پیامک تبلیغات قالیشویی برای کسب و کارها – مرور جذابترین ایدهها
این پیام هم جذابیت خاصی دارد و هم میتواند به مشتری اطلاع رسانی کاملی کند. در نتیجه انتظار میرود که با ارسال این پیامک به فروش خوبی دست یابید. در نوشتن پیامک تبلیغاتی یادتان باشد که زیادهروی نکنید. کمی جای کنجکاوی برای مشتری باقی بگذارید تا با شما تماس گرفته و از جزئیات کارتان مطلع شود. در این شرایط بهتر میتوانید قالیشویی و خدمات آن را معرفی کنید. به زبان ساده و شفاف صحبت کرده و از هر گونه اغراق و دروغ بپرهیزید. در انتهای متن، آدرس سایت و اطلاعات تماس خود را نیز درج نمایید.
مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟
ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی تأثیر زیادی دارد. بر اساس تجربه پیشنهاد میکنیم از این روش برای یافتن مشتری جدید استفاده نکنید. در واقع برای بازگرداندن مشتریهای قبلی و وفادار سازی آنان استفاده کنید. در این راستا سعی کنید بانک اطلاعاتی از شماره مشتریان قبلی خود جمع کنید و به آنها پیامک ارسال کنید.
از نکات مثبت قالیشویی برای ایجاد تمایز با رقبای خود استفاده کنید. شما در مقایسه با همکاران خود چه مزیتی دارید که باعث تفاوت میشود مشتریان شما را انتخاب کنند. از جوانب مثبت، تخفیفها، امکانات و مزایای کار کردن با خودتان بگویید. ارائه تخفیف در بعضی از روزها و مناسبتها میتواند واقعاً مفید باشد. اگر بخواهید با مزایای رقابتی کار کنید لازم است به ویژگی خاصی در کسبوکارتان اشاره کنید.
برخی از مزایای ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی شامل موارد زیر هستند:
ارسال انبوه پیامک به تعداد زیاد برای جذب مشتری جدید
امکان ذخیره شماره موبایل مشتریان با دستهبندیهای مختلف در دفترچه تلفن سامانه پیامکی
ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات برای پیامهای غیرتبلیغاتی از طریق وبسرویس پیامکی
امکان تبلیغات در یک منطقه خاص با ابزار ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال با کد پستی
امکان دسترسی به بانک شمارۀ مشاغل و اصناف برای ارسال پیامک
امکان اتصال به انواع نرمافزارهای قالیشویی برای ارسال پیامک مراحل مختلف مثل آماده شدن فرش، زمان ارسال فرش، هزینه پرداختی و برخی موارد دیگر
نظرسنجی از کیفیت کار ارائهشده به کمک ارسال پیامک
جمع بندی
در این مقاله با انواع روشهای تبلیغات قالیشویی آشنا شدیم.
دریافتیم که یکی از بهترین راهها برای تبلیغات استفاده از سامانه پیامکی است.
مزایای ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی، تعرفه مناسب و بازخورد بالای آن است.
اگر سؤالی در این خصوص دارید آن را با ما مطرح کرده تا در اسرع وقت به آن جواب دهیم.
این مزایا میتوانند شامل ارسال رایگان، تخفیفهای ویژه، حفظ کیفیت فرش، تحویل سریع و هر چیز دیگری باشد. پس از دریافت پنل پیامکی، خلاقیت را فراموش نکنید. در نوشتن خلاقانه پیامکها میتوانید نوع بیان و کلامی که مینویسید را در نظر داشته باشید. گاهی یک شعار کوتاه میتواند تأثیر بسزایی در جذب مشتریان جدید داشته باشد.
کوتاه و خلاصه بنویسید
در سالهای پیشین تبلیغات قالیشوییها عمدتاً از نوع برچسبهایی بود که روی در منازل چسبانده میشدند. پس از آن نوبت به تراکتهای تبلیغاتی رسید و این روزها هم با انواع و اقسام تبلیغات دیجیتالی روبرو هستیم. حال تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، اینترنتی و پیامکی جای آنها را پر کردهاند. البته که جای شبکههای اجتماعی را نیز نباید نادیده گرفت. به طور کلی روشهای زیادی از قدیمالایام ماندهاند.
شاید شما از مشتریان پر و پا قرص یک قالیشویی مشخص باشید. شاید هم خودتان مالک یکی از آنها هستید یا قصد انجام تبلیغات برای آنها را دارید. به هر حال این مطلب مخصوص آن دسته از دارندگان قالیشویی است که به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند. در سالهای گذشته رقابت بر سر مشتریان قالیشویی به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. به گونهای که هر اغفال و کمکاری میتواند باعث آسیب دیدن ساختار کسبوکار شما شود. از طرفی تبلیغات برای کارخانههایی که بودجه کمی دارند ممکن است دردسرساز باشد. بنابراین برای صرف هر گونه هزینه در راستای پیامک تبلیغاتی قالیشویی و دیگر روشهای تبلیغاتی حائز اهمیت است.
پیامک تبلیغات قالیشویی مناسب چه ویژگیهایی دارد؟ شرایط اقتصادی سالهای گذشته باعث شدهاند که تمام اعضای خانه به کار در بیرون از منزل مشغول شوند. بنابراین زندگی پرمشغله جایی برای خانه تکانی و قالیشویی باقی نگذاشته است. از طرفی، متراژ خانههای امروزی نشان از این میدهند که کمتر جا و فرصتی برای شستن قالیها میماند. با توجه به اهمیت این موضوع، شرکتهای قالیشویی متعددی پدید آمدهاند. شستن فرش، موکت، پرده و مبل از رایجترین خدمات این مراکز هستند. بنابراین ارسال پیامک تبلیغاتی قالیشویی تصمیمی است که این شرکتها برای آگاهسازی مشتریان انجام میدهند.
اول از هر چیز یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی نباید کلیگویی کرد. بلکه باید به زبان مشتری سخن گفته و به نوعی نیازهایش را به او یادآوری کنید. به عنوان مثال به سراغ زندگی آپارتمانی و کمبود فضای باز برای شست و شوی قالی بروید. به زندگی پر مشغله و شلوغ اشاره کنید و بگویید که دیگر مثل زمانهای قدیم فرصتی برای قالیشویی و خانهتکانی باقی نمانده است. خلاصه به کمک تبلیغات، شما باید به مشتری نشان دهید چه مشکلاتی دارند و راه حل شما برای حل آن چیست؟