خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsdrive

۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید.

  • هر گونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتی محسوب می‌شود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطبانی كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را داده‌اند، امكان پذير نیست.
  • ما در وبلاگ اس ام اس پارسی راهکار غیرفعال سازی ارسال پیامک تبلیغاتی همراه را آموزش داده‌ایم.
  • ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
  • در بکارگیری و ارسال پیامک به این خطوط در ابتدای متن باید از نام مشتری، عبارت مشتری گرامی یا عبارات مشابه استفاده شود.

سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . • متقاضی خدماتی سازی باید دارای کد اقتصادی جهت احراز هویت باشد. شرکت‌هایی که نمایندگی‌های متعددی دارند، نمی‌توانند از فایل‌های مشترک و یکسان استفاده کنند. مدت زمان خدماتی و فعال شدن خط سامانتل حداقل یک هفته کاری می باشد. خطوط سامانتل بصورت غیر سفارشی(ارقام بصورت رندوم) ارائه می شود پس امکان انتخاب ارقام وجود ندارد.

آیا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به این افراد وجود دارد؟

این موارد تنها مجله خبری اس ام اس درایو ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود. در ادامه می خواهیم بیشتر درباره خط خدماتی بدانیم و در این باره، اطلاعات مفیدی را دریافت کنیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید یا می خواهید شرایط دریافت این خطوط را بررسی کنید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات ارزنده، دسترسی پیدا کنید.

در تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی این نکات را حتماً مدنظر داشته باشید

تعهد نامه خط خدماتی 9000 در سربرگ به صورت تایپ شده( حتی تاریخ درج شده در تعهدنامه) پرینت گرفته شود. شرکت موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک از سرشماره‌ی خدماتی، به صورت ماهیانه و یا زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است برای آنکه جهت استفاده از خدمات خط خدماتی از طرف مشتریان خطایی رخ ندهد سفته‌ یا چک به ارزش 50 میلیون تومان دریافت می‌گردد. در صورت تایید درخواست خط شما توسط کارشناسