می توانید در عرض چند دقیقه با راهاندازی کمپین تبلیغاتی با بسیاری از افراد دسترسی پیدا نمایید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این افراد پیام تبلیغاتی شما را مطالعه کنند و به آن عمل کند. در این مطلب از سایت رشد۳۶۰ قصد داریم تبلیغات پیامکی را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این تبلیغات پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید ، احتمالا با چند پنل اس ام اس دیگر آشنایی داشته باشید . اکثر این پنل ها برای شروع نیاز به خرید امکانات و ابزار های اولیه است .
با ما همراه باشید
اما همچنان مجله خبری اس ام اس درایوتفاده از سامانه پیامکیدر تلفن همراه که نیاز به شبکه اینترنت نداشته و ساده ترین دستگاه های تلفن همراه از این سرویس برخوردارند، یک گزینه ایده ال برای سرمایه گذاری تبلیغاتی به حساب می آید. ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه که در آن به بانک شماره های مخاطبین خود پیامک ارسال می کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس که می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت که می توانید به صورت هدفمند به مخاطبین خود پیامک ارسال کنید.
ارسال پیامک تبلیغاتی+ 4 نمونه پیامک تبلیغاتی جذاب
در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید . زیرا در این زمان معمولا افراد یک خانواده دور هم جمع می شوند و برای استراحت و دور شدن از فضای کار و همچنین تنش های روزمره، احساس نیاز به تفریح و گشت وگذار میکنند. هر گونه بهرهگیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
چگونه پنل پیامکی پیام رسان را تهیه کنیم ؟
در تبلیغات پیامکی شما میتوانید با مبلغ بسیار کمی، تعداد بسیاری از مشتریان خود را هدف قرار دهید. این موضوع به این معنی است که شما با مبلغ بودجه خود میتوانید با بیشترین تعداد مخاطب ارتباط داشته باشید. شخصی سازی کمپین تبلیغات پیامکی برای افراد، تاثیر بسیار بالایی در جذب اعتماد و رضایت مشتریان شما دارد. اگر در حال حاضر از پنل اس ام اس تبلیغاتی استفاده میکنید، حتماً این نکته را در پیامکهای خود لحاظ کنید و تاثیر بازدهی آن را با پیامکهای غیر شخصیسازی شده مقایسه نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی به زمان زیادی نیاز ندارد.
- اگر هدف از ارسال تبلیغات پیامکی، برندینگ مجموعه باشد، باید به معیارهایی مثل میزان جستجو در گوگل، بازدید از سایت و … توجه شود اما اگر هدف فروش یک محصول باشد، باید میزان فروش آن محصول به صورت ویژه رصد شود.
- با وجود نرخ باز کردن 98% تبلیغات پیامکی در مقایسه با نرخ 22% بازاریابی ایمیلی، بازخورد مخاطبان به میزان زیادی به متن پیام شما بستگی دارد.
- سامانه ارسال پیامک بهین پیام با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات ، ارسال پیامک های تبلیغاتی را در کمتر از 10 دقیقه برای شما میسر نموده است .
- این کار توسط هیچ مجموعه و نهادی تایید نمی شود، تا آنجا که امکان داشته باشد سرویس های این کاربران غیرفعال می گردد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری گردد.
- صفحه های فرود( لندینگ پیج) را با دقت بررسی کنید، این صفحات باید کاملا کاربرپسند باشند تا از خروج و ریزش کاربران از سایت تا حد ممکن جلوگیری کند.
- بر اساس برآوردها میانگین زمانی پاسخ مشتریان به نظرسنجیهای پیامکی کمتر از 6 دقیقه است.
طبق آمار جهانی، ۳٫۸ میلیارد تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود دارد و همین امر امکان قرار دادن لینک وبسایتها را در پیامک افزایش داده است. یکی دیگر از ماژولهای پرطرفدار پنل اس ام اس ، جنسیت و سن است که قابلیت تفکیکپذیری بالایی دارد. برای مثال اگر خدمات و یا محصولات شما بازه سنی خاصی دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی برای غیر از این محدوده سنی بیهوده است. یا اگر خدمات مربوط به خانمها میشود، فرستادن پیامک تبلیغاتی برای آقایان بینتیجه است و فقط هزینهی اضافی داشته است. با استفاده از این ماژول میتوانید تبلیغات خود را هدفمندتر از قبل انجام دهید.