روش فعال سازی و غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای موبایل آموزش برنامه نویسی فارسی | smsdrive

بعد از ارسال پیام، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فرآیند دریافت خواهید کرد. تحقیقات بسیار زیادی روی میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر مخاطبین انجام گرفته است. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۵ درصد از مخاطبینی که اس ام اس تبلیغاتی دریافت می‌کنند، آن را به طور کامل می‌خوانند. در صورتی که در روش های دیگر مثل ارسال ایمیل یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، این عدد به حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. بنابراین، مهمترین مزیت اس ام اس تبلیغاتی نسبت به سایر روش های بازاریابی، دیده شدن توسط مخاطبین است. در نهایت اگر قصد دارید که نتایج پیامک‌های تبلیغاتی خود را رصد کنید، توصیه می‌کنیم لینکی که در پیامک‌های تبلیغاتی خود قرار می‌دهید به صورت utm باشد.

  • امیدواریم که مطلب حاضر توانسته باشد در جهت آشنایی و استفادۀ بهتر شما از خدمات ارزش افزوده کمکی کرده باشد.
  • دو نکته را در این پیام باید رعایت کنید، یک اینکه چه محصولاتی قابلیت خرید دارند؟ و دیگری از چه مکانهایی می توانید خرید کنید.
  • چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیام‌ها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.
  • سامانه و شماره اختصاصی اولیه هزینه ای برای شما ندارد و پس از فعالسازی بر اساس نیاز تنها پیامک خریداری می نمایید.

به همین منظور اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید به مطلب تبلیغات بنری چیست؟ در بخش بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید. جالب است بدانید حتی برخی از کشورها قوانینی در مورد زمان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی دارند. مثلاً فرانسه بازاریابی پیامکی را در روزهای یکشنبه، تعطیلات یا هر زمانی بعد از ساعت 10 شب مجاز نمی‌داند. برخی از سایت‌های ارائه دهنده سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک به مشاغل و صنف‌های مختلف را به شما می‌دهند. زیرا ممکن است خدماتی که شما ارائه می‌دهید برای یک گروه خاصی از مشاغل برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین، کارمندان و…کاربرد داشته باشد. دومین روشی که شما می توانید از آن برای فعال سازی پیامک تبلیغاتی استفاده کنید، استفاده از برنامه ایرانسل من است که می توانید از بخش خدمات این برنامه اقدام به فعال سازی کنید.

پیامک انبوه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در این مرورگر، برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم. در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید . گزینه دوم برای غیر فعال کردن سرویسهای فعالی که در بالا بدان اشاره شد می باشد. این بی نظمی زمانی ایجاد میشود که پیشنهاد خارج از منطق بدهید تا برای درک معنای حس کنجکاوی مخاطب تحریک شود. بدون شک هیچ کسب و کاری نمیخواهد مشترکین خود را از دست بدهد یا فراموش شود.

پیامک تبلیغاتی هدفمند یعنی چه ؟

آن زمان مجله خبری اس ام اس درایوت که با توجه به نوع نگارش شما در 50 کارکتر اول مخاطب تصمیم می‌گیرد پیامک شما را باز کند و یا از خواندن آن صرف نظر کند. در ادامه به نحوه‌ی نگارش پیامک تبلیغاتی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت. ایجاد دردسر و ارسال بی موقعه پیام یکی از مهم ترین دلایل مسدود کردن تبلیغات پیامکی و قرار دادن خطوط در بلک لیست است. با ارسال پیامک به موقع و تاثیرگذار می‌توان از مزاحمت یا ایجاد دردسر و مشکل برای مخاطبان جلوگیری نمود. در ادامه خلاصه ای از مقاله ی “پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟” مشاهده می کنید.

پیام کوتاه‌های خدماتی قابلیت ارسال به بلک لیست (مخاطبانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند) را دارند اما پیام کوتاه‌های تبلیغاتی این قابلیت را ندارند. لازم به ذکر است که پیامک تبلیغاتی تنها با هدف تبلیغ یک محصول و یا یک کسب و کار ارسال نمی‌شود. برای مثال هنگامی که در آستانه انتخابات، کاندیدها برای عموم مردم پیامک ارسال می‌کنند هم، در حال ارسال پیامک تبلیغاتی هستند. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .

http://civil-architecture.ir