تا به اینجا با نظرسنجی پیامکی به طور کامل آشنا شدید. در ادامه به نمونه متنهایی میپردازیم که میتوانید برای نظرسنجی پیامکی در زمینههای مختلف استفاده کنید.
مشتریان مایه حیات کسب و کار شما هستند، بنابراین مهم است که بازخورد آنها را به طور منظم دریافت کنید.
هر مشتری میخواهد نظرات او شنیده شود. ارسال نظرسنجی پیامکی نشان میدهد که شما به مشتریان خود اهمیت میدهید و میخواهید به نظرات آنها گوش دهید. همچنین به شما کمک میکند تا آنها را بهتر درک کنید و دریابید چه احساسی نسبت به برند شما دارند و چه کاری میتوانید برای بهبود تجربه مشتری انجام دهید. دادهها نشان میدهد که پیامک در صورت استفاده برای بازخرید، جمعآوری دادهها و آگاهی از برند، نرخ تعامل ۶ تا ۸ برابر بیشتر از بازاریابی ایمیلی ایجاد میکند.
هزینه کم در نظرسنجی پیامکی
مطالعات نشان میدهد که پیامکها در مقایسه با هر کانال دیگری مانند تلفن یا ایمیل ۲۰۹ درصد نرخ پاسخ بهتری دارند. نرخ پاسخ میتواند بسته به نظرسنجی برای صنایع مختلف متفاوت باشد. اما به گفته کارشناسان بازاریابی موبایل، اکثر کاربران موبایل به انواع مختلف پیامها مانند معاملات تبلیغاتی، بهروزرسانی رویدادها، یادآوری قرار و غیره از طریق پیامک پاسخ میدهند.
توجه به نظر مشتری
بسته پشتی شما در ساعت … به مأمور تحویل داده شد. تا زمانی که بسته به دستت برسه وقت داری از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذاری.
در ادامه این مطلب به نظرسنجیهای مبتنی بر پیامک چیست؟ نحوه ایجاد نظرسنجی پیامکی با استفاده از ابزار نظرسنجی پیامکی و مزایای استفاده از نظرسنجیهای مبتنی بر پیامک میپردازیم. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
نظرسنجی پیامکی چیست؟
… عزیز
…
آیا از روش درمانی و برخورد پزشک راضی بودی؟ حتماً از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذار.
در عصر حاضر، همه چیز به تجربه کاربر بستگی دارد. مردم دائماً از تلفن گوشیهای هوشمند خود استفاده میکنند. به همین دلیل مشاغل باید راههای جدیدی برای ارتباط با آنها بیابند. یک راه عالی برای انجام این کار از طریق نظرسنجی پیامکی است.
مراجعهکننده گرامی کیفیت خدمات درمانی مرکز پزشکی … چگونه ارزیابی میکنید؟
- عالی
- خیلی خوب
- متوسط
- بد
…

ارسال نظرسنجی و دریافت پاسخ یک بخش است. اما چگونه میتوانید تمام اطلاعات را پیگیری کنید؟ به همین دلیل است که اکثر مشاغل از نرمافزار نظرسنجی (SMS) برای جمعآوری پاسخهای لحظهای در یک مکان، ردیابی فعالیتهای مختلف و مشاهده گزارشهای پاسخها، تحویلها، کل پیامهای ارسال شده در یک ماه، باز بودن نظرسنجی و نرخ پاسخ و بسیاری موارد دیگر استفاده میکنند.
سه نمونه از نظرسنجی پیامکی برای شروع
…
با یک نظرسنجی مبتنی بر پیامک، پاسخ دهندگان میتوانند هر آنچه را که شما نیاز دارید با پرسشهایی که طرح میکنید در اختیارتان قرار دهند. نظرسنجی پیامکی میتوانند در هر زمینههای انجام شود.
[کل: ۰ میانگین: ۰]