
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
روش فعال سازی و غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای موبایل آموزش برنامه نویسی فارسی | smsdrive
همچنین ارسال پیامک بر اساس کد پستی در کنار ارسال به BTS ایرانسل (دکل آنتن ایرانسل ) در سامانه پیامکی پیام رسان فعال است . یعنی شما می توانید با دقت بسیار بالا افراد و مخاطبین خود را شناسایی و ان ها را هدف تبلیغات پیامکی خودتان قرار دهید . ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین روشی است که می توانید از طریق آن کالاها، محصولات و خدمات خود را به مخاطبین معرفی کنید. به خاطر داشته باشید که با خرید پیامک تبلیغاتی کار شما به پایان نرسیده است.
http://civil-architecture.irفرض کنید که ارسال کننده با پیش شماره برای شما پیامک ارسال می کند، در اینترنت (اپراتور 50002) را جستجو کنید و از آن طریق استفاده کننده از خط را پیدا کنید. پنلی که از طریق شرکت های زیرمجموعه مخابرات به کاربر این امکان را می دهد تا ارسال انبوه پیامک داشته باشد. نکاتی در این رابطه وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید متن مناسب خود را بنویسید و تبلیغات پیامکی خود را شروع کنید. این متن ها را می توانید در شبکه های اجتماعی برای مشتریان بفرستید و یا به عنوان اس ام اس (پیامک) برای مشتریان بفرستید. قبل از شروع تبلیغات پیامکی باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید بهترین نتایج را از آن دریافت کنید .
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه
مجله خبری اس ام اس درایو چنین پیامک هایی از سمت مجموعه نمی باشد، از طرف کاربرانی هستند که از سرویس ارائه شده ایده پردازان استفاده میکنند. این کار توسط هیچ مجموعه و نهادی تایید نمی شود، تا آنجا که امکان داشته باشد سرویس های این کاربران غیرفعال می گردد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری گردد. لطفا شما هم توجهی به این پیامکها نکنید و در صورت دریافت این پیامکها، اگر شماره ارسال کننده از زیرمجموعه ایده پردازان باشد، حتما اعلام نمایید تا برخوردهای لازم با فرد ارسال کننده صورت پذیرد. چیزی که افراد بیشتر تمایل دارند در پیامک های تبلیغاتی ارسال شده از سمت بانک ها ببینند، پیشنهاد ها و تسهیلات و امکانات خدمات بانکی شماست. چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیام ها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.
همچنین علاوه بر شخصیت حقوقی و وثیقه، شرکت درخواست کننده خطوط خدماتی باید مستنداتی مبنی بر اینکه دارای جامعه ی مخاطبانی است و قصد دارد از این خطوط برای اطلاع رسانی و ارائه خدمت استفاده کند ارائه دهد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که، در پایان متن تبلیغاتی خود راه ارتباطی با کسب وکار خود عنوان نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مشخص کردن راه ارتباطی مشتریان با کسب وکار شما یک پیامک بیهود خواهد بود. برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد. کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است.
- زمان بندی درست نه تنها درصد تعامل مشتری را بالا می برد، بلکه از واکنش های منفی مشتری هم جلوگیری می کند.
- معایب بازاریابی پیامکی کم نیستند با این حالی مزایای فراوان آن باعث میشود که نتوان از آن چشم پوشی کرد.برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی برخلاف ایمیل یا کپشن برای شبکه های اجتماعی با چالش هایی روبرو هستیم.
- پیامک این فرصت را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه (دسترسی به کاربران و انتقال سریع اطلاعات) برسید.
- اما توجه داشته باشید بسته به نوع کسب و کار شما، ارسال پیامک تبلیغاتی حتی در روزهای تعطیل نیز می تواند اثر بخش باشد.
- برای فعال سازی یا غیرفعال سازی این سرویس ها باید کد مربوطه را به شمارۀ ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
مثلا اگر پیامی تبلیغاتی در مورد کت های بارانی ارسال کرده اید، در صورتی که نامی از برند یا فروشگاه برده نشود، ممکن است مخاطب آن را هرزنامه در نظر بگیرد. ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، باعث می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطب برسد. برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه، ساعاتی وجود دارد که ترافیک کمتری در اپراتورها وجود دارد. با درک این تفاوت ها می توان نتیجه گرفت که روزها و ساعت های ارسال اس ام اس تبلیغاتی، قانون و ویژگی هایی دارد که اگر می خواهیم پیام های ما نتیجه بخش باشد باید آن را رعایت کنیم.
ارسال پیامک بر اساس کد پستی
نویسنده: تیم تحریریه استار اس ام اس