زمان ارسال پیامک به اندازهای مهم است که بسیاری از افراد من جمله خود من اگر در زمان نامناسبی پیامک تبلیغاتی دریافت کنیم، توجهی به آن نکرده و حتی ممکن است ارسال پیامک تبلیغاتی از این شماره را مسدود کنیم. متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار باید خلاصه، حاوی فراخوانی به اقدام و ارسالکننده آن مشخص باشد. همچنین مخاطب قرار دادن مشترک، تاثیرگذاری پیامک را بیشتر میکند. از ارسال متعدد پیامک تبلیغاتی در فواصل زمانی کوتاه باید پرهیز شود. همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، برای تدوین متن پیامک تبلیغاتی باید اصولی از جمله قرار دادن فراخوانی به اقدام، خلاصه بودن و مخاطب قرار دادن مشتری، را رعایت کنیم.
مزایای اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
قرار دادن فرم اشتراک در وبسایت، برای دریافت شماره موبایل مخاطبان روشی مرسوم است. وقتی کاربران این فرم را پر میکنند در واقع رضایت خود را مبنی بر دریافت پیامهای بازاریابی از سوی شما، اعلام کردهاند. برای اطلاعرسانی در مورد بهروزرسانیهای کسبوکار خود، یکی از سادهترین روشها بازاریابی پیامکی است چراکه پیام را یکباره به همه مشتریان خود ارسال میکنید.
پیامک تبلیغاتی خود را از طریق پنل اس ام اس با نام و شماره اختصاصی خود ارسال کنید. بسیاری از گیرندگان شما را با نام و شماره اختصاصی شما می شناسند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریافت نمایید. در پاسخ به این سوال باید گفت شما نیازمند خرید پنل اس ام اس هستید.
- کسبوکارهای بزرگ و کوچک زیادی در سالهای اخیر به استفاده از گوگل ادز روی آوردهاند؛ زیرا هر کسبوکاری حتی استارتآپها…
- در این شرایط دیگر نیازی به وارد کردن دستی اطلاعات مخاطبان برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیست؛ و این فرایند ارسال پیامک را تسریع می بخشد.
- شما با مبلغ بسیار کمی میتوانید مشتریان بیشتری را هدف قرار دهید.
- “آیا با وجود روشهای بهروز آنلاین، هنوز هم این نوع تبلیغات برای کسبوکار شما جواب میدهد یا خیر؟” در این مقاله به جواب این سوال میرسید.
بهترین زمان برای ارسال پیامک تا حد زیادی بستگی به نوع کسب و کار و محصول یا خدماتی دارد که می خواهید تبلیغ کنید. زمان بندی درست نه تنها درصد تعامل مشتری را بالا می برد، بلکه از واکنش های منفی مشتری هم جلوگیری می کند. بدیهی است که شما از طریق اس ام اس می توانید در هر ساعتی از روز با مشتریانتان در ارتباط باشید، ولی باید مراقب باشید که پیامکتان در ساعت های نامناسب ارسال نشود، تا باعث عصبی یا اذیت شدن کاربر شود. اما لازم است که برای انتخاب و بهترین سرویس دهنده ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به چند نکته توجه کنید.
ارسال به موقع تبلیغات پیامکی می تواند اثر بخشی تبلیغ را بالاتر ببرد!
در صورتی مجله خبری اس ام اس درایو اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی را اندازه بگیرید که قابل اندازهگیری باشد و بتونید آن را پیگیر کنید و گرنه استفاده از آن تقریباً بیهوده است. بسیاری از سرویسهای پیامکی، گزارش دریافت پیامک توسط گیرنده را به شما ارائه میدهند تا مطمئن شوید که پیامکتان با موفقیت به دست مشتریان رسیده است. احتمالاً شما هم جمله معروف هدف، وسیله را توجیه نمیکند را شنیدهاید. این جمله در قبال تبلیغات پیامکی کاملاً صدق میکند.این که هدف شما جذب مشتری و افزایش فروش است، دلیل نمیشود به هر قیمتی به سمت خواسته خود حرکت کنید. زمانی بود که هم بسیاری از صاحبان کسبوکارها با شنیدن هزینه تبلیغات پیامکی به وجد میآمدند که سریع یک کمپین تبلیغات پیامکی راه بیندازند، هم مردم از دریافت چنین تبلیغاتی استقبال میکردند.
ورود محصولات جدید