نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی تامین پیامک | smsdrive
انتشار: شهریور 24، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی تامین پیامک | smsdrive

اگر جزء مشترکین مجله خبری اس ام اس درایو هستید حتما برای شما هم پیش آمده است که گاها پیام های تبلیغاتی در inbox پیام های گوشی تلفن همراه خود دریافت کنید. اما مشکل اصلی زمانی شروع می شود که تعدد پیامک های تبلیغاتی زیاد شود و شما تمایلی برای دریافت آنها نداشته باشید. در چنین حالتی به دنبال روش هایی برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل می گردید. توجه داشته باشید با قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل پیام های اطلاع رسانی حذف نمی گردند.

روش قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

هم اکنون شما موفق به فعال کردن پیامک های تبلیغاتی اپراتور ایرانسل شده اید. اما در طول روز ممکن است تعداد بالایی از پیامک های تبیغاتی را دریافت کنید که شاید برای شما جلوه خوبی نداشته باشد و احساس کنید که در طول زندگی روزمره شما مزاحمت ایجاد می کنند. اما در مقابل برخی از کاربران هستند که شاید به اشتباه بنابر هر دلیلی پیامک تبلیغاتی را قطع کنند و پیامک های مهم سازمانی را که در طول روز دریافت می کردند را دیگر نتوانند دریافت کنند. از این رو اگر شما تصمیم به فعال کردن پیامک تبلیغاتی سیم کارت خود دارید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک با آموزش ساده برای اپراتورهای مختلف شاهد خواهید بود. همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران از روش ارسال پیامک تبلیغاتی بهره می برند . سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس ، یک نرم افزار تحت وب است که بدون نیاز به نصب بر روی تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ ، تبلت و حتی موبایل قابل استفاده است .

http://civil-architecture.ir

پس هر پیامکی که با مضمون تبلیغات به جامعه ای از مخاطبان ارسال شود پیامک تبلیغاتی است. تمامی اپوراتورها یک کد مشترک را پشتیبانی می کنند که با استفاده از این کد شما می توانید تمام پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای مبتنی بر محتوی را لغو کرده و از دریافت انها جلوگیری می کند. در نوشتن پیامک تبلیغاتی، شما میخواهید بدون آزرده کردن افراد آن ها را به انجام کاری تشویق کنید.در ادامه سعی میکنیم روش اصولی یک پیام تبلیغاتی ساده و تاثیر گذار را با یکدیگر بررسی کنیم. تصور کنید مدیریت یک مکان تفریحی ، قصد دارد جهت تبلیغات از پنل ارسال پیامک خود استفاده کند تا خانواده ها را به عنوان مخاطب هدف، جذب کند.

ارسال رمز لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

این میانگین زمانی، اطمینان لازم از مطالعه ی پیامک دریافتی بر روی گوشی تلفن همراه را از سمت مشتریان به ما می دهد. چرا که مخاطبان باید وقت و حوصله برای تحلیل و پردازش اس ام اس های تبلیغاتی شما را داشته باشند. توجه به این نکته بسیار مهم است چرا که اگر در ساعات شلوغ کاری یا در ساعات استراحت افراد برای آن ها اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، قطعا وجه مناسبی برای برند شما ندارد و ممکن است مشتریان خود را نیز از دست بدهید.

  • برای معرفی اپلیکیشن و جذب کاربر، سعی کنین مهم ترین ویژگی (یک یا دو مورد) را برجسته کنین.
  • این فراخوان در واقع عنصر اصلی در پیام شماست که می تواند تکمیل کننده تعامل با مخاطب باشد.
  • معمولا کسانی که به دنبال راه های افزایش فروش با پیامک میباشند نگران هستند که پیامک به بلک لیست افراد ارسال میگردد.
  • لطفا شما هم توجهی به این پیامکها نکنید و در صورت دریافت این پیامکها، اگر شماره ارسال کننده از زیرمجموعه ایده پردازان باشد، حتما اعلام نمایید تا برخوردهای لازم با فرد ارسال کننده صورت پذیرد.
  • سعی کنید کل مطلب را در چند جمله کوتاه و هدفمند به مخاطب منتقل کنید.
باعث افتخار ما است که اکنون کاربر حقیقی و حقوقی از سامانه ارسال پیامک پیام رسان استفاده می کنند. به دلیل شکایت های مداوم کاربران از همراه اول، امکان لغو دریافت اس ام اس های تبلیغاتی به امکانات این اپراتور اضافه گشت. شما می توانید با ارسال عدد ۱ به شمارۀ پیامکی ۸۹۹۹ از دریافت پیامک های تبلیغاتی انصراف دهید. همچنین در صورتی که می خواهید امکان دریافت پیامک های تبلیغاتی دوباره برای شما فعال گردد نیز می توانید عدد ۲ را به شماره پیامکی ۸۹۹۹ ارسال کرده و به این ترتیب از آن پس پیامک های تبلیغاتی مختلف را دریافت نمائید.