
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
پنل اس ام اس و سامانه پیام کوتاه و تبلیغات پیامکی قم اس ام اس | smsdrive
اما چیزی که واضح و قطعی است، وجود سیمکارت هایی داخل این گوشی ها برای تبادل تماس ها و پیام هایی است که بین افراد ردوبدل می شوند. لذا با صراحت کامل می توان گفت بازاریابی از طریق تبلیغات پیامکی بسیار گسترده تر از شبکه های اجتماعی می تواند باشد. همانطور که می دانید مردم علاقه بسیار زیادی دارند تا از برندهای نام آشنا و معتبر اقدام به خرید محصول و یا خدمات نمایند. در نتیجه، شما می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق فراپیامک، در زمینه برندینگ بسیار موفق شوید. این زمان بهترین و تاثیرگذارترین زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارهای تفریحی خواهد بود.
مهمترین ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی
با بمجله خبری اس ام اس درایوگیری تمامی این نکات ساده اما ضروری در نگارش محتوای پیامک تبلیغاتی، شناسایی زمان درست و مخاطبان هدف برای ارسال می توانید موفقیت خود را در بازاریابی پیامکی تضمین نمایید. سعی کنید کل مطلب را در چند جمله کوتاه و هدفمند به مخاطب منتقل کنید. از حاشیه رفتن در متن پیامک خودداری کنید چون با توجه به محدودیت کارکتر در ارسال پیامک نسبت به سایر روش های تبلیغات باید به صورت مستقیم و صریحا مطلب خود را منتقل نمایید.
پیام کوتاه تبلیغاتی در مناسبت های عمومی و اختصاصی
تقسیم بندی به شما امکان می دهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب نمایید. بر اساس جنسیت، کشور و غیره می توانید پیامهای متفاوتی را برای گروههای خاص از افراد ارسال کنید. از جمله مزایایی که باعث برتری نسبی تبلیغات پیامکی می شود، امکان ارتباط مستقیم شما با مخاطب است. در تبلیغات از طریق تلویزیون، شبکه های اجتماعی و رادیو احتمال اینکه مخاطب در دسترس نباشد زیاد است. اما در تبلیغات پیامکی مخاطب شما بالاخره نوتیفکیشن پیام را می بیند و بدون زحمت خاصی آن را باز کرده و پیام را می بیند. بازاریابی پیامکی یک روش مقرون به صرفه برای تمامی اقشار جامعه محسوب می شود.
در ساعت های حوالی عصر یعنی ساعت ۱۷ به بعد تا حدود ۲۱ شب بهترین زمان برای ارسال تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی می باشد. پیامک تبلیغاتی شما باید در زمانی به دست مشتری و مخاطبان شما ارسال شود که به آن نیازمند هستند و علاوه بر آن در زمانی باشد که مشکل و یا دردسری برای دریافت کنندگان پیامک ایجاد نکند. پس توجه داشته باشید که بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی هر دو در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را دارند. اما نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل بسیار بالاتر است به طوری که 90 درصد پیامک ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آن ها خوانده می شوند. زمانی که شما از پنل های ارسال پیامک استفاده می کنید، می توانید یک منطقه جغرافیایی خاص که فروشگاه یا خدمات شما در آن منطقه واقع شده است را انتخاب کنید. در این صورت پیامک شما به دست افرادی که در محدوده این منطقه قرار دارند می رسد.
- نسخه پایه مناسب برای کاربرانی است که شماره مخاطبان خود را دارند و نیاز به استفاده از بانک شماره برای تبلیغات ندارند، از جمله امکانات ان قرعه کشی ،نظر سنجی، مسابقه، مناسبت، دفترچه تلفن، ارسال زماندار و ...
- سازمان های پیشرو و هدفمند با آموزش های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته اند.
- برای آنکه بتوانید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید ، نیاز به یک پنل اس ام اس دارید .
- برای مثال در تصویر زیر «بانی مد» در شروع پیام کسب وکار خود را معرفی کرده است.
- اگر یک کتاب فروشی دارید زمان مناسب برای تبلیغ کتب درسی اوایل شروع هر ترم آموزشی است.
برای لغو اشتراک می توانید لینک لغو اشتراک را در اختیار کاربر قرار دهید یا در متن ذکر کنید که با ارسال عددی خاص، اشتراک آن ها لغو می شود. برای مثال در تصویر زیر نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار از دیجی کالا را مشاهده می کنید که با ارسال عدد ۱ می توانید اشتراک خود را لغو کنید. پیامی که مخاطبان دریافت می کنند باید ساده و قابل فهم باشد و هیچ نکته مبهمی را در ذهن ایشان ایجاد نکند. با وجود نرخ باز کردن 98% تبلیغات پیامکی در مقایسه با نرخ 22% بازاریابی ایمیلی، بازخورد مخاطبان به میزان زیادی به متن پیام شما بستگی دارد. یک متن خوب می تواند فرد را عاشق شما کند یا برعکس سریع شما را در دسته بلاک شده ها قرار دهد. در متن پیامک تبلیغاتی از کلماتی استفاده کنید که اطلاعات را دقیق و کامل به خواننده منتقل کند.
http://civil-architecture.ir
نویسنده: تیم تحریریه استار اس ام اس