معماهای اتاق فرار به همراه روش حل کردن معماها پازل روم | allescape
موضوع این اتاق فرار بیشباهت به خانههای شومی که گروهی از جوانان وارد آن میشوند و سپس با اتفاقات عجیب و وحشتناکی دستوپنجه نرم میکنند نیست. با ورود به این عمارت باید معماها را حل کنید تا بتوانید از بازی خارج شوید در غیر این صورت به سرنوشت گروههای قبلی دچار خواهید شد. سناریوی بازی باید بازیکنان را جذب کند و آنها را نسبت به ادامه بازی تهییج کند. سناریو داستان اسکیپ روم باید بازیکن را در هر مرحله مشتاق تر به برداشتن گامهای بعدی کند. قطعاً این موضوع کار آسانی نیست اما طراحان یک اسکیپ روم خفن از پس آن برمیآیند.
- بازیگر حرفه ای میداند که در کجا باید قرار بگیرد و در چه زمانی از بازی باید کنش یا واکنش درستی داشته باشد.
- علاوه براین، در این نوع اتاق فرار تلاش میشود تا گیم مستر یا مدیر بازی نقش کم رنگ تری ایفا کند و شرایط اتاق مکانیزه و هوشمند به طور خودکار تغییر کند.
- یک بازی زیرکانه که ماجراجویی و هیجانانگیز بوده و ۷۰ دقیقه به طول میانجامد.
- از آن جهت که شاید اگر ارتباط ملموسی میان سناریوهای اتاقهای شما باشد، مجموعه جذابیت بیشتری پیدا کند؛ اما این لزوماً به این معنا نیست که هردو در یک ژانر طراحی شده باشند.
- اولین چیزی که برای ساخت اسکیپ روم لازم خواهد بود، ملک است.
اینکه چه تعداد نفرات در یک بازی شرکت کنند به درجه سختی و آسانی بازی بستگی دارد. بعد از آغاز بازی شما و همتیمیهایتان بایستی محیط اطراف خود را در پی یافتن سرنخهایی برای حل معمای طراحی شده زیرورو کنید. در صورت یافتن بهموقع این سرنخها و چیدن آنها در کنار هم، معمای شما حل شده و راه خروجتان از محلی که در آن محبوس شدهاید باز طراحی و ساخت اتاق فرار میشود.
اتاق فرار گاهوک
ممکن است اتاقی که شما در آن هستید، دیوارهایش کاملاً ساده به نظر برسد. مواجه خواهید شد که جز به دست منطق و دیدگاه منطقی حل نخواهند شد.. ناهماهنگی در اتاق دیدید، به احتمال قریب به یقین بدانید که در آن نکته ای نهفته است.. لامپ ها، لبه ی دیوارها، قرنیز ها، اشیای تزئینی و دکوری و به طور کلی، هر چیزی که در اتاق. چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید کلیک کنید. • به عنوان مثال دیگر، برای یک اتاق با موضوع باستان شناسی، یک سند رمزگشایی می تواند در داخل یک کتاب پنهان شود.
تجهیزات مکانیکی سالم و پیشرفته
اتاق فرار پاپوش یکی از بازیهای مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که میخواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد میشود. برای این بازی باید حداقل چهار نفر باشید؛ زیرا با توجه به سبک بازی به دو گروه دو نفره تقسیم و در بعضی از بخشهای بازی از هم جدا میشوید. شما باید مجموعهای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید.
اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو
یک بازی زیرکانه که ماجراجویی و هیجانانگیز بوده و ۷۰ دقیقه به طول میانجامد. بازی ۴ تا ۸ نفره است و در فضایی به وسعت هفتاد مترمربع رخ میدهد. بازی آخرین نفر نیز یک بازی ۴ تا ۱۰ نفره بوده و ۹۰ دقیقهای است. میزان ترس در این بازی، ۸۰ درصد و میزان سختی نیز ۹۰ درصد است.