در ادامه نکاتی را مطرح میکنیم که باید دقت داشته باشید، آنها را در تدوین متن پیامک تبلیغاتی انجام ندهید، چراکه کارایی و تاثیرگذاری تبلیغات شما را کاهش میدهند. مشتریان باید بدانند پس از خواندن پیامک تبلیغاتی شما، باید چه کاری انجام دهند. روشی ساده برای ایجاد دکمه «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA)، پاسخ به پرسشهای زیر است.
- یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد.
- سعی کنید برای جذب مشتریان با پیامهای ساده، کوتاه و محاورهای با آنها ارتباط برقرار کنید.
- مثلاً فرانسه بازاریابی پیامکی را در روزهای یکشنبه، تعطیلات یا هر زمانی بعد از ساعت 10 شب مجاز نمیداند.
- اگر تصمیم دارید که کسبوکار خود را به وسیله پیامک تبلیغاتی به مخاطبان خود معرفی کنید، پیش از اقدام برای ارسال پیامک باید با اصول کلیدی و فاکتورهای اصلی نگارشی آن آشنا شوید.
- بنابراین طبیعی است که اکثر شرکت های بزرگ به دنبال برخورداری از این شیوه تبلیغاتی باشند.
از مشتریان خود فاصله نگیرید و با آنها ارتباط نزدیک و صمیمی داشته باشید. سعی نکنید این حس به آنها القا شود که از آنها به عنوان یک ابزار جهت منافع اقتصادی خود استفاده می کنید. برای ارتباط نزدیک تر می توانید برای آنها پیامک تبریک روز تولد یا کارت تخفیف و بسته های هدیه برای مشتریان ویژه خود بفرستید. حتی اگر مخاطب شما در لحظه دردسترس نباشد به محض بازگشت پیامک شما را دریافت خواهد. تلفن های همراه از هر نوعی که باشند میتوانند این پیامها را دریافت کنند و این ابزار ارتباطی بسیار ساده و آشنا برای همگان است.
برای شروع کار با این سرویس نیز میتوانید از ۲۰۰ پیامک رایگان استفاده کنید و بدون هیچ هزینهای با پنل کاربری و کلیه امکانات آن آشنا شوید. درست مانند اجازه ورود قبل از وارد شدن به اتاق کسی، شما باید قبل از ارسال پیامک نیز رضایت مشتری را در نظر بگیرید. در صورت عدم رضایت مشتریان از سرویس پیامکی، صندوق ورودی را اسپم نکنید.
معرفی فیلم آموزش آشنایی با تبلیغ نویسی Copywriting
ابزار های لازم برای برگزاری مسابقه مجله خبری اس ام اس درایوی و نظرسنجی پیامکی ،پیامک تبریک تولد مشتریان و… تنها نمونه ی کوچکی از امکانات رایگان پنل پیامکی شما خواهد بود. دسترسی کاربردی و راحت به تمامی امکانات سامانه یکی از قابلیت های خوب سامانه پیام رسان است. مهم ترین نکته همکاری و شکیبایی منحصر به فرد واحد پشتیبانی سامانه بوده که در هر ساعتی پاسخگوی سوالات ما هستند. در طول سالها استفاده از سامانه پیام رسان هیچگاه در ارتباط با مشتریانمان دچار مشکل نشدیم و به لطف و زحمت پشتیبانی قوی و کارشناسان پیگیر پیام رسان همیشه بهترین خدمات را دریافت کردیم.
افزایش آگاهی از برند
سعی کنید به کلماتی فکر کنید که تاثیر چشمگیری بر مخاطبان شما بگذارد. پیامهای ارسالی شما باید جهت ایجاد اعتماد مشتریان متناسب با الگوی رفتاری آنها شخصی سازی شود. در برخی موارد میتوانید مثل بازی متن های تعاملی نظر سنجی و مسابقه و … همیشه در نظر داشته باشید که حوصله و صبر افراد مختلف با یکدیگر یکسان نیست. بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات مختصر و مفید بگیرند و شما هم باید سعی کنید که متن پیامک خود را گیرا و کوتاه بنویسید.