اگر پیامی را که آنها نمیخواهند ارسال کنید، بیشتر از آنکه کسبوکار خود را تبلیغ کرده باشید، به آن آسیب میرسانید. طول یک پیامک ۷۰ کاراکتر است و شما باید تبلیغات خود را در این چارچوب قرار دهید. پیام متنی با کلمات مناسب و لینک یا دکمه CTA ، بسیار مفیدتر از یک متن طولانی و خستهکننده بدون اطلاعات مفید است. برای جذب مشتریان خود، بهتر است یک پیام واضح و مستقیم ارسال کنید. پیامکهای تعاملی حاوی اطلاعاتی هستند که مشتریان شما به آنها احتیاج دارند و باعث میشود که خرید نهایی را انجام دهند. در این پیامها میتوانید در پنل خود دریافت پیام از سوی مشتری را نیز فعال کنید تا بتوانند پاسخها، نظرات و هرگونه مشکلی را برای شما ارسال کنند؛ مانند اطلاعات تأیید سفارش یا اطلاعات حملونقل.
تبلیغات پیامکی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
سازمانهای پیشرو و هدفمند با آموزشهای سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساختهاند. محدودیت برای پیامک انگلیسی ۱۶۰ کاراکتر و برای زبان فارسی ۷۰ کاراکتر است که شامل فاصله بین کلمات هم میشود. به دلیل اهمیت آشنایی با اصول تبلیغنویسی و کپی رایتینگ، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش تبلیغ نویسی کرده است که لینک آن در ادامه آمده است.
این اقدام باعث می شود که شما هم از نظر آنها مطلع شوید و آن را در جهت منافع خود بکار برید. بازاریابی پیامکی یک بازاریابی ارزانتر و سریعتر، قابل حمل و اختصاصی محسوب میشود و سبب ایجاد یک ارتباط خوب با مشتری میشود. نسخه استاندارد مناسب برای کاربرانی است که قصد تبلیغات یا ارسال انبوه دارند و نیاز به استفاده از بانکهای مشاغل، منطقه ای و کد پستی دارند.
پیامک و ایمیل مارکتینگ دو کانالی هستند که بسیار مکمل یکدیگر هستند. میتوانید از طریق هر دو کانال کمپین ایجاد کنید، با استفاده از ایمیل برای درج اطلاعات دقیقتر و پیامک برای برقراری ارتباط بیشتر برای پیامکهای وابسته به زمان و فوری. یکی دیگر از روشهای رایج این است که کد پستی منطقه خود را وارد کنید. در این صورت اس ام اسهای شما برای تمام خطوط تلفن همراه آن منطقه ارسال شود. درس اول مقدمه ای از تبلیغنویسی شامل مهارتهای کپیرایتر، مراحل اصلی تبلیغنویسی، راهکارهای تولید ایده و فنون خلق عنوان است. درس دوم به تبلیغاتی میپردازد که باعث افزایش فروش میشوند و مباحثی مانند شناخت مشتریان، استفاده از روانشناسی رنگ در تبلیغنویسی و کلمات قدرتمند در تبلیغات در آن مطرح میشود.
امکان یک گفتگوی دو طرفه را فراهم کنید
با توسعهی فناوری مجله خبری اس ام اس درایو و ارتباطات، روشهای مختلف، موثر و ارزانی برای تبلیغات محصول و یا خدمات در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است. اما، استفاده از سامانهی پیامکی تلفن همراه، بستری مناسب و کاربردی برای تبلیغات در سادهترین دستگاههای تلفن همراه است که بدون نیاز به شبکه اینترنت تبلیغات را دریافت میکنند. همانطور که پیش تر در این مقاله عنوان شد ساعت های ارسال پیامک تبلیغاتی برای هر مشاغل بنا بر نیاز مخاطبان و بازار هدف آن ها متفاوت است. با استناد به آن میتوانیم نتیجه بگیریم که روزهای ارسال پیامک انبوه نیز برای هر کسب و کاری متفاوت است.
- اگر شما صاحب سینما یا پارک تفریحی یا سالن تئاتر هستید، برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی خود، بهتر است در روزهای آخر هفته اقدام کنید.
- پیام کوتاه دامنه وسیعتری دارد و به صورت آنی است، بنابراین کانالی قدرتمند برای تعامل دوطرفه با مشتریان است.
- شرکتهایی مانند ایده پردازان الکترونیک با این اپراتورهای پیامک قرارداد دارند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما را انجام میدهند.
- سامانه پیام رسان با اتکا به تیم حرفه ای و کاربلد خود توانسته تمامی ایرادات موجود در این بستر را پوشش دهد و بدون هیچ کمی و کاستی بهترین خدمات را شامل حال کاربران خود کند.