برای تبدیل خط تبلیغاتی خود به خط پیامکی خدماتی باید تعهدنامه ای را امضا کنید و آن را به دست کارشناسان ملی پیامک برسانید. پس از ارسال تعهدنامه توسط کارشناسان ما به اپراتور، معمولاً پس از یک هفته الی یک ماه خط پیامکی تبلیغاتی شما به خط خدماتی تبدیل خواهد شد و شما قادر خواهید بود برای همه اشخاص پیامک ارسال کنید. ضمانتنامه به این دلیل دریافت میشود که کسب و کارها پس از دریافت خط خدماتی از طریق آن اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نکنند. شرکت ها، دفاتر و سازمانها می توانند از خطوط خدماتی برای ارسال پیامکوب سرویس ( کد فعال سازی )، ارسال کد رهگیری مرسولات پستی، یادآوری بدهی افراد، تمدید قرارداد، تبریک روز تولد، اطلاع رسانی در مورد لغو کلاسها و… از خطوط خدماتی استفاده کنند. پنل اس ام اس ریلکس با ارائه خدمات پیام کوتاه و و راه اندازی خطوط خدماتی در تمامی این مراحل با شما همراه بوده و اطلاعات لازم را جهت چگونگی راه اندازی پنل پیامکی و فعالسازی خطوط خدماتی در اختیار شما قرار میدهد.
- پیامک تبلیغاتی به پیامکهایی گفته میشود که با هدف تبلیغات، برای تعداد بسیار زیادی از افراد ارسال میشود.
- انواع شیوه های ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل اس ام اس پیام رسان از جمله ارسال پیامک منطقه ای و تبلیغات پیامک از روی نقشه است که به شما کمک می کند تا در سطح کشور ، کسب و کار خود را تبلیغ کنید .
- تعداد بازدید پیامها ارسال کننده را طی کنید تا بازخوردهای دریافتیتان قابل قبول شوند.
- دسته بندی پیامک های ارسالی باید کامل و واضح باشد (برای مثال اعلام کد پیگیری، ارسال جزئیات خرید بلیط، …).
- خطوط پیامکی به طور کلی، در نوع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی میباشد.
پیامک اول یک پیامک تبلیغاتی است که با متنی خلاقانه نوشته شده است و سعی دارد با کمتر جلوه دادن هزینه سفر به ترکیه، مخاطب را متقاعد کند که از خدمات آژانس مسافرتی آنها استفاده کند. خطوط خدماتی نیز به نوبهی خود به دو دستهی خطوط پیامک عمومی و خط اختصاصی پیامک تقسیم میشوند. اگر تصمیم به استفاده از اس ام اس پنل را دارید باید با موارد مرتبط با آن از جمله خطوط آشنایی پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم تا به صفر تا صد دریافت خط خدماتی و نحوهی خدماتی کردن خطوط بپردازیم.
مزایای استفاده از سامانه پیامکی جهت ارسال پیامک تبلیغاتی
همانطور که در بالا اشاره شد همهی پیامکهای انبوهی که ما روزانه دریافت میکنیم تبلیغاتی نیستند و پیامکهایی مانند پیامک رمز دوم پویا، پیامک تراکنش حساب و پیامک اطلاعرسانی قبض هم در بین پیامکهای انبوه تبلیغاتی برای ما ارسال میشود. لازم به ذکر است که عبارت «بالک Bulk پیامک» به معنای ارسال پیامک انبوه است. اما پیامک دوم یک پیامک اطلاعرسانی قبض گاز است و هدف از ارسال آن اطلاع رسانی به مخاطب برای پرداخت قبض گاز است. اگر توجه کنید متوجه میشوید که این دو پیام دارای مفاهیم متفاوتی هستند.
امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی
این محتوا ها ( مجله خبری اس ام اس درایو فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و… ) و بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند. ولی این شماره ی رایگان که از زمان ثبت نام در سامانه پیامکی در اختیار کاربر قرار می گیرد قابلیت دریافت به صورت کلی را ندارد و نمی توان از خدماتی که نیاز به دریافت دارند مانند منشی پیامکی ، مسابقه ، نظرسنجی و … استفاده نمود. به همین دلیل در صورتی که کاربر نیاز به دریافت پیامک از تلفن های همراه داشته باشد لازم است تا یک خط اختصاصی را در پنل خود تهیه نماید. سامانه پیامکی پیام رسان امکانات جامعی جهت ارسال پیامکهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی فراهم نموده و راه را برای ارتباط سازمان با مخاطبین خود هموارتر کرده است. خطوط پیامکی به طور کلی، در نوع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی میباشد. گفتنی است که خطوط اشتراکی امکان استفاده به شکل همزمان توسط چندین کاربر را داراست.
سوم؛ بنبست نمایی، رویکردی جدی در پروژههای پروپاگاندای غرب علیه ایران است. مواضعی که همواره تحت گزارههایی چون «انزوای ایران»، «دو قطبی شدن جامعه»، «عدم درک متقابل حاکمیت و جوانان نسل جدید»، «به صفر رسیدن فروش نفت» و… در رسانههای غربگرا از زبان افراد مختلف واگویه میشود، همواره قابل مشاهده است. «استدلالات استقرایی» و نتیجهگیری کلی از مصادیق معین همواره بهعنوان دستورکار سیاهنمایی قرار گرفته است. در واقع همانطور که پیش از این «برجام» به پروژه «مهار» ایران تبدیل شده بود و خروج از آن توانست ضربه بیشتری به اقتصاد ایران وارد کند، حال همان راهبرد با رویکردهای جدید در حال اجراست. اما همگرایی برخی رسانههای غربگرای داخلی و همچنین برخی عناصر باقیمانده از دولت قبل با خط ترسیمی غربیها قابل توجه است.