شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsdrive

اگر می‌خواهید یک بار برای همیشه تفاوت سئو با SEM را یاد بگیرید و ببینید از هرکدام چه زمانی استفاده…

  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به Novin می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
  • در مرحله بعد فرم تعهد نامه را پر کرده و همراه با سفته به فصل اس ام اس ارسال کنید تا مدارک شما جهت انجام پروسه خدماتی تحویل اپراتور داده شود.
  • خطوط 9000 از ابتدا خدماتی هستند و قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند.
  • حال با این شرایط، سامانه پیامکی فراپیامک شرایط بسیاری عالی در اختیار شما قرار داده است.
  • در خصوص صندوق‌های قرض‌الحسنه ، شرکت‌های بورس و … ارايه‌ی مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

لذا از شما کاربر گرامی خواهشمندیم در صورتی که تمایل دارید از شماره خدماتی استفاده نمایید، با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهد نامه زیر را تکمیل و ارائه نمایید. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشماره‌های ارسالپیامک انبوهبه دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی می شوند. خطوط خدماتی، به سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشاغلی کمک می‌کند که قصد دارند در خصوص خدمات‌رسانی یا تبلیغات با مشتریان خود در ارتباط باشند. این پیامک‌ها صرفا برای مشترکانی ارسال خواهد شد که دریافتپیامک‌های تبلیغاتیخود را مسدود نکرده باشند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد شرایط و همچنین دریافت خطوط خدماتی 2000، 3000، 9000 و سامانتل خواهیم پرداخت.

شماره خط خدمانی ثابت است یا تغییر می‌کند؟

اکنون که با خط خدماتی کامل اشنا شدید لازم به ذکر است برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی می بایست شرکت حقوقی . شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود . با توجه به استفاده روزافزون از خدمات ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، برخی از مشترکین سرویس دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند، استفاده از خطوط خدماتی این امکان را به سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی می‌دهد که برای این دسته از مخاطبین نیز پیامک ارسال کنند. اما برای راه‌اندازی و دریافت چنین خطوطی قوانینی و مقررات وجود دارد که صاحبین حقیقی و حقوقی مراکز و شرکت‌ها باید یک‌سری فرم‌ها و مشخصات خود را در اختیار شرکت‌های ارائه دهنده قرار داده تا پس از تایید آن، خطوط خدماتی آن‌ها راه‌اندازی گردد.

مزایای خط خدماتی

با ایجاد یک پیوند مجله خبری اس ام اس درایوی در وب سایت خود، راهی سریع برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه دهید. دسته ی دوم مربوط به خطوط سامانتل بوده و سرانجام دسته ی سوم، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد. ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت یا سازمان با مهر و امضای مدیرعامل. ۷- در تعهدنامه بخش مربوط به “موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج “اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.

قرار می گیرد تا این مجموعه ها بتوانند برای کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک از جانب آن ها دارند، پیامک های خود را ارسال کنند. نکته ی مهم و متمایز کننده، بدین صورت می باشد که در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به دریافت پیامک، این پیامک ها جنبه تبلیغاتی گرفته و ارسال آن به مشتریان و مخاطبین، امکان پذیر نمی باشد. در سال های گذشته ارسال پیامک تبلیغاتی با حجم انبوه برای عموم ارسال میشد به همین خاطر افراد به منظور بلاک کردن بعضی از این پیام ها که بیشتر جنبه مزاحمت را برای آنها داشت وارد لیست سیاه مخابرات میکردند تا دیگر این پیام ها برای آنها ارسال نشود. اما این بلوکه کردن باعث شد تا کاربر نتواند به پیام های مورد نیاز و ضروری خود مثل اطلاع رسانی بانک ، بیمه و… اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی، تا به حال با سامانه پیامکی کار کرده باشید، متوجه شده‌اید که ارسال کد فعال سازی یا پیامک های مهم، به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را بسته‌‌اند، امکان‌پذیر نیست مگر آنکه به دنبال تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی باشید. خطوط خدماتی برای شرکت هاو سازمان‌هایی است که پیامک‌هایشان محتوای اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی خدمات به افرادی که تمایل به دریافت پیامک را دارند، ارسال می‌شود.

http://civil-architecture.ir