ویترین و دکور مغازه در تهران

طراحی ورودی مغازه یکی از راه های جذب مشتری به مغازه است.می توان بیان داشت که از عناصر کمککننده در برجستهسازی نمای تجاری، طراحی خاص و منحصر به فرد ورودی فروشگاه است. نکته نهم: برای روزهای خاص و مهم ویترین و دکوراسیون منحصر به فرد و متناسب با آن مناسبت خاص بچینید تا علاوه بر ایجاد تنوع، ارتباط صمیمانهتری را نیز با رهگذران برقرار کنید. طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز از نظر موضوعات دیگری نیز قابل بررسی است که یکی از مهمترین آنها، ایجاد راحتی و امکانات رفاهی متناسب با فروشگاه برای مشتری است. طراحی ویترین و دکوراسیون مغازه و فروشگاه از جمله مهم ترین فاکتورهایی هستند که در رونق کسب و کار نقش بسزایی ایفا می کنند.

محل قرار گیری رستوران و نوع غذایی که سرو میشود نوع مشتریان آن را مشخص میکند. انتخاب رنگها در محیط داخلی فروشگاه، تاثیر بسیار بالایی بر روی مشتریان دارد. در طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز باید در نظر گرفت که شلوغی بیش از حد یک مسیر موجب دل زدگی مشتریان میشود و نتیجتا ایجاد تاثیر منفی در فروش یک فروشگاه می شود. مکان پیشخوان و صندوق فروشگاه بستگی به مسیر خریدی دارد که برای مشتریان در نظر گرفتهاید. دکور مغازه لوازم آرایشی با یک طراحی مناسب تجربه خریدی آرام را برای مشتریان فراهم می کند. شرکت کیان دکور با داشتن طراحان و مجریان متخصص و استفاده از متریال مرغوب و درجه یک میتواند آسودگی خاطر را برای شما در امر دکوراسیون به ارمغان آورد. اگر محیط مغازه از طراحی زیبایی تشکیل شده باشد مسلماً مشتریان بیشتری جذب میشوند؛ اما در صورتی که از طرح مناسب و مطلوبی استفاده نکرده باشید یک دلیل برای دفع مشتری محسوب میشود، دکوراسیون داخلی مغازه باید بر اساس نکات و اصولی طراحی شده باشد.

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید به دکور مغازه را با توجه به محصولات یا خدماتی که ارائه میدهید دیزاین و طراحی کنید. نظم داشتن دکور مغازه و نحوهی چیدمان محصولات در قفسهها، نیز یکی از فاکتورهای مهم در دکور لوازم آرایشی است. نکاتی نیز در چیدمان لوازم داخل مغازه وجود دارد که حائز اهمیت می باشد . آخرین نکتهای که در مورد طراحی دکوراسیون مغازه وجود دارد و بسیار مهم است وجود تمایز و انحصار است. دکوراسیون داخلی مغازه را به سبک های مختلفی میتوان انجام داد که نظر خود کارفرما نیز مهم می باشد و سلیقه او در نظر گرفته خواهد شد.

در مغازههای کوچک شاید تمام دکور با طراحی و ساخت شلفهای دیواری تمام شود، اما در مغازههایی با متراژ بزرگ قطعاً احتیاج به پارتیشن، طراحی بدنه و ویترین مغازه میباشد. مغازههایی مانند: گل فروشی، طلا فروشی و… طراحی داخلی هر مغازهای مثلا مغازه لباس فروشی (بوتیک) هرچه قدر گیراتر و جذابتر باشه، آدما بیشتر دوست دارن اونجا بمونن و وقت بیشتری رو برای بازدید از کالاها یا خدمات شما بذارن. در مغازه هایی از جمله عینک فروشی رنگ بندی سفید بهتر از هر رنگ دیگری ، عینک ها را به نمایش ، برای مشتری میگذارد . رنگ های خنثی علاوه بر آراستگی فضا، آن را بزرگ تر و دلبازتر از آنچه که هست نشان هزینه طراحی داخلی مغازه می دهد.

در اين مقاله تلاش خواهیم کرد تا چند نکته کلیدی و مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون مغازه را با یکدیگر مرور کنیم. طراحی دکور مغازههای بزرگ و کوچک با یکدیگر متفاوت است. ما در ایرانادکور تیمی خاص برای دکور فروشگاهی در اختیار داریم و تجارب ارزشمندی در این راستا به وابسته اجرای پروژه های موفق فروشگاهی و علم به روز کارشناسانمان کسب کرده ایم، ما می توانیم طراحی دکور مغازه شما را با کمترین قیمت و کمترین زمان ممکن ارائه دهیم. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم با ارائه مطالبی اصول طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان مغازه و فروشگاه ها را برای شما عزیزان بازگو کنیم. هر فردی سلیقه خاص خود را دارد و نمیتوان قالب خاصی را برای طراحی دکوراسیون مغازهها ارائه داد. برای مثال اگر شما فروشنده جنس خاصی هستید یا رنگهای خاصی را همواره برای اجناس دارید دیوار تان را نیز متناسب با آن دیزاین و رنگ آمیزی کنید. در واقع دیزاین مسیر حرکت مشتری باید متناسب با دیزاین مغازه باشد. در واقع با طراحی یک ورودی جذاب میتوانید افراد بیشتری را به فروشگاه و مغازه خود دعوت کنید. در واقع این قسمت از 5 تا 15 قدم اول مغازه ی شماست که بسته به فضای مغازه اندازه آن مشخص می شود.

