با درک این تفاوت ها میتوان نتیجه گرفت که روزها و ساعت های مجله خبری اس ام اس درایو اس ام اس تبلیغاتی، قانون و ویژگی هایی دارد که اگر می خواهیم پیام های ما نتیجه بخش باشد باید آن را رعایت کنیم. اما اگر پزشک هستید و می خواهید برای مطب خود تبلیغات پیامکی ارسال نمایید، باید در روزهای کاری و اواسط هفته این پیام را ارسال کنید. تصور کنید مدیریت یک مکان تفریحی ، قصد دارد جهت تبلیغات از پنل ارسال پیامک خود استفاده کند تا خانواده ها را به عنوان مخاطب هدف، جذب کند. کلینیکهای دندانپزشکی، بیمارستانها و سالنهای زیبایی برای خدماترسانی راحتتر برای مشتریان خود، وقت ملاقات قرار میدهند. گاهی نیز کسبوکار میخواهد روز یا ساعت وقت ملاقات را تغییر دهد. با استفاده از اس ام اس مارکتینگ و ارسال یادآوری بهموقع، میدانید که مشتریان وقت ملاقات خود را فراموش نمیکنند.
- در پیامکهایتان حتماً یک Call To Action یا فراخوان به عمل داشته باشید یعنی از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد.
- شما با صرف هزینه ای اندکی میتوانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید.
- با ارسال پیامک در مورد فروش ویژه، تخفیف برای مشتریان برتر، جایزه برنده مسابقه، کد کوپن و غیره توجه آنها را جلب کنید.
- در ابتدای متن پیامک میتوانید از نام برند استفاده کنید، سپس توضیحات را مختصر و مفید بنویسید و در آخر متن شماره تماس یا لینک وبسایت را درج کنید.
پیامک برداشت و واریز بانک یا پیامک ثبت سفارش نمونههایی از این نوع پیامهای کوتاه هستند. الان کاربران تلفن همراه علاقه دارند تا پیامکهایی واقعیتری دریافت کنند. یعنی همانگونه که برای مشتریان امکان ثبتنام اختیاری را فراهم میکنید، امکان انصراف از شرکت در کمپین را نیز بدهید. این کار اگرچه در ظاهر موجب کاهش تعداد مخاطبان شما میشوند، اما در حقیقت از ایجاد یک موج اعتراضی در فضای حقیقی و مجازی علیه شما جلوگیری میکند.
بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی
به هر منطقه ای از شهر که میخواهید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید . بعد از اینکه متن تبلیغاتی پیامک توسط کاربر خوانده شد و کاربر تصمیم به کلیک کردن روی لینک درج شده کرد، مسئله مهم بعدی کیفیت صفحه فرود یا لندینگ پیجی است که به آن هدایت میشود. ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، باعث می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطب برسد.
عدم ایجاد مزاحمت
پیامکها را بر اساس منطقه و تفکیک موقعیت جغرافیایی ارسال میکند. استفاده از مطالب قم اس ام اس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده فناوران رادین گستر میباشد. همچنین از شماره های ذخیره شده درپنل پیامک خودتان می توانید جهت ارتباط های بعدی بهره مند شوید.
توجه داشته باشید که نرخ تبدیل بیشتر بر روی مشتریان فعلی تمرکز میکند، نه مشتریان جدید و بالقوه. برای مثال اگر شما پیامکی درباره یک محصول جذاب و جدید از فروشگاه مورد علاقهتان دریافت کنید، مطمئناً برای خرید آن محصول اقدام میکنید. الان هم وبسایتهای فروشگاهی معتبر با ارسال پیامک، کاربران علاقمند را از موجود بودن یک محصول مطلع میکنند. اگرچه خیلی از کسب و کارها با پیامکهای تبلیغاتیشان روی اعصاب مردم هستند، اما دلیل بر این نیست که تبلیغات پیامکی روش خوبی نیست.
مزایای ارسال تبلیغات پیامکی در شیراز چیست؟