با نزدیک شدن به شروع فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در ادامه چند کار وجود دارند که میتوانید انجام دهید تا ارسال پیامک فوق العاده مؤثر واقع شود:
کمپینهای جداگانه ای راه اندازی کنید
«با نمایش این پیامک ۱۰ درصد تخفیف اضافی در خرید آجیل دریافت کنید.»
پیامکها باید پیشنهاداتی باشند که مشتریان در جای دیگری نتوانند آنها را پیدا کنند، این پیامکهای انحصاری دلیلی برای ماندن در لیست مخاطبین شما به افراد میدهد و همچنین به شما امکان میدهد بازگشت سرمایه یک کمپین را محاسبه کنید.
در زمان مناسب پیامک دهید
بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیامهای بازاریابی از طریق پیامک است. این نوعی بازاریابی انتخابی است که در آن مشتریان برای دریافت اطلاعات مشترک میشوند. مخفف «SMS» خدمات پیام کوتاه است. این ارتباط ممکن است یک گفتگوی یک به یک بین کارمند و مشتری باشد یا حتی میتواند بخشی از پیامک انبوه ارسال شده به گروهی از مشتریانی باشد که برای دریافت پیامک، شماره تماس خود را در اختیار شما قرار دادهاند.
مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار
۲. راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی چیست؟
بازاریابی پیامکی یک سیستم عالی برای مشتریان شماست تا در مورد محصولات و خدمات به شما بازخورد بدهد. این مهم به شما این مزیت را میدهد که بدانید مشتریانتان چه میخواهند و بر اساس ایدههای هیجانانگیز مشتریان، محصول دیگری تولید کنید که مشتریان ممکن است دوستش داشته باشند.
این روش بازاریابی پیامکی برای روزهای تولد و تعطیلات ایدهآل است. به مشتریان خود نشان دهید که در مورد آنها فکر میکنید و میدانید چه چیزی برایشان مهم است.
از (Call-To-Action) استفاده کنید
دریافت بازخورد مشتری در مورد محصول شما و عملکرد آن بسیار حیاتی است. بازخورد به شما کمک میکند بدانید که آیا کار را درست انجام میدهید یا برای عملکرد بهتر باید هر چیزی را در محصولات خود بگنجانید. آیا به ارزشی که محصول به آنها اضافه میکند اهمیت میدهند؟ اگر محصول شما به مشتریان کمک کند تا به آنچه میخواهند برسند، باز خواهند گشت. برعکس آن هم صادق است.
یک اس ام اس ۱۶۰ کاراکتر است، بنابراین پیامک باید با کلمات جذاب همراه باشد. با گروهی از مخاطبین شروع کنید، ببینید چه نوع پیامهایی خوب هستند. آمارهای کمپین تلفن همراه اول به شما امکان میدهند تعامل را ارزیابی کرده تا پیام خود را برای کمپین دوم اصلاح کنید. سپس شانس خود را برای هجوم مشتریان به فروشگاه خود به حداکثر برسانید.
در ادامه به چهار راه اساسی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی اشاره میکنیم: