رپورتاژ آگهی فروش رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

این مطلب که توسط «Paypal» نوشته شده است، داستانی را روایت می‌کند که در آن، یک معلم و یک موسیقیدان، به طرحی دست پیدا می‌کنند که با رنگ‌ آمیزی کتاب‌ها با در زمینه‌های متفاوت، سخاوت‌مندی را گسترش می‌دهد. در انتهای این تبلیغ نحوه استفاده از «Paypal» برای پرداخت‌ها توضیح داده می‌شود. در این آگهی، یک بیمارستان، داستانی را منتشر و در آن، با طرح دلایلی شما را ترغیب می‌کند تا از خدمات پزشکی و سلامت این بیمارستان استفاده کنید. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.

چه سایتی برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنم؟

رپورتاژ آگهی فروش رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

در ضمن بک‌لینک‌هایی که می‌گیرید واقعی و دائمی هستند، در متن قرار می‌گیرند، نه هدر سایت خرید رپورتاژ (لحن مکالمه) و فوتر! مسلما وقتی روشی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، مزیت‌های زیادی دارد. رپورتاژ آگهی هم از این قضیه مستثنی نیست و دلایل متعددی برای استفاده از آن وجود دارد. مثلا تا همین چند سال قبل خیلی از تبلیغات کلیکی و تبلیغاتی که به صورت غیرارادی برای مخاطب باز می‌شدند، استفاده می‌شد. یک مقاله که به طور دائم در یک سایت دیگر منتشر می‌شود و شامل لینک‌های بین متنی است که مخاطب را به سایت شما ارجاع می‌دهد.

  • در این صورت احتمال تبدیل مخاطبین سایت‌ میزبان به لیدهای خودتان بیشتر خواهد شد.
  • مجموعه راش‌وب تمام تلاش و انرژی خود را به کار بسته است تا معتبرترین رسانه‌های فارسی و انگلیسی زبان و … را به ارزان‌ترین قیمت و با کمترین زمان ممکن برای انتشار نسبت به رقبای دیگر ارائه کند.
  • یکی از اشتباهات بزرگی که ممکن است در روند تولید رپورتاژ صورت گیرد، استفاده از محتوا تکراری و کپی‌شده است.
  • برای آگاهی بیشتر در مورد خرید رپرتاژ آگهی می‌توانید راهنمای خرید رپورتاژ را از لینک زیر مطالعه کنید.
  • مثلاً این‌که در انتهای رپورتاژ از مخاطب بخواهید با شماره تلفن خاصی تماس گرفته یا از سایت شما بازدید کند.

همانطور که متوجه شده‌اید شما در یک سایت خبری قرار دارید و مخاطبانی که در آن سایت حضور دارند اطلاعات کمی در مورد کسب‌وکار شما دارند. تولید محتوای مناسب سبب می‌شود تا مخاطب برای خواندن رپورتاژ آگهی ترغیب شود. پس از آنکه تولید محتوای رپورتاژ به پایان رسید، باید برای انتشار در یک سایت خبری آماده شود. در نتیجه، متن رپورتاژ آگهی قرار است در یک سایتی به جز سایت خودتان به نمایش دربیاید. اگر شما در عنوان و یا در طول متن از ضمیر اول شخص جمع ما استفاده کنید، ناخودآگاه این ذهنیت را در ذهن مخاطبان به وجود می‌آورید که آن سایت خبری خدمات مذکور را ارائه می‌دهد.

فضای بیشتر برای ارجاع خریدار

عکس‌های بزرگ ممکن است ذهن خواننده را به سمت تبلیغ ببرند و نمودارهای متعدد هم، فضای حرف زدن شما را تنگ و محدود می‌‌کنند. پیشنهاد ما این است که در این‌جا هم مانند تیتر، به یک بار نوشتن قانع نشوید. پاراگراف اول را به چند شکل مختلف بنویسید و از همکاران خلاق‌تر خود بخواهید ایده‌های خود را برای پاراگراف اول مطرح کنند. حتماً بین پنج تا ده عنوان بنویسید و سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. صرفاً پس از این‌که چنین شناختی را کسب کردید به سراغ طراحی و تدوین و اجرای رپورتاژ خودتان بروید. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم حداقل ده مقاله یا مطلب از آن مجله را بخوانید.

حتماً شما هم این جمله معروف را شنیده‌اید که یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه سخن می‌گوید. در این نوع رپرتاژ انواع المان‌های گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران می‌شوند. تریبون یکی از بهترین همکاران ما در علی بابا برای انتشار رپورتاژ آگهی است. سادگی و تجربه کاربری خوب پنل، پشتیبانی و همراهی همیشگی تیم تریبون و پوشش بالای رسانه ها از مزایای بسیار مهم تریبون برای ما بوده است. رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های دیگر هزینه مناسب‌تری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد. شما با یک هزینه معقول می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانید، نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید.

افزایش تعامل با مخاطب و مشتری

در مطالب پیشین مجله فرادرس با رپورتاژ آگهی آشنا شدیم و نحوه بررسی عملکرد رپورتاژ آگهی و تاثیرات آن بر روی سئو را مرور کردیم. در این آموزش قصد داریم نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اثر گذار را بررسی کنیم. از آن‌جایی که رپورتاژ آگهی ترکیبی از یک متن تبلیغاتی و یک مقاله است در نتیجه شخص نویسنده نیز باید با مهارت‌های کپی‌رایتینگ و تولید محتوا آشنا باشد تا رپورتاژ آگهی مناسبی را تهیه کند. برای آن‌که با رپورتاژ آگهی آشنا شویم بهترین کار این است که واژه انگلیسی آن یعنی «Advertorial» را بررسی کنیم. با توجه به این بررسی به راحتی می‌توان دریافت که رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری به نوعی تبلیغ در یک نشریه، مجله یا وب‌سایت می‌گویند و این تبلیغ با نوع محتوای آن تحریریه هماهنگی دارد. برترین ویژگی این نوع بازاریابی در این است که خواننده متن در نگاه اول نمی‌تواند به سرعت تشخیص دهد که با نوعی تبلیغ روبرو است و محتوای مورد نظر را همانند سایر مطالب نشریه، بررسی می‌کند.

در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، تبلیغات و بازاریابی نیز رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع‌رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت. ارسال خبر و رپرتاژ در کنار تبلیغات گوگل تاثیر خوبی در سایت شما دارد .