپیما، تور خود را رزرو کنند. همین امر باعث شده تا بسیاری از شرکت های هواپیمایی با استفاده از پیامک های تبلیغاتی، تورهای لحظه آخری خود را به مشتریان اطلاع دهند.
۴- انجام نظرسنجی
برخی افراد سؤالات خود را به شکل پیامک به همان سرشماره ای که با استفاده از آن برای آنها اس ام اس ارسال کرده اید، می فرستند. به همین دلیل باید پیام های دریافتی خود را چک کنید تا بتوانید پاسخ این افراد را بدهید. بسیاری از این افراد می توانند تبدیل به مشتریان خدمات و تورهای شما شوند.
چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی
لیست (VIP) از مشتریان خود تهیه کنید. کسانی را در این لیست قرار دهید که در سال گذشته بیش از یک بار از خدمات مجموعه شما استفاده کرده اند. شما می توانید تخفیف های جذاب و تورهای لحظه آخری با قیمت مناسب را ابتدا برای این افراد ارسال کنید. با استفاده از این روش میزان علاقه آنها به مجموعه شما افزایش خواهد یافت. همچنین بهتر است پیامکی که برای افراد موجود در این لیست ارسال می شود اندکی متفاوت تر باشد. متن پیامک ارسالی برای این افراد بهتر است اندکی صمیمی تر باشد.
۵- اطلاع رسانی تأخیرها
امتیاز به این مطلب