پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟-همکاران اس ام اس | smsdrive
انتشار: مرداد 14، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟-همکاران اس ام اس | smsdrive

پنل پیامکی کندو با گردهم آوردن همه این ویژگی ها می تواند انتخاب اول مجموعه های مختلف باشد. شاید بتوان گفت ارسال پیامک انبوه هدفمند، قدرتمندترین قابلیتی است که سامانه پیامکی در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از پیامک انبوه شما می توانید جامعه هدف پیامک های تبلیغاتی خود را به دلخواه تعیین کرده و صرفا آنان را مخاطب تبلیغات خود قرار دهید. توجه داشته باشید سریعترین راه برای جلب نظر مخاطبینی که با کسب و کار شما آشنا هستند؛ تبلیغات پیامکی می باشد.

  • بنابراین، اگر صاحب یک شرکت مسافرتی هستید، بازاریابی پیامکی موثرترین راه برای جلب توجه سریع مشتریانتان است.
  • و در نهایت تعرفه دوستاره با پرداخت هزینه اولیه 499 هزار تومان به صورت یکساله، قیمت هر پیامک با توجه به خرید اعتبار متغیر می باشد.
  • قرار دادن فرم اشتراک در وب سایت، برای دریافت شماره موبایل مخاطبان روشی مرسوم است.
  • برای مثال در تصویر زیر نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار از دیجی کالا را مشاهده می کنید که با ارسال عدد ۱ می توانید اشتراک خود را لغو کنید.
  • بازگشت اعتبار پیامک های ناموفق در سامانه کندو به صورت آنلاین انجام می شود.

سامانه پیامکی پیام رسان با به کارگیری کادر مجرب فروش و آشنا به علم بازاریابی، به شما کمک میکند تا علاوه بر داشتن یک پنل پیامکی هوشمند و حرفه ای، مشتریان خود را به دوستان همیشگی خود تبدیل کنید. به این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینه ی دیگری برای خرید پنل پیامکی نیز پرداخت کنید. اما پنل های اس ام اس ایده پردازان ثبت نام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد.

http://civil-architecture.ir

از همکاری با سامانه پیامکی پیام رسان و خانواده موج شهر نهایت رضایت را داشته و به سایر سازمان ها و نهاد های اداری که نیازمند خدمات حوزه پیامکی هستند،توصیه میکنیم که انتخاب پیام رسان در اولویت آنها باشد. هدف بسیاری از پیامک های تبلیغاتی، برندینگ یک مجموعه است؛ این پیامک ها به هدف فروش یک محصول ارسال نمی شود، بلکه هدف آن است که نام یک برند، یا یک مجموعه به چشم و گوش مخاطب آشنا شود. معمولا شرکت های بزرگ معمولا در شروع فعالیت های تبلیغاتی شان، این هدف را دنبال می کنند. یکی از مزایای نجوا نسبت به سرویس های ایرانی دیگر این است که نیازی به پرداخت هزینه ثابت یا اضافه وجود ندارد و هزینه تنها متناسب با میزان ارسال پیامک و بدون هیچ گونه پیچیدگی محاسبه می شود.

بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing چیست؟

برای مثال در تصویر زیر بهتر بود که تبلیغ کننده برای تعامل بیشتر، ابتدا خود را معرفی کند. برای نوشتن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار همواره تلاش کنید تا در ابتدای متن توجه افراد را به موضوع جلب کنید. اگر چند سال پیش قصد ایجاد یک کمپین تبلیغات پیامکی را داشتید شاید میتوانستید با یک پیام «سورپرایز! » افراد زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید ولی الان دیگر کسی به این پیام ها توجه نمی کند و مستقیم به سطل زباله می روند. قیمت و تعرفه خدمات پیامکی، تنها یکی از عوامل در انتخاب سامانه پیامکی است؛ در این راستا باید به عوامل مهم دیگری چون سرعت ارسال پیامک، خدمات کارشناسی و پشتیبانی، دیتابیس سامانه و … توجه کرد.

تبلیغات پیامکی و ارزش تبلیغی آن

مثلا یادآوری مجله خبری اس ام اس درایوها با ارسال تبلیغات پیامکی شیراز به مشتریان نتیجه خیلی بهتری دارد. از طرفی، معرفی یک محصول و اطلاعات فنی آن (همراه با محتوای بصری) با ایمیل خیلی بهتر است. این روزها تلفن همراه به بخش جدانشدنی زندگی هر فردی تبدیل شده است.

۲۰ نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + راهنمای تهیه اس ام س تبلیغاتی