اما به صورت میانگین شما میبایست زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود را با توجه به وقت و نوع فعالیت اکثر مخاطبین یا مشتریان خود در نظر بگیرید. جالب است بدانید حتی برخی از کشورها قوانینی در مورد زمان ارسال پیامکهای تبلیغاتی دارند. مثلاً فرانسه بازاریابی پیامکی را در روزهای یکشنبه، تعطیلات یا هر زمانی بعد از ساعت 10 شب مجاز نمیداند. از آنجایی که بیشتر افراد، یک دستگاه موبایل دارند، به کمک بازاریابی پیامکی به مخاطبان بیشتری دسترسی خواهید داشت.
مهمترین ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی
به سابقه خرید، جمعیتشناسی و علایق آنها توجه کنید تا بتوانید پیام مناسب را ارسال کنید. شما میتوانید بهراحتی با در نظر گرفتن بودجهای کم ، از این تبلیغات هدفمند برای ارتقا کسبوکار خود استفاده کنید. همچنین بازاریابی پیامکی یک استراتژی بازاریابی سبز محسوب میشود زیرا از کاغذ جهت تبلیغات استفاده نمینماید و سبب حفظ محیط زیست و درختان میشود. بازاریابی پیامکی در شیراز مکررا با بازاریابی ایمیلی مقایسه میشود. این موضوع گاهی باعث ایجاد سردرگمی بین کسانی میشود که قصد استفاده از این خدمات را دارند. بازخورد مخاطبان به کمپینهای SMS Marketing را میتوان با دقت بالا اندازه گرفت.
باید بدانید، زمانی که پیامک شما به دست بازار هدف کسبوکار شما میرسد تنها 50 کارکتر اول آن به صورت نوتیفکیشن به روی تلفن همراه مخاطبات قابل مشاهده است. آن زمان است که با توجه به نوع نگارش شما در 50 کارکتر اول مخاطب تصمیم میگیرد پیامک شما را باز کند و یا از خواندن آن صرف نظر کند. در ادامه به نحوهی نگارش پیامک تبلیغاتی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت. تبلیغات بنری نیز مانند اس ام اس مارکتینگ یا همان ارسال پیامک تبلیغاتی جز عناصر بازاریابی برونگرا محسوب میشود.
پیامک کمک میکند تا اطلاعات فوری، چالشهای مهم و بهروزرسانیها به سرعت بین کارمندان و شرکا منتقل شود. در تبلیغات پیامکی میتوانید پیامها را برای مخاطبان شخصیسازی کنید. مثلاٌ پیامها را بر اساس اطلاعاتی که از مشتریان خود نظیر نام، شغل، علاقه و میزان تحصیلات دارید، بفرستید. خوشبختانه در این راه محدودیت چندانی ندارید و اگر با رعایت ادب و با در نظر گرفتن نیازها و علایق هر گیرنده پیامکها را شخصیسازی کنید نتایج بسیار بهتری میگیرید. شما میتوانید از طریق نظرسنجی پیامکی از مردم فیدبک بگیرید و با استفاده از نتایج بفهمید که مخاطبان چه چیزی را دوست دارند و از چه چیز بیزار هستند.
ارسال پیامک از نقشه
مجله خبری اس ام اس درایو پیامک انبوه راهی برای ارسال متن تبلیغاتی خودتان در قالب یک اس ام اس متنی به افراد مختلف می باشد . در این روش شما می توانید با استفاده از تبلیغات اس ام اسی ، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و یا مردم را از وجود خودتان آگاه می سازید . ارسال پیامک در سامانه بهین پیام بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی است .
- سعی کنید پیام را به پاراگراف ها جدا کنید، متنی با کلمات مناسب و بک لینک بسیار مفید از یک متن طولانی و خسته کننده بدون اطلاعات مفید می باشد.
- در این روش شما می توانید با استفاده از تکنولوژی اس ام اس ، کسب و کار خود را تبلیغ کرده و یا مردم را از وجود خودتان آگاه می سازید .
- برای مثال اگر خدمات و یا محصولات شما بازه سنی خاصی دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی برای غیر از این محدوده سنی بیهوده است.
- زمانی بود که هم بسیاری از صاحبان کسبوکارها با شنیدن هزینه تبلیغات پیامکی به وجد میآمدند که سریع یک کمپین تبلیغات پیامکی راه بیندازند، هم مردم از دریافت چنین تبلیغاتی استقبال میکردند.
- بازاریابی پیامکی برای شخصیسازی ارتباط شما با مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد.