
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول را از این طریق غیرفعال کنید! بامَن 24 | smsdrive
این سامانه امکان پرداخت مبلغ فاکتور را بصورت تلفنی و آنلاین فراهم آورده است. علاوه براین ویزیتل برای مجموعه ها و سازمانها امکاناتی همچون سامانه یادآوری و پرداخت اقساط بدهی و نیز سامانه یادآوری و دریافت شارژ مجتمع های مسکونی/ اداری/تجاری را فراهم کرده که در نوع خود کم نظیر می باشد. استفاده از خدمات ویزیتل مشروط به پذیرش وقبول توافق نامه کاربری است. دلیل این موضوع این است که 90 درصد پیام ها در عرض 3 دقیقه باز میشوند. این دقیقا همان چیزی هست که پیامک را برای فروش حساس به زمان عالی میکند، زیرا تقریبا تمام کاربران پیام شما را بلافاصله خواهند دید. میتوانید محدودیت زمانی برای فروش قایل شوید یا به مشتریان خود برای اینکه چه تعداد محصول با تخفیف فروخته شود خبر رسانی کنید.
- فناوري اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعين حال بسيار موثري را در اختيـار مجريان تبليغاتي قرار داده است كه يك نمونه از ابزارهاي آن، پیامک تبلیغاتی می باشد.
- شماره های 3000 در زیرمجموعه شرکت مگفا می باشد که برای دریافت اطلاعات می توانید با این شرکت تماس حاصل نمایید.
- علت این امر در این است که شما برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی چالش های کاملا متفاوتی روبرو هستید.
- ساختار و ذات پیامک ها این است که مطلب به اصطلاح مختصر و مفید باشد.
- در این مقاله به نکاتی که برای نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی باید به آن توجه کرد مانند استفاده از کلمات و ایموجی، انتخاب زمان مناسب ارسال، تعداد کارکتر و… پرداختیم.
امروزه پیامک های تبلیغاتی علاوه بر مزاحمت هایی که برای افراد به بار می آورند، بعضا موجب تمام شدن شارژ گوشی موبایل کاربر شده و افراد در طولانی مدت متحمل ضررهایی می شوند. به همین دلیل اطلاع از نحوه لغو اینگونه پیامک ها، یک امر اساسی برای هر فرد تلقی می شود. در شرایط فعلی بدلیل فیلترینگ شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی، نرخ تبدیل پیامک تبلیغاتی به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. فرقی نمیکند پیام تخفیف، تبریک و یا پیامک یادآور ارسال میکنید، این اصل در تمام آن ها باید رعایت شود. مردم اغلب سرشان شلوغ است و ممکن است ثبت نام در کمپین مپیامکی شما را به خاطر نیاورند.
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری از طریق پیامک
از جمله مزایایی که باعث برتری نسبی تبلیغات پیامکی می شود، امکان ارتباط مستقیم شما با مخاطب است. در تبلیغات از طریق تلویزیون، شبکه های اجتماعی و رادیو احتمال اینکه مخاطب در دسترس نباشد زیاد است. اما در تبلیغات پیامکی مخاطب شما بالاخره نوتیفکیشن پیام را می بیند و بدون زحمت خاصی آن را باز کرده و پیام را می بیند. پنل اس ام اس فراپیامک اولین محصول نرم افزاری شرکت دانش بنیان فراداده می باشد که از سال 1386 شروع به فعالیت نموده است. پیامک و ایمیل مارکتینگ دو کانالی هستند که بسیار مکمل یکدیگر هستند. می توانید از طریق هر دو کانال کمپین ایجاد کنید، با استفاده از ایمیل برای درج اطلاعات دقیق تر و پیامک برای برقراری ارتباط بیشتر برای پیامک های وابسته به زمان و فوری.
چطور هنگامی که پیام کوتاه ارسال می شود نوع تبلیغاتی و خدماتی آن مشخص می شود؟
پیامک در سال های اخیر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب مطرح گشته است و شرکت های مختلف شروع به ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت انبوه کرده اند. اما متاسفانه این شرکت ها طریقۀ بکارگیری صحیح پیامک را به درستی فرا نگرفته اند و بدون دریافت اجازه از مخاطبان، با ارسال پیامک هایِ بیهودۀ متعدد برای آنها ایجاد مزاحمت می نمایند. لذا سامانۀ ملی پیامک وظیفۀ خود می داند که مخاطبان را از چگونگی صرف نظر از دریافت پیامک های تبلیغاتی آگاه نماید.
به همین منظور اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید به مطلب مجله خبری اس ام اس درایو بنری چیست؟ در بخش بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید. جالب است بدانید حتی برخی از کشورها قوانینی در مورد زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی دارند. مثلاً فرانسه بازاریابی پیامکی را در روزهای یکشنبه، تعطیلات یا هر زمانی بعد از ساعت 10 شب مجاز نمی داند. برخی از سایت های ارائه دهنده سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک به مشاغل و صنف های مختلف را به شما می دهند. زیرا ممکن است خدماتی که شما ارائه می دهید برای یک گروه خاصی از مشاغل برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین، کارمندان و…کاربرد داشته باشد. دومین روشی که شما می توانید از آن برای فعال سازی پیامک تبلیغاتی استفاده کنید، استفاده از برنامه ایرانسل من است که می توانید از بخش خدمات این برنامه اقدام به فعال سازی کنید.
http://civil-architecture.ir