در نظر بگیرید که مشتریان معمولا چه مسیری را انتخاب میکنند و رفتار آنها در مواجهه با بخشهای مختلف فروشگاه چگونه است. این قسمت باید متمرکز و تا حد امکان بزرگ باشد و امکان دسترسی به همه محصولات را برای مشتریان بالقوه داشته باشد. به طور کلی رنگ های سفید، آبی و زرد در یک فروشگاه لوازم آرایش زیاد استفاده نمی شود، به این دلیل است که رنگ سفید رنگ پایه در طراحی دکوراسیون است و رنگ زرد در فروشگاه های پوشاک کودکان محبوب است. هرچه از وسایل برند و مجلل استفاده کنید در صورتی که رنگ بندی مناسبی برای طراحی دکوراسیون مغازه به کار نبرید هیچ گونه تاثیری در جذابیت محیط به وجود نمیآید؛ بنابراین رنگها تاثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون مغازه با چوب دارند. در طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز نمونه های بسیار موفقی از ایجاد وقفه های مناسب برای مشتریان وجود دارد. بسیاری از صاحبان مغازه این نکته را به خوبی درک کرده اند ،که زیبایی و تزیینات محیطی از عوامل برجسته ای هستند ،که موجب جذب بیشتر مشتریان می شود. فروشگاه ها طیف گسترده ای داشته و از فروشگاه پوشاک تا مواد غذایی و محصولات الکترونیکی هر کدام نیازمندی ها و شرایط مختص به خود را دارند، بنابراین بهترین کار برای رسیدن به یک طرح خلاقانه و خاص این است که در رابطه با هر فروشگاه و مغازه ای، چند نمونه کار قوی را مشاهده و بررسی کنید؛ طراحی داخلی مغازه، بر اساس سبک های مختلف معماری، متریال های متفاوت و کانسپت های متفاوت قابل انجام است.

با رنگ کردن دیوار میتوانید فضای زیبایی را به وجود آورید و اگر از رنگهای روشن استفاده کنید میتوانید مساحت را بزرگتر نشان دهید. برای پوشاک مردانه هم استفاده از رنگ سفید و دکوری ساده مناسب می باشد. به طور مثال وقتی از نورپردازی استفاده می کنید، این نورپردازی به گونهای نباشد که باعث شود رنگ ها یا طرحهای روی لباس محو به نظر برسد، در کل تعادل را رعایت کنید. از متریال های با کیفیتی چون سنگ برای طراحی نما مغازه می توان استفاده کرد. جنس قفسه ها را می توان ام دی اف، پلاستیکی و حتی فلزی انتخاب نمود که هر کدام ویژگی های خود را دارند. دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بچه گانه: از ویژگی های دکوراسیون این مغازه استفاده از رنگ ها و المان های عروسکی می باشد. در صورتیکه در فروشگاه خود محصول خاصی را عرضه می کنید استفاده از برخی علائم و نشانه ای صنفی در طراحی ویترین و طراحی داخلی مغازه می تواند نشانه ای مهم برای خرید از فروشگاه شما باشد . ایجاد تنوع: در برخی موارد دیگر دکوراسیون و مدل ساختمانی جذابیت سابق را برای جلب توجه و نظر مشتری را ندارند، پس لازم است بخش هایی از ساختمان را بازسازی و تنوع بصری را برای مخاطب تنوع طلب فراهم کنیم.

تنها فضاهای مهم طراحی داخلی یک فروشگاه نیستند که باعث بهبود تجربه خرید در مشتریان میشوند. دکوراسیون ویترین مغازه نیز مهم می باشد و بهتر است وسایل شیک و پر فروش خود را در آن قرار دهید. رگال لباسها باید در دسترس مشتری باشد و مشتریان برای بازدید دچار مشکل نباشند، سعی کنید از اتاق پروهای مناسب با هواکش مناسب بهره بگیرید و فضایی را ایجاد کنید که از هر لحاظ ایدهآل و شیک باشد. اول اینکه سعی کنید متناسب با فصلی که در آن هستید نمای کلی ویترین را تغییر دهید و برای تزیین ویترین مغازه از تم فصل ها بهره ببرید به عنوان مثال در فصل زمستون از آلمان های این فصل استفاده کنید . شما میتوانید طرحهای مدنظر خود را برای ایده پردازی ویترین مغازه خود را با ما به اشتراک بگذارید یا از تمام تصاویر ارائهشده برای زیباتر جلوه دادن فضای کار خود بهره بگیرید. اما در اینجا چند ایده عالی برای بازاریابی و نحوه چیدمان قفسه شال و روسری ارائه شده است.

سبک معماری دیکانستراکشن (نمای ساختار شکنی در معماری) یک پیشنهاد برای این موضوع است البته این سبک معماری در ایران خیلی استفاده نشده است و طرفداران زیادی ندارد شاید این موضوع به خاطر پیچیدگی های معماری و دردسرهای مختص به خود باشد. شجاعت به خرج بدهید و از ایدههای خاص و منحصر به فرد استفاده کنید. چرا که هر سبک ویژگیهای خاص خود را دارد. با کمک این اطلاعات و مشاهدات میتوانید در طراحی اولیهی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر در آینده برای فروشگاه محصولات خاصی مد نظر دارید، انتخاب یک تم موضوعی مناسب به انسجام و جذابیت بصری آن برند کمک می کند. راه اندازی مغازه شال و روسری، نیاز به تحصیلات خاصی نداره و با هر میزان تحصیلات، می تونین وارد این شغل بشین. شما می توانید از این نمونه ها که شامل بهترین طراحی داخلی مغازه می باشند، الهام گرفته و طرح نهایی فروشگاه خود را انتخاب نمایید. دومین بخشی که مشتری با آن روبهرو میشود، ورودی فروشگاه شماست و هر چقدر اجناس و کالاها تمیزتر و مرتبتر چیده شده باشند و رنگهای به کار رفته در طراحی مغازه بهتر باشند، مشتری به مغازه شما علاقهمندتر میشود و احتمال خرید او از مغازه شما بیشتر خواد شد.

اگر شما نیز قصد دارید تا بهترین دکورها را در مغازه خود داشته باشید، مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد میکنیم. انتخاب بهترین رنگ در دکور مغازه یکی از اصول ثابت در دکوراسیون داخلی مغازه میباشد. اگر به دنبال یک طراح بی نقص و منحصربفرد هستید با متخصصان دیزاین در این زمینه مشورت کنید و بهترین سبک و دکور را برای فروشگاه خود انتخاب نمایید. این سبک از قاب بندی بی شباهت به قاب عکس های قدیمی یا طرح دستمال های کوچک رومیزی نیست. رنگ مورد استفاده در دکور نباید به گونه ای باشد که تماشای محصولات آن سخت باشد بلکه در درجه اول این محصولات هستند که مهم می باشند و باید رنگ غالب تری داشته باشند. در جدیدترین دکور شال و روسری با استفاده از میلههای آویز قادر خواهید بود تا شال و روسری را بدون توجه به وزن و ابعاد آن بر روی میله آویزان کنید. برای زیباتر شدن دکور در زمان راه اندازی مغازه روسری فروشی، می تونین از پوسترها و تصاویر جذاب و شیک استفاده کنین.

هر چه چیدمان مرتب تری در دکور داشته باشید مشتری راحت تر محصول مورد نیازش را پیدا و خریداری خواهد کرد. در حالی که مشتریان از کشورهایی مانند آمریکا معمولا زمانی که وارد یک فروشگاه میشوند، به سمت راست گرایش پیدا میکنند. 90 درصد مشتریان زمان که وارد یک مغازه می شوند به صورت ناخودآگاه ابتدا به سمت راست مغازه نگاه می کنند. در نهایت، روش هایی که منجر به ایجاد سوال در ذهن افراد شود و درگیری فکری ایجاد کند، بهتر می تواند نتیجه دهد در این صورت حتی اگر قصد خرید نداشته باشد وارد مغازه می شود و احتمال وسوسه شدن برای خرید وجود دارد. روش دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که محصولاتی در وسط راهروها قرار داده شود؛ بدین ترتیب وقتی مشتری به این کالاها میرسد با خود فکر میکند که به آنها نیاز دارد یا خیر و احتمال خرید بالا میرود. پارتیشن بندی فضای مغازه ها یا فروشگاه های کوچک چالش برانگیز است اما قفسه های باز و بلند بهترین راهکار بدین منظور می باشند. نصب قفسه در سطوح مختلف بهترین راهکار بدین منظور است.

به طور کلی میتوان گفت نورپردازی در هر کسب و کاری اگر به شیوه اصولی و صحیح مورد استفاده قرار گیرد اثرات مثبتی را در رونق و جذب مشتری خواهد داشت، اما در این امر افراط نکنید که چشم مشتری را آزار داده و او را خسته کند. با چیدن اجناس در سطوح مختلف ، علاوه بر استفاده بهینه از فضا ، می توان دکوراسیون زیبایی نیز خلق کرد. سبک و نوع دیزاین در هر متراژ و کاربری مختلف است. با بررسی انواع مختلف طراحی نمای مغازه و فروشگاه های مختلف می توانید نسبت به نوع کسب و کار خود یک نمای شیک را برای مغازه خود انتخاب کنید. مؤدب باشید و خطمشی خود در معامله و شرایط پس گرفتن کالا را از طرق مختلف به اطلاع مشتری برسانید. پس از اینکه یک ویترین استاندارد و جذاب طراحی کردید حال باید تمام حواس خود را معطوف ورودی کنید.