نتیجهگیری
- روشهای مختلفی برای تبلیغ مهدکودک وجود ندارد از جمله تبلیغ در شبکههای مجازی، وبسایتها، گوگل و تبلیغات پیامکی
- چندین نمونه متن تبلیغ برای مهد کودک آورده شده تا با الهام از آنها متن مناسب و گیرایی بنویسید.
- هنگام نگارش متن پیامک تبلیغاتی دو روش آشکارنویسی و پنهاننویسی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
- هنگام ارسال پیامک خوب است ویژگیهای مخاطب مانند محل زندگی و نیازهای او را در نظر بگیرید.
- ارسال پیامک انبوه از طرف مهد کودک به والدین در موارد مختلف اطلاعرسانی، معرفی، تشکر و تبریک مناسبتها کاربرد دارد.
انواع تبلیغ نویسی
همانطور که پیشتر گفته شد ارسال پیامک میتواند بر اساس ویژگیهای مختلفی مانند سن، جنسیت، محل زندگی و موارد این چنینی ارسال شود. توجه به ویژگیهای مختلف مخاطب هنگام ارسال پیامک باعث میشود بازدهی آن بیشتر شود و افراد بیشتری از محتویات آن پیامک استفاده میکنند.
قدم اول: تهیه لیستی از مخاطبان هدف
داشتن یک خط ویژه و پنل پیامکی جهت ارسال پیامک در موقعیتهای اشاره شده باعث میشود مهد کودک اعتبار بیشتری پیدا کند. ضمن آنکه هزینه بسیار کمتری در ازای ارتباط بیشتر پرداخت خواهید کرد.
یک راه دیگر برای پیدا کردن افراد در نزدیکی مهد کودک کمک گرفتن از کدپستی افراد است. افرادی که ۴ رقم ابتدایی کدپستی آنان یکسان است در یک منطقه زندگی میکنند. پس یافتن افرادی که در حوالی مهدکودک زندگی میکنند میتوانید عواملی مانند سن و جنسیت را نیز در نظر بگیرید و یک لیست خوب و مفید از مخاطبین هدف تهیه کنید.
داشتن یک جمله کوتاه یا شعار برای استفاده در همه تبلیغات بسیار مؤثر است. این شعار باید جذاب، کوتاه و وجه تمایز مهد کودک شما با دیگر مهد کودکها باشد. همچنین اعمال شدن آن در مدرسه نیز مشهود باشد.
یکی از قابلیتهای ویژه پنل ارسال پیامک، ارسال آن بر اساس نقشه است. زیرا افراد ترجیح میدهند مهد کودک فرزندشان در نزدیکی محل زندگی آنان باشد تا روزانه زمان زیادی را در رفتوآمد هدر ندهند. با کمک این قابلیت میتوان به افراد ساکن در همان منطقه پیامک ارسال کنید.