همچنین شما مجله خبری اس ام اس درایو با ارائهی کد تخفیف به مشتریان خود، بازدهی کمپین تبلیغات پیامکی خود را به خوبی اندازه گیری کنید. در مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هم هزینه کمتری دارد و هم برای کسب و کارهای محلی خیلی خوب جواب میدهد. مثلاً تبلیغات محیطی اگرچه میتواند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند اما معایبی مثل هزینه بسیار بالا و محدودیت در پوشش منطقه جغرافیایی را به همراه دارد. علاوه بر این شما نمیتوانید مخاطبان خود را انتخاب کنید؛ بنابراین چندان نمیتوانید بر اساس رفتار آنها شیوه تبلیغاتی خود را کنترل کرده و معایب آن را برطرف کنید.
بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی آماده و جذاب
همچنین یک خط هدیه نیز به نام خودتان ثبت و به شما تعلق خواهد گرفت . شما میتوانید توسط بانک شماره های رایگانی که در پنل اس ام اس در اختیارتان قرار میگیرد ، به آسانی به کل شماره های استان محل سکونت خودتان به صورت پیش شماره ، سن و جنسیت ، محله و … یک متن تبلیغاتی جذاب، متنی است که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به پیام آن پی ببرد.
صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند. با ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه میتوانید کالا، محصولات یا خدمات خود را در مدت زمان کوتاهی به تعداد زیادی از مخاطبین معرفی کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی به پیامکی اطلاق میشود که به منظور معرفی محصولات یا خدمات ارسال میشود. صاحبان مشاغل، برندهای تجاری و کسب و کارهای بزرگ برای ایجاد پل ارتباطی میان خود و مشتریانشان از سرویس پیامکی استفاده میکنند. پیامک یا تبلیغات اس ام اس ( تبلیغات پیامکی ) در کمترین زمان ممکن به دست مخاطب میرسد، خواندن آن وقت زیادی از مشتری یا مخاطب نمیگیرد و همه گوشیها نیز از آن پشتیبانی میکنند. تمام این موارد در کنار یکدیگر باعث شده تا این ابزار ساده، تبدیل به یکی از بهترین گزینههای شما برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان شود.
هرچند بیشتر برندها استفاده از بازاریابی ایمیلی را ترجیح میدهند. کسبوکارهایی که از اس ام اس مارکتینگ بهره میگیرند به ۴ دسته زیر تقسیم میشوند. اگر در پیامک تبلیغاتی خود قرار دادن فراخوانی به اقدام را فراموش کنید، مشتریان خود را برای برداشتن قدمهای بعدی سردرگم میکنید. همه چیز را برای مشتریان شفاف کنید و چیزی را برای کشف کردن باقی نگذارید. برای آنها دستورالعمل یا فراخوانی به اقدام قرار دهید تا از آن پیروی کنند. بازاریابی پیامکی برای شخصیسازی ارتباط شما با مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد.
پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟
شاید بگویید می توان از ایمیل در این جهت استفاده کرد اما بدانید که آمار نشان می دهد بازاریابی ایمیلی به دلیل نرخ پایین بازشدن در مقایسه با پیامک ها میزان موفقیت کمتری دارد. مطالعات نشان می دهد که استفاده از این دو استراتژی (پیامک و ایمیل) به صورت موازی در کنارهم بالاترین بازدهی را دارد. شما می توانید از پیامک برای ارسال یک اعلان برای چک کردن ایمیل که حاوی یک پیام تبلیغاتی و طولانی است، استفاده کنید. این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی که بهارسال اس ام اس از طریق دکل بی تی اس مشهور است مختص اپراتور ایرانسل است. شما بواسطه این نوع از ارسال اس ام اس تبلیغاتی می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید. کپی رایتینگ، یاهمان طراحی متن تبلیغ، در ارسال پیامک، یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید.
- میانگین زمانی مطالعهی یک پیامک دریافتی بر روی تلفن همراه 4 دقیقه میباشد.
- مشاغل مختلف و افراد شاغل در صنف ها را هدف پیامک های انبوه تبلیغاتی خود قرار دهید .
- از مشتریان خود فاصله نگیرید و با آنها ارتباط نزدیک و صمیمی داشته باشید.
- با اینکه روشهای زیادی برای تبلیغ در دنیای امروز وجود دارد اما اغلب این برندها تنها با استفاده از شبکههای مجازی و یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات میتوانند به هدف خود در این زمینه برسند.
- ارزانتر از آنجا که با صرف هزینه کم با تعداد زیادی از مشتریان می توانید ارتباط برقرار نمایید.