به طور کلی سه بازه زمانی وجود دارد که ارسال پیامک تبلیغاتی در آن بازخورد بهتری دارد. ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، ساعت ۱۲ تا ۲ ظهر و ۴ تا ۶ بعد از ظهر را میتوان بهترین زمانها برای ارسال پیامک تبلیغاتی قرعهکشی و سایر پیامکهای تبلیغاتی دانست.
برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اصلاً به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. در صورتی که با یکی از مجموعههای معتبر ارائه کننده این نوع سرویس قرارداد ببندید و پنل پیامکی داشته باشید، تنها لازم است که اکانت خود را شارژ کنید، متن پیام را بنویسید و آن را برای جامعه افراد مد نظرتان ارسال کنید. به همین سادگی کار تبلیغات خود را انجام دادهاید.
در هنگام نوشتن متن پیام باید به برخی نکات توجه کرد تا تأثیر آن را افزایش داد. این نکات شامل مواردی مانند تیتر و عنوان جذاب، استفاده از کلمات مناسب، نوشتن متن به صورت خلاصه و مفید، استفاده از کال تو اکشن و ایجاد حس ضرورت در انجام کار میشود.
همچنین باید بدانید که مجموعههای معتبر تنها هزینه پیامهایی که به دست مخاطب رسیده است را دریافت میکنند و در صورتی که تعدادی از لیست شماره تلفنهایی که شما انتخاب کردهاید، پیامک را دریافت نکنند، هزینه آن به شما بازگردانده خواهد شد.
البته اینها تنها مواردی از بهترین جملات برای شروع محتوای پیامک هستند. اما همانطور که گفتیم شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود جملات جذابتری برای شروع متن بنویسید.
ارسال پیامک انبوه یکی از روشهای تبلیغاتی مناسب است. این روش به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، مورد توجه افراد و مجموعههای بسیاری قرار گرفته است. از مهمترین مزایای استفاده از این روش، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
بسیاری افراد علاقهای به خواندن پیامکهای طولانی و خستهکننده ندارند. به همین دلیل حتماً متنی کوتاه، مختصر و مفید بنویسید که مخاطب بتواند به راحتی محتوای مطلب را درک کند. همچنین پیشنهاد میکنیم که متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی حداکثر ۱۶۰ کاراکتر داشته باشد. این کار هم باعث میشود تا هزینه بسیار زیادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداخت نکنید و هم مخاطبان بیشتری آن پیام را تا انتها مطالعه کنند.
۳- مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعهکشی چیست؟
۲- در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تا جایی که میتوانید از سخت کردن متن بپرهیزید. استفاده از کلمات خاص ادبی، عربی و زبانهای دیگر که بسیاری افراد با آن آشنایی ندارند، باعث میشود تا جذابیت متن شما کاهش بسیار زیادی پیدا کند. این کلمات همچنین میتواند باعث سردرگمی مخاطب شود، به طوری که نتواند منظور شما را به صورت مناسب و واضح متوجه شود. پس برای این که متنی جذاب داشته باشید، به ساده و روان بودن آن توجه بسیاری کنید.
هزینه پایین، تأثیر مناسب و سرعت بالا را باید مهمترین مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعهکشی و ارسال متن تبلیغاتی دانست.
علاوه بر موارد گفته شده، برای معرفی بیشتر کسبوکار و برند خود بهتر است در انتهای پیام نام مجموعه را به همراه شماره تماس قرار دهید تا افراد در صورت تمایل بتوانند با شما تماس بگیرند.
درست است که برخی افراد با استفاده از گزینههای موجود کاری کردهاند که دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند، اما هنوز هم تأثیر پیامک تبلیغاتی بسیار بالا و مناسب است. بسیاری از افرادی که پیامک را دریافت میکنند، آن را باز میکند و نگاهی به متن پیامک میاندازند. در صورتی که این متن برای آنها جذاب باشد، پیامک را با دقت بیشتری میخوانند و در صورت تمایل اقداماتی مانند شرکت در قرعهکشی را انجام میدهند.
یکی از کارهایی که کسبوکارهای بسیاری برای افزایش فروش و مشتری از آن استفاده میکنند، ارسال پیامک انبوه است. این پیامک میتواند حاوی متنهای متفاوتی باشد که یکی از آنها تبلیغ یک قرعه کشی است. معمولاً استفاده از پیامک برای تبلیغ انواع قرعه کشی جواب مناسبی به همراه خواهد داشت. البته اگر به نکاتی در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی توجه شود. در این مطلب از بلاگ ایده پردازان قصد داریم تا در خصوص نکات مهمی که باید در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی به آنها توجه شود، مطالبی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.
این روزها افراد بسیاری از پیامک برای تبلیغ قرعهکشی خود استفاده میکنند. بسیاری از این افراد از متنهای مشابه برای این کار استفاده میکنند که این کار نمیتواند نظر مخاطبان زیادی را جلب کند. به همین دلیل میتوانید در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی مناسب و جذابی که مینویسید، از خلاقیت به خوبی استفاده کنید تا متنی جذابتر و متفاوتتر داشته باشید.
زمانی که یک پیامک تبلیغاتی را برای مخاطبان ارسال میکنید، اولین نکتهای که آنها مشاهده میکنند، تیتر یا عنوان پیامک است. اگر این عنوان به اندازه کافی جذاب نباشد، آنها دیگر علاقهای به خواندن بقیه پیام ندارند. پس یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی باید به آن توجه کرد، نوشتن یک عنوان و تیتر جذاب و گیراست.
بسیاری از ما کارهای ساده را فراموش میکنیم و آن را به تأخیر میاندازیم. برای این که برای قرعه کشی خود با این مشکل مواجه نشوید، حتماً از کال تو اکشن مناسب در پیامک استفاده کنید. همچنین باید لحن پیام به گونهای باشد که مخاطب حس کند که اگر فوراً در قرعهکشی شما شرکت نکند، فرصتی جذاب را از دست داده که ممکن است دیگر آن را به دست نیاورد. این کار باعث میشود تا افراد بیشتری در قرعهکشی شرکت کنند.
اگر برای قرعهکشی شما باید به سایت یا شبکههای اجتماعی شما وارد شوند، حتماً لینک ورود به آن پلتفرم را در پیامک قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی وارد آن شوند. عدم انجام این کار باعث میشود تا بسیاری از مخاطبان به دنبال سایت یا شبکه اجتماعی شما نگردند که این امر موجب کاهش شدید تعداد افرادی که در قرعهکشی شرکت کردهاند، خواهد شد.
بسیاری از مخاطبان از پیامکهای تبلیغاتی حاوی غلطهای املایی، اشتباهات نگارشی و موارد مشابه خوششان نمیآید. آنها تصور میکنند که برای نوشتن این پیام وقت کافی صرف نشده و برخی حتی پا را فراتر میگذارند و آن را نوعی توهین به خود قلمداد میکنند. پس بهتر است که متن پیام تبلیغاتی را پس از نوشتن چند بار بخوانید و آن را به خوبی ویرایش کنید.
امتیاز به این مطلب