نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
انتشار: مهر 21، 1401
بروزرسانی:
19 تیر 1404
نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
\xa0
به عنوان یک انسان، می خواهیم از صمیم قلب از کار خیر شما قدردانی کنیم.
\xa0
اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند و امروز شما نشان داده اید که این حقیقت مطلق است. بابت کمک مالی به موسسه خیریه …………. نهایت تشکر را داریم.
\xa0
شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تایید می کند. از شما متشکرم که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمن های خیریه نیازمند اطلاع رسانی و خبررسانی به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار مناسب و منطقی به حساب می آید.
نمونه متن های پیامکی موسسات خیریه
محقق شدن اهداف موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شما می باشد. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
\xa0
امروز روز آسمان است. روز پاکی است.
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
روز بی کرانگی است.
\xa0
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.
پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.
از شما بابت کار خیرتان متشکریم.
کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت\xa0 ادامه دهیم.
معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد لازم می داند از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان که با ایجاد فضایی فرهنگی و صمیمی برای هنرمندان پیشکسوت که عمری را برای اعتلاء فرهنگ ، هنر و ادب این مرزو بوم زحمت کشیده اند، فراهم نموده اید و به شایستگی ، خادمی این مردم ولایی و فهیم را می نمایید ، تقدیر به عمل آورده ، امید که در سایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) «قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه فرهنگ دوستانی همچون شما ، شاهد رشد و بالندگی دو چندان فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.
شما که محبت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید.
به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است.
از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.
یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .
درست است که پیامک برای انتقال پیغام های کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفه ای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب می کند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافت کننده احساس می کند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه داده اید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافت کننده شما را جدی نگیرد.
نقص های کار خود را برطرف کنید
با سلام و احترام و تحیات الهی
بدان که دست دیگرت در دست خداست…
با رعایت این نکات شما می توانید موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفق تری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخوانید. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهم ترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمن های خیریه پرداخته ایم.
آری، امروز روز نیکوکاری است.
و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.
روز زلالی است.
\xa0
قدردانی من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توصیف کنند، از شما متشکرم!
\xa0
شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیده اید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما می خواهیم بدانید که یک «متشکرم» ساده نمی تواند جبرا کار خیر شما باشد.
از شما عزیزان بابت کمک مالی و کار خیر متشکریم.
شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید.
مؤسسات خیریه و انجمن های فعال در این زمینه، در اکثر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پرخرج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات مناسب ترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چندانی نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده می توانید برای تبلیغ و خبررسانی اقدام کنید.
کمک شما بسیار ارزشمند است و برای همیشه در یاد و خاطره من قابل احترام خواهد بود. من واقعا نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.
در ارسال پیامک های تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال اگر مؤسسه خیریه ای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول می توانید برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرسانی نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آن ها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.
\xa0
موسسه خیریه ما ، _____________ ، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.
ما از لطف شما قدردانی می کنیم.
\xa0
شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان مناسب در مکان مناسب بودید. از شما نهایت تشکر را دارم.
\xa0
کمک شما فراتر از چیزی است که موسسه خیریه ………. تصور می کرد. صمیمانه، از همه کمک های باورنکردنی شما متشکرم.
\xa0
به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید.
\xa0
چه چیز بالاتر از آنکه خدا شما را دوست می دارد؟
به نظر شما بهترین و مناسب ترین راهکار برای موسسات خیریه و انجمن ها چیست؟
آیا مؤسسات و ارگان های مردم نهاد نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند؟
پیامک های تبلیغاتی چگونه می توانند در جذب کمک های مردمی داوطلبانه مؤثر واقع شوند؟
\xa0
با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،
\xa0
تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی و کمک مالی به موسسه خیریه ما ، ______________ ، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهربانی بازتاب واقعی انسانیت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.
\xa0
من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
اگر نمی خواهید با پیامک های خود برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کنید، لازم است که از ارسال زودهنگام یا دیروقت پیامک پرهیز کنید. این در مورد تعداد پیامک های شما در طول یک ماه نیز کاملاً صدق می کند. بهتر است پیغام های بیش از حدی برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حداکثر ۲ پیامک در هفته). البته هیچ زمانی در روز وجود ندارد که برای همۀ مخاطبان مناسب باشد، اما معمولاً بعد از ظهر برای کسانی که کار روزانه دارند بهترین زمان ممکن است. در این زمان اکثر افراد بخشی از کارهای خود را به پایان رسانده اند و با چک کردن پیامک های خود مشکلی ندارند.
کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند.
\xa0
لطف شما نسبت به خیریه ما ، _______________ ، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اهدافمان، بتوانیم به راهمان را ادامه دهیم.
همواره صحت ، سلامتی و بهروزی قرین راه پر تلاش تان باد.
در این باره تفاوت چندانی بین پیامک و دیگر شکل های بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. شما باید از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کرده و اجازه ندهید بدون مطالعه کامل پیامک شما آن را پاک کنند. البته یک فرق و تفاوت اساسی بین پیامک و دیگر روش های تبلیغاتی وجود دارد. چرا که فضای شما برای ارسال پیام بسیار محدودتر بوده و مستلزم اثرگذاری سریع تر و کوتاه تر است. با وجود محدودیت ۷۰ کارکتری پیامک دیگر فضایی برای نوشتن یک مقدمه و مقاله طولانی وجود ندارد. به همین دلیل لازم است فوراً به سراغ اصل مطلب رفته و با ارائه یک بک لینک اقدام به جلب توجه مشتری کنید. در نتیجه مشتری پیام شما را سریع تر خوانده و از او خواهید خواست که سریع تر با شما تماس بگیرد.
از زبان اختصار استفاده کنید
\xa0
کمک مالی شما نمی توانست در بهترین زمان به ما رسید.
مشتریان پیامکی را جمع آوری کنید
بیشتر افراد گوشی های هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می کنند. محبوبیت گوشی های هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامک های تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان می دهند که در حال حاضر اکثر پیامک ها ظرف چند دقیقه به دریافت کننده رسیده و توسط آنان خوانده می شوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک می توانید رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برسانید. داوطلبانی که برای امور خیریه دست می جنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانه های دیگران را نیز جمع آوری می کنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب می توانید بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.
همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب می آید. اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روش های نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد مناسب و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر می تواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی
\xa0
باید نگریست. باید با دقت به مهربانی اینان نگریست.
\xa0
با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.
خیرین ثابت به افرادی گفته می شود که به صورت مداوم با مؤسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد هماهنگی دارند. شما با توجه به بازخوردهایی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت می کنید؛ می توانید این قبیل از افراد را شناسایی کنید. مسلماً این افراد در شرایط خاص و ضروری در زمینه خیریه مجدداً با شما همکاری خواهند کرد. بنابراین توصیه ما شناسایی این قبیل از افراد است.
امروز زمینیان آسمانی شده اند.
توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
هیچوقت یک تحقیق و توسعه موفق و مهم را بدون بازخوانی به مخاطبان ارائه ندهید. پس در بازاریابی پیامکی مهم است که یک متن را از قبل بازبینی کرده و نقص های آن را برطرف کنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خود بفرستید و نحوه نمایش و چیدمان پیامک را بررسی کنید. آیا شما از کلماتی که انتخاب کرده اید رضایت دارید؟ آیا لینک های ارسال شده به درستی کار می کنند؟ آیا این پیامک برای کسی که اولین بار آن را دریافت می کند خوانا و قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بی نقص به مشتریان ارسال کرده و در نتیجه بازدهی بیشتری از آن کسب خواهید کرد.
وقتی دستی را به یاری می گیری،
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات می شود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راه های مؤثر در افزایش بازدهی این سازمان هاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن می توانیم این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی می افتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی می شود؟ این مواجه می تواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابان ها و متروها می بینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمک های ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیام های خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
\xa0
شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهربانی دارید.
ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه
\xa0
برایت دعا می کنم؛ تویی که از مهربانی آفریده شدی؛ تویی که پاداش فردایت، بهشت است؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ تویی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ تویی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی.
برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را به جا آورند، با مشاهده پیامک مؤسسه و انجمن های خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.
جذب خیرین و افراد فعال ثابت
شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.
\xa0
امروز طراوت میهمان دل های ماست.
کمک های مالی خیرین محترم پس از جمع آوری، در بهترین جاها هزینه می شود.
\xa0
با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.
یکی از بهترین و مؤثرترین راه ها برای به دست آوردن مشترکان مورد نظر، راه اندازی یک مسابقه یا نظرسنجی پیامکی است. بدین ترتیب نرخ تعامل با مشتریان بالاتر رفته و در نتیجه افراد بیشتری به لیست اشتراک شما می پیوندند. شما همچنین لازم است به اکثریت مخاطبان مؤسسه خود توجه کنید. احتمال اینکه افراد جوان به برنامه پیامکی شما و کمک های مالی توجه کنند این است که مشتریان پیامکی خود را جمع آوری کنید. بنابراین همواره سعی کنید که تمرکز خود را بر روی این قشر از جامعه بگذارید.
زمان بندی و تعداد پیامک ها حائز اهمیت است
\xa0
خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود و مسئولیت پذیری در جایگاه خدمت رسانی به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر\xa0می کشید. در همین راستا برخود لازم میدانیم از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید.
نتیجه گیری
ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین و کم هزینه ترین راهکارها برای جلب مشتریان جدید است.
اطلاع رسانی پیامکی می تواند باعث حفظ مشتریان و خیرین پیشین شود.
یکی از بهترین راه ها برای اثربخشی بیشتر، جلب توجه مشتریان در همان لحظه اول است.
با توجه به محدودیت کارکترهای پیامک لازم است پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
همواره پیش از ارسال پیامک، عیوب و نقص های آن را برطرف کنید.
با تشکر از کمک شما.
امروز بهشت را تقسیم می کنند.
مؤسساتی که برای افراد بی خانمان و کارتن خواب خدماتی ارائه می دهند در فصول سرد و زمستان نیازمند یاری بیشتری هستند. با توجه به مثال های ذکر شده مهم ترین کاربرد پیامک برای مؤسسات و انجمن های خیریه این است که قادر به ارسال پیامک در فواصل و تاریخ های مختلف هستند.
ارسال پیامک در مناسبت های مختلف
شما که شادمانی را میهمان سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید.
\xa0
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
با تشکر از کمک مالی شما.
\xa0
کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.
\xa0
هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد.
اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری مناسب برای جذب کمک های مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگان های خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب می آیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.
کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمن های خیریه
به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید.
شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریز مهربانی است.
\xa0
خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدردانی می کنند.
برای اینکه بتوانید بهترین و بیشترین میزان اطلاع رسانی ممکن را انجام دهید لازم است شماره کسانی که به هدف شما علاقه مند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور می توانید سامانه ارسال پیامک را به گونه ای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی مناسب برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامک های شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامک های شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
\xa0
جناب آقای………
به خدا که هیچ کس را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز کردن
\xa0
افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا می شوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که به عنوان یک انسان اینقدر با طراوت محبت می کنید و می بخشید.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.
\xa0
از کمک شما به مبلغ _____________ که به ما این امکان را داد تا تلاش خود را برای ایجاد تغییر در جامعه ___________ حفظ کنیم، متشکریم.
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامان شماست.
نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصل هاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمک های نقدی بیشتری برای خرید تجهیزات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
\xa0
همه روز، روزه بودن، همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن، سفرحجاز کردن
مدیر عامل محترم………
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
از دیگر کاربردهای تبلیغات پیامکی برای مؤسسات خیریه، ارسال پیامک در مناسبت های خاص است. از جمله مناسب ترین موقعیت ها برای ارسال پیامک می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)
ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس
ارسال پیامک تبلیغاتی در شب های قدر و محرم
ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر