انتظار شما از تبلیغ به شکل مستقیمی به خود شما و استراتژی شما بر میگردد. بی مانند و کنجکاو کننده، از همه مهم تر این است که برای دیگران نیز تعریف شود. تبلیغ گفتاری بین دوستان و آشنایان از مهم ترین نوع تبلیغات می باشد. یک موضوع بین المللی در تبلیغات به نام گاو بنفش، وجود دارد که البته در وضعیت اقتصادی ایران صدق نمی کند.
هدفگذاری و تبلیغات شخصیسازی شده
به عنوان مثال، Cablevision استفاده از اطلاعات دموگرافیک را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد تا تبلیغات مختلف را به افراد که یک برنامه را تماشا میکنند نشان دهد. این پروسه نیز با اتکا بر سلیقه شما در انتخاب برنامه تلویزیونی، عمل میکند. به عنوان مثال، اگر اطلاعات مربوط به اتومبیلهای جدید را در یک موتور جستجو یا وب سایت سرچ کنید یا لباس جدیدی را به صورت آنلاین بخرید، ممکن است تبلیغات مربوط به موارد جستجو شده در سایت های مختلف به شما نمایش داده شوند. تبلیغات هدفمند را میتوانی اینطور تعریف کرد که نوعی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگیهای خاص، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغکنندگان با ردیابی فعالیت شما در اینترنت، این اطلاعات را کشف میکنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ امروزه به دلیل رشد تبلیغات و بازاریابی در بستر اینترنت و فضای آنلاین شرکتهای بسیاری در قالب آژانس دیجیتا…
شاید با فریب دادن یک دوست مزیت موقتی به دست آورید، اما اگر این فریب کشف شود، آسیب عمیق و پایدار است. تبلیغات هدفمند میتواند به یک ماشین پیچیده از دادهها، رباتها و اطلاعات بد تبدیل شود. برای مقابله با بسیاری از دامهای صنعت، باید پلتفرمهایی با فناوری مناسب برای خودتان انتخاب کنید. زمانی تبلیغات هدفمند تنها چیزی بود که بازاریابان میتوانستند برای آینده بازاریابی تصور کنند، اما این روند در حال تغییر است. جمعآوری اطلاعات کاربران بسیار مهم است، اما برندها باید از این مرحله فراتر بروند. بازاریابان به ابزارهای مناسبی نیاز دارند که بتوانند دادهها را پردازش و تحلیل کنند تا بیشترین بازگشت سرمایه را برای شرکت داشته باشد.
چگونه بهترين سايت تبليغات هدفمند بشويم؟
مثلا اگر مجله خبری اس ام اس درایو هنری میفروشید ممکن است حدس بزنید که کاربران شما اکثرا آخر شب تا صبح خرید میکنند و میتوانید تعیین کنید که تبلیغ شما صرفا در این زمانها نمایش داده شود. در تبلیغات هوشمند، هوش مصنوعی با توجه به دیتایی که جمعآوری میکند بهترین زمان برای نمایش اپلیکیشن و یا بازی شما را تعیین میکند و از این جهت تبلیغ شما در بهترین زمان ممکن به کاربران موردنظر شما نمایش داده میشود. شخصی سازی برای بازاریابی آنلاین بسیار مهم است و تبلیغ هدفمند به شما امکان می دهد آن را با بهترین حالت ممکن انجام دهید.
- اینکه تبلیغات چگونه به نظر می رسند، و در کجا قرار می گیرند توسط رفتارها و علایق مخاطب تعیین می شود.
- تبلیغات از مهم ترین اصول رشد شبکه های اجتماعی و برندینگ می باشد.
- پلتفرمهای تبلیغاتی دادههای خود از کاربران را از چند منبع و روش مختلف جمعآوری میکنند که روش رایج آن، استفاده از کوکیهای وبسایتهایی است که کاربران به آنها سر میزنند.
- رشد کسب و کار ارتباط مستقیمی با مخاطبان و سود دهی برند شما دارد.
- در این مقاله به تعریف تبلیغ هدفمند پرداختیم و گفتیم که این کار چگونه انجام میشود.
- خیلی مهم است که تبلیغتان را کجا و چه زمانی به کاربران نشان دهید.
20 درصد وبسایتهایی که تبلیغات ارائه میدهند نیز مورد بازدید رباتهای کلیکی تقلبی قرار میگیرند. دنیای تبلیغات بسیار بزرگ است و تبلیغات هدفمند هم جزو بخشهای جذاب این دنیاست. میلیونها مدل هدفمندسازی وجود دارد و میتوان برای انواع کسب و کار، کاربران مختلف را با توجه به علایقشان سگمنتبندی کرد و تبلیغات مختلف را به آنها نمایش داد. اگر ایدههای جالب و جذابی برای هدفگیری دارید با ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارید.
آموزش گام به گام ترکیب یک تصویر با متن در ایندیزاین