نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsdrive
انتشار: مرداد 19، 1402
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsdrive

تصور کنید در شیوه های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی، چقدر باید برای تعیین استراتژی های درست و پیاده سازی آن ها زمان صرف کنید اما ارسال پیامک تبلیغاتی زمان کمتری را می طلبد. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که باید زمان ارسال پیامک را در نظر بگیرید. با استفاده از گزارش هایی که از پنل پیامکی دریافت می کنید می توانید تعیین کنید که پیامک های ارسالی در چه ساعتی بیشترین بازخورد را به همراه داشته است. بر این اساس می توانید زمان بهتری را برای ارسال پیامک در نظر بگیرید. پیام های تبلیغاتی برای افزایش فروش، تبلیغ یک محصول، افزایش آگاهی از برند برای مخاطبان خود ارسال کنید. شما عزیزان می توانید این پیام ها را برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در هنگام عرضه محصول جدید برای فروشی تبلیغ ویژه به اشتراک گذاشتن این شرکت همچنین تبلیغات رویداد برند و … به کار ببرید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه

برای مثال در تصویر زیر عطر میثم با ارسال پیام بازاریابی کوتاه، منظور خود را به مخاطب رسانده است. برخلاف ایمیل که اغلب به افزایش فروش آنلاین منجر می شود، تبلیغات پیامکی به دلیل ماهیت پرسرعت خود می تواند به حضور مشتریان بیشتر در فروشگاه های واقعی کمک کنند. در حقیقت موبایل به طور دائم در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز همراه ماست.

http://civil-architecture.ir

اما ارسال اس ام اس هم راه و رسم خودش را دارد و قوانین زیادی برای استراتژی بازاریابی پیامکی وجود دارد. شما برای به دست آوردن بهترین نتیجه می بایست طبق اصول آن، پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال کنید. بازاریابی پیامکی یا SMS مارکتینگ شکلی از ارتباطات است که به شما اجازه می دهد اعلان ها و کمپین های تبلیغاتی را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال کنید.

مقرون به صرفه بودن تبلیغات پیامکی

پلتفرم های معروف رسانه اجتماعی مانند فیس بوک، اسنپ چت و اینستاگرام از پیامک برای اطلاع کاربران از تغییر رمز یا وجود فعالیت های مشکوک، استفاده می کنند. برای مثال در تصویر زیر پیام ارسالی از طرف فیس بوک را مشاهده می کنید که حاوی کدی برای تغییر رمز عبور است. هدف کسب وکارها افزایش فروش و سودآوری است اما باید در عین حال مرزها را مشخص کنید و اخلاقی عمل کنید.

آژانس بازاریابی نوین

مجله خبری اس ام اس درایو و فروش املاک و مستغلات، یک شغل شگفت انگیز و خاصه که خیلیا آرزوی اون رو دارند. بازگشت اعتبار پیامک های ناموفق در سامانه کندو به صورت آنلاین انجام می شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم. توجه کنید که ارسال متون مختلف از یک شماره می تواند تبعات قانونی داشته باشد که پیشنهاد نمی شود.

  • همچنین بازاریابی پیامکی یک استراتژی بازاریابی سبز محسوب می شود زیرا از کاغذ جهت تبلیغات استفاده نمی نماید و سبب حفظ محیط زیست و درختان می شود.
  • فرض کنید که ارسال کننده با پیش شماره برای شما پیامک ارسال می کند، در اینترنت (اپراتور 50002) را جستجو کنید و از آن طریق استفاده کننده از خط را پیدا کنید.
  • بازاریابان می توانند تبلیغات از طریق پیامک را در یک منطقه جغرافیایی خاص مورد هدف قرار دهند.
  • جهت ثبت سفارش پنل پیامکی شما نیاز به پرداخت هزینه دستمزد ارسال به هیچ واسطه ای ندارید .
  • بازاریابی پیامکی ابزار بسیار قدرتمندی در بازاریابی دیجیتال است اما برخی هنوز برای سرمایه گذاری روی آن شک دارند.