نظرسنجی پیامکی چیست و چه مزایایی دارد + نمونه متنهای آن
مشتریان مایه حیات کسب و کار شما هستند، بنابراین مهم است که بازخورد آنها را به طور منظم دریافت کنید.
برای سفر به کدوم مقصد فکر میکنی؟
اهواز
شیراز
اصفهان
تبریز
برای ایجاد یک کمپین پیامکی در مقایسه با انواع دیگر نظرسنجیها، به هزینه کمتری هر پیام نیاز است. به علاوه، ارسال پیامهای متنی و پیوندهای نظرسنجی به مخاطبین انبوه آسان است. با توجه به نرخ باز شدن بالاتر، این یک ابزار بازاریابی مؤثر برای جمعآوری بازخورد مشتریان و دانستن نگرانیهای آنهاست.
به تجربه خریدت از فروشگاه آنلاین ما از ۱ تا ۱۰ چه امتیازی میدی؟ عددش رو در پاسخ همین پیامک برامون ارسال کن.
جمعبندی
در این مطلب با نظرسنجی پیامکی و مزایای آن آشنا شدید.
شما میتوانید برای جمعآوری اطلاعات کاربردی درباره جامعه هدف خود از نظرسنجی پیامکی استفاده کنید.
نظرسنجی پیامکی یک روش مؤثر برای دستیابی به اطلاعات درباره مشتریان است.
شما میتوانید در هر زمینهای که فعالیت میکنید از نظرسنجی پیامکی در راستای بهبود عملکردتان استفاده کنید.
اینترنت موبایل مدتی است که زندگی مردم جهان را متحول کرده است. گوشی موبایل ابزارهای غیرمتعارفی را برای بهبود زندگی افراد فراهم میکند. علاوه بر این، آمار نشان میدهد که افراد با گروههای سنی مختلف تمایل دارند تا از تلفن همراه هوشمند استفاده کنند.
بسته پشتی شما در ساعت … به مأمور تحویل داده شد. تا زمانی که بسته به دستت برسه وقت داری از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذاری.
اگر پایگاه مشتریان زیادی دارید، حفظ ارتباط با همه آنها میتواند چالشبرانگیز باشد. نظرسنجی پیامکی یک راه ساده برای حفظ ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنها به طور منظم است. میتوانید از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.
نمونه متن نظرسنجی پیامکی
… عزیز
ممنون که فروشگاه ما رو برای خرید انتخاب کردی. آیا از فرآیند خرید راضی بودی؟ لطفاً با بله یا خیر جواب بده.