درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
امروز زمینیان آسمانی شده اند.
- شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان مناسب در مکان مناسب بودید.
از شما نهایت تشکر را دارم.
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
از شما بابت کار خیرتان متشکریم.
- با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.
کمک های مالی خیرین محترم پس از جمع آوری، در بهترین جاها هزینه می شود.
درست است که پیامک برای انتقال پیغامهای کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفهای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب میکند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافتکننده احساس میکند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه دادهاید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافتکننده شما را جدی نگیرد.
نقصهای کار خود را برطرف کنید
- اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند و امروز شما نشان داده اید که این حقیقت مطلق است. بابت کمک مالی به موسسه خیریه …………. نهایت تشکر را داریم.
- درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.
آری، امروز روز نیکوکاری است.
به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است.
پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.
- شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیده اید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما میخواهیم بدانید که یک «متشکرم» ساده نمیتواند جبرا کار خیر شما باشد.
- افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا می شوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که بهعنوان یک انسان اینقدر با طراوت محبت میکنید و میبخشید.
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد لازم می داند از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان که با ایجاد فضایی فرهنگی و صمیمی برای هنرمندان پیشکسوت که عمری را برای اعتلاء فرهنگ ، هنر و ادب این مرزو بوم زحمت کشیده اند، فراهم نموده اید و به شایستگی ، خادمی این مردم ولایی و فهیم را می نمایید ، تقدیر به عمل آورده ، امید که در سایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) «قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه فرهنگ دوستانی همچون شما ، شاهد رشد و بالندگی دو چندان فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.
کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند.
از دیگر کاربردهای تبلیغات پیامکی برای مؤسسات خیریه، ارسال پیامک در مناسبتهای خاص است. از جمله مناسبترین موقعیتها برای ارسال پیامک میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)
- ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس
- ارسال پیامک تبلیغاتی در شبهای قدر و محرم
- ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر
همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راهها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب میآید. اساماس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روشهای نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد مناسب و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر میتواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی

نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصلهاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بیسرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمکهای نقدی بیشتری برای خرید تجهیزات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
- هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد.
به خدا که هیچ کس را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز کردن
روز زلالی است.
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
- خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود و مسئولیت پذیری در جایگاه خدمت رسانی به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید. در همین راستا برخود لازم میدانیم از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید.
نتیجهگیری
- ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین و کمهزینهترین راهکارها برای جلب مشتریان جدید است.
- اطلاعرسانی پیامکی میتواند باعث حفظ مشتریان و خیرین پیشین شود.
- یکی از بهترین راهها برای اثربخشی بیشتر، جلب توجه مشتریان در همان لحظه اول است.
- با توجه به محدودیت کارکترهای پیامک لازم است پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
- همواره پیش از ارسال پیامک، عیوب و نقصهای آن را برطرف کنید.
شما که شادمانی را میهمان سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.
از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.
کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت ادامه دهیم.
با تشکر از کمک شما.
- به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید.
- شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهربانی دارید.
- قدردانی من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توصیف کنند، از شما متشکرم!
هیچوقت یک تحقیق و توسعه موفق و مهم را بدون بازخوانی به مخاطبان ارائه ندهید. پس در بازاریابی پیامکی مهم است که یک متن را از قبل بازبینی کرده و نقصهای آن را برطرف کنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خود بفرستید و نحوه نمایش و چیدمان پیامک را بررسی کنید. آیا شما از کلماتی که انتخاب کردهاید رضایت دارید؟ آیا لینکهای ارسال شده به درستی کار میکنند؟ آیا این پیامک برای کسی که اولین بار آن را دریافت میکند خوانا و قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بینقص به مشتریان ارسال کرده و در نتیجه بازدهی بیشتری از آن کسب خواهید کرد.
- با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،
- باید نگریست. باید با دقت به مهربانی اینان نگریست.
ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
- چه چیز بالاتر از آنکه خدا شما را دوست می دارد؟
- از کمک شما به مبلغ _____________ که به ما این امکان را داد تا تلاش خود را برای ایجاد تغییر در جامعه ___________ حفظ کنیم، متشکریم.
همواره صحت ، سلامتی و بهروزی قرین راه پر تلاش تان باد.
- کمک شما بسیار ارزشمند است و برای همیشه در یاد و خاطره من قابل احترام خواهد بود. من واقعا نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.
شما که محبت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید.
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
در این باره تفاوت چندانی بین پیامک و دیگر شکلهای بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. شما باید از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کرده و اجازه ندهید بدون مطالعه کامل پیامک شما آن را پاک کنند. البته یک فرق و تفاوت اساسی بین پیامک و دیگر روشهای تبلیغاتی وجود دارد. چرا که فضای شما برای ارسال پیام بسیار محدودتر بوده و مستلزم اثرگذاری سریعتر و کوتاهتر است. با وجود محدودیت ۷۰ کارکتری پیامک دیگر فضایی برای نوشتن یک مقدمه و مقاله طولانی وجود ندارد. به همین دلیل لازم است فوراً به سراغ اصل مطلب رفته و با ارائه یک بک لینک اقدام به جلب توجه مشتری کنید. در نتیجه مشتری پیام شما را سریعتر خوانده و از او خواهید خواست که سریعتر با شما تماس بگیرد.
از زبان اختصار استفاده کنید
روز بی کرانگی است.
- برایت دعا می کنم؛ تویی که از مهربانی آفریده شدی؛ تویی که پاداش فردایت، بهشت است؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ تویی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ تویی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی.
- با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.
شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامان شماست.
ما از لطف شما قدردانی می کنیم.
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
مدیر عامل محترم………
برای اینکه بتوانید بهترین و بیشترین میزان اطلاع رسانی ممکن را انجام دهید لازم است شماره کسانی که به هدف شما علاقهمند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور میتوانید سامانه ارسال پیامک را به گونهای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی مناسب برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامکهای شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامکهای شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راههای مؤثر در افزایش بازدهی این سازمانهاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن میتوانیم این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی میافتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی میشود؟ این مواجه میتواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابانها و متروها میبینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمکهای ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیامهای خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
- لطف شما نسبت به خیریه ما ، _______________ ، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اهدافمان، بتوانیم به راهمان را ادامه دهیم.
بیشتر افراد گوشیهای هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده میکنند. محبوبیت گوشیهای هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامکهای تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان میدهند که در حال حاضر اکثر پیامکها ظرف چند دقیقه به دریافتکننده رسیده و توسط آنان خوانده میشوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک میتوانید رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برسانید. داوطلبانی که برای امور خیریه دست میجنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانههای دیگران را نیز جمعآوری میکنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب میتوانید بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.
بدان که دست دیگرت در دست خداست…
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمنهای خیریه نیازمند اطلاعرسانی و خبررسانی به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار مناسب و منطقی به حساب میآید.
نمونه متنهای پیامکی موسسات خیریه
- محقق شدن اهداف موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شما می باشد. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
- کمک شما فراتر از چیزی است که موسسه خیریه ………. تصور می کرد. صمیمانه، از همه کمک های باورنکردنی شما متشکرم.
شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید.
یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .
جناب آقای………
با سلام و احترام و تحیات الهی
به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید.
- من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
- کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.