متن پیامک تبلیغاتی + 20 تا از پیام های تبلیغاتی جذب مشتری | smsdrive

به همین دلیل، چنین روشی محدود به مخاطبان دارای ایمیل یا سایر پلتفرم‌های آنلاین نیست. شاید بشود گفت تبلیغات پیامکی اگر به درستی انجام شود، بالاترین نرخ تبدیل را دارند و کاربران گوشی‌های تلفن همراه در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی، بیشترین واکنش را به پیام‌های متنی نشان می‌دهند. در حالی که تبلیغات ایمیلی به ساخت قالب، طراحی گرافیکی و تنظیمات زیادی نیاز دارد، اما تبلیغات پیامکی به راحتی در قالب 160 کاراکتر (70 کاراکتر فارسی) ساخته و ارسال می‌شود. از طرف دیگر در تبلیغات ایمیلی خبری از ارسال تبلیغ بر اساس، سن، جنسیت، نام و علایق مشتری نیست؛ مثلاً خیلی از آقایان تاکنون تبلیغات محصولات آرایشی را از طریق ایمیل خود دریافت کرده‌اند.

با اینکه مجله خبری اس ام اس درایو‌های زیادی برای تبلیغ در دنیای امروز وجود دارد اما اغلب این برندها تنها با استفاده از شبکه‌های مجازی و یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات می‌توانند به هدف خود در این زمینه برسند. مقاله متن پیامک تبلیغاتی تاثیر گذار فاکتورهایی که برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی باید به آن توجه شود را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد. در این نوع تبلیغات، شما علاوه بر اینکه می‌توانید افرادی که پیامک را دریافت می‌کنند و نوع محتوا و زمان ارسال را تعیین کنید، قادر به ردیابی لینک‌هایی هستید که افراد روی آن کلیک می‌کنند. این تبلیغات را برای مخاطبان سرد یعنی مخاطبانی که هنوز با کسب‌وکار شما آشنایی ندارند، ارسال نکنید. هرکسی که از کسب‌وکار شما یک پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کند، باید رضایت کامل داشته باشد. مثلاً خودش در خبرنامه ثبت‌نام کرده و شماره خود را در اختیارتان قرار داده باشد.

هر آن چه را که باید درباره پیامک تبلیغاتی بدانید

با عرض سلام ببخشید آیا ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره های شخصی مانند 0912 و … هم انجام میگیرد؟ چون من به طور مداوم پیامکهای تبلیغاتی مختلفی برایم میاید که همگی شماره های معمولی هستند. ایجاد ارتباط از طریق پیامک در مقایسه با ایمیل دوستانه و صمیمانه تر احساس می شود. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد یک ارتباط انحصاری تر استفاده کنید.

  • حتی اگر برای گروه بسیار بزرگی از مشتریان هم ارسال شود، باز هم مقرون‌به‌صرفه است و نرخ بازگشت سرمایه آن بالا است.
  • در تبلیغات پیامکی می‌توانید پیام‌ها را برای مخاطبان شخصی‌سازی کنید.
  • خوشبختانه در این راه محدودیت چندانی ندارید و اگر با رعایت ادب و با در نظر گرفتن نیازها و علایق هر گیرنده پیامک‌ها را شخصی‌سازی کنید نتایج بسیار بهتری می‌گیرید.
همچنین بسته به نوع اشتراکی که خریداری می‌کنید، قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. مراحل راه‌اندازی بازاریابی پیامکی و بازاریابی ایمیلی تفاوت چندانی ندارند. برای شروع به مشتریانی نیاز دارید که شماره همراه خود را در اختیار شما قرار دهند. برای گسترش فهرست شماره تلفن مشتریان روش‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

http://civil-architecture.ir

در بازاریابی پیامکی به جای اجبار مشتریان به خرید، باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این لینک افراد را به وب‌سایت هدایت می‌کند، سپس از طریق ابزارهای تحلیلی وب مانند گوگل آنالیتیکس می‌توانید رفتار مخاطبان را بررسی کنید. با این کار پیام‌هایی را می‌یابید که بهتر با مخاطب تعامل داشته‌اند و می‌توانید میزان موفقیت پیامک‌های تبلیغاتی خود را اندازه بگیرید.

۲۰ نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + راهنمای تهیه اس ام س تبلیغاتی