نحوه فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول | smsdrive
انتشار: شهریور 20، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

نحوه فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول | smsdrive

برای مثال؛ برای گروهی از مجله خبری اس ام اس درایو که در باشگاه یا سامانه شرکت یا فروشگاه شما ثبت نام کرده اند، این فرصت را دهید که زودتر از سایر افراد از تخفیفات و فروش های ویژه مطلع شوند. آمار نشان می دهد که پیامک های ارسالی برای کاربران در ۳ دقیقه اول خوانده می شود. می توانید یک پیام متنی از تخفیفات ویژه و یک فرصت استثنایی را برای مشتریان خود ارسال کنید و فراخوان دهید که فرصت کمی برای بهره مندی از یک شرایط خاص را دارند بدین صورت کاری را که می خواهید انجام می دهند. پیامک این فرصت را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه (دسترسی به کاربران و انتقال سریع اطلاعات) برسید.

  • در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می کند.
  • در آخر اگر سرویس پیامک تبلیغاتی برای شما فعال باشد، گزینه غیر فعالسازی برایتان به نمایش در می آید.
  • آمار نشان می دهد که پیامک های ارسالی برای کاربران در ۳ دقیقه اول خوانده می شود.
  • پیامک تبلیغاتی آن دسته از پیامک هایی است که با هدف بازاریابی و تبلیغات برای مخاطبان ارسال می شود.

با انتخاب گزینه 3 پیامی ظاهر می شود و اعلام می کند درخواست شما با موفقیت ثبت شد و تا 24 ساعت آینده اجرا می شود. با ارسال کد 1 لیست سرویس های فعالی که دارید، طی چند ثانیه برایتان پیامک می شود. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

http://civil-architecture.ir

پیامک خدماتی به پیام کوتاه هایی گفته می شود که هدف آن ها اطلاع رسانی و مواردی مانند آن است. برای مثال پیامک های اطلاع رسانی تراکنش های حساب بانکی، پیامک خدماتی است. برای استفاده موثرتر از سامانه های ارسال پیامک انبوه مقاله «عوامل موفقیت در ارسال پیامک انبوه» را مطالعه کنید.

منظور از پیامک تبلیغاتی که در این متن به آن می پردازیم، پیامک انبوه است که از طریق سامانه پیام کوتاه ارسال می گردد. اس ام اس تبلیغاتی، بازاریابی بسیار مؤثرتر و کارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی در طی چند سال اخیر داشته است. شما با تجزیه وتحلیل آمارهایی از مشتریان مثل سابقه خرید و اطلاعات مبتنی بر مکان و جنسیت به راحتی می توانید مخاطبان موردنظر خود را بشناسید و متن تبلیغاتی خود را نیز متناسب با آن ها شخصی سازی کنید. به عنوان مثال ارسال تبلیغات لوازم آرایشی یا لوازم آشپزخانه برای آقایان مناسب نیست و باعث می شود نیمی از تلاش های شما هدر رود. جهت ثبت سفارش پنل پیامکی شما نیاز به پرداخت هزینه دستمزد ارسال به هیچ واسطه ای ندارید . با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان می توانید خودتان به صورت رایگان ثبت نام کرده و بدون پرداخت هزینه فعالسازی ، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات فعال شوید .

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامک فراپیامک

روزهای مهم مثل بلک فرایدی، یلدا، نوروز و حتی حراج های لحظه آخری و پایان فصل، فرصت های خوبی هستند تا با یک متن اس ام اس تبلیغاتی تاثیرگذار مشتریان خود را جذب کنید. البته اگر می خواهید حرفه ای تر باشید مخاطبان هدف خود را به درستی بر اساس سن و جنسیت انتخاب کنید. بهترین زمان برای ارسال پیامک تا حد زیادی بستگی به نوع کسب و کار و محصول یا خدماتی دارد که می خواهید تبلیغ کنید.

چرا کسب وکارها برای ارسال پیامک های تبلیغاتی خود به جای استفاده از خطوط تبلیغاتی، از خطوط خدماتی استفاده نمی کنند؟