کد مجله خبری اس ام اس درایو شامل عددی با ۵ یا ۶ رقم است که برای هر کسبوکار مقدار مشخصی دارد و نشانه برند است. اگر قصد ندارید از کد کوتاه استفاده کنید، بهرهگیری از پاسخگوی خودکار توصیه میشود. در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد نحوه ارسال نیز از داخل خود سامانه، تیکت درج نمایید تا همکاران ما بلافاصله پاسخ شما را بدهند. شما باید بخشی از پیام خود را به یک دکمه یا پیوند برای گرفتن یک action و بازخورد از مخاطب اختصاص دهید.
- زمانی که شما از پنلهای ارسال پیامک استفاده میکنید، میتوانید یک منطقه جغرافیایی خاص که فروشگاه یا خدمات شما در آن منطقه واقع شده است را انتخاب کنید.
- شرکتهایی مانند مگفا و … هم با اشخاص حقیقی (شخص) قرارداد نمیبندند.
- اگر به شما بگوییم که تعداد اس ام اس تبلیغاتی روزانه از سقف میلیارد می گذرد ، چه برداشتی خواهید داشت؟ قطعاً اولین موضوعی که به ذهن می رسد میزان بازدهی بالای ارسال پیامک تبلیغاتی است.
- اگر چنین ارزشی برای ارائه ندارید، بهتر است از ارسال پیام خودداری کنید.
ما در این قسمت یک ابزار محاسبه گر برای شما تهیه نموده ایم تا با استفاده از آن بتوانید بهترین تعرفه برای ارسال پیامک را پیدا کنید . اینکه شما در هر ساعتی از شبانه روز برای مخاطب پیامک بزنید، ممکن است باعث عصبی شدن یا اذیت کاربر شود. اگر تمایل دارید تا مخاطبان خود را به بخشی از سایت و یا صفحات خود هدایت کنید، باید به لینکی که در پیامک خود قرار میدهید توجه نمایید.
اس ام اس مارکتینگ چیست؟ – راهنمای بازاریابی پیامکی به زبان ساده
این شرکتها اکثرا نرم افزارهای فوق العاده ساده و با امکانات پایین برای ارسال پیامک دارند. هدف شرکتهای زیر مجموعه افزایش کیفیت وب سرویس است و قصد این شرکتها فعالیت با نمایندگان حقوقی مانند شرکت ایده پردازان میباشد. شرکتهایی مانند ایده پردازان الکترونیک با این اپراتورهای پیامک قرارداد دارند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما را انجام میدهند.
پنل پیامکی پایه
قم اس ام اس یک سامانه پیام کوتاه است که با ارائه پنل اس ام اس ، تبلیغات پیامکی شمارا به بهترین نحو احسن و بازدهی بالا انجام می دهد. شاید روزهایی بود که شما میتوانستید با خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی به بانکهای شماره متنوع دسترسی داشته باشید (هنوز هم میتوانید!)، اما باید بدانید که این روش از تبلیغات دیگر مانند گذشته بازدهی ندارد. در حال حاضر تعداد پیامکهای تبلیغاتی به قدری زیاد شده است که صدای اعتراض مردم بلند شده است.
مانند بسیاری از روشهای بازاریابی، پیامک هم میتواند روشی برای ارتباط دوطرفه بین کسبوکار و مشتری باشد. پیام کوتاه دامنه وسیعتری دارد و به صورت آنی است، بنابراین کانالی قدرتمند برای تعامل دوطرفه با مشتریان است. این موضوع به خصوص در مناطقی با اینترنت ضعیف، بیشتر مشاهده میشود. استفاده از لینکهای طولانی باعث میشود فضای تبلیغاتی شما با آن اشغال شود. برای مثال در تصویر زیر بخش زیادی از تعداد کاراکترهای پیامک توسط لینک طولانی اشغال شده است. براساس آمار درصورتی که کسبوکار خود را در پیام ارسالی مشخص کنید، ۵۰ درصد مشتریان به احتمال زیاد به آن واکنش نشان خواهند داد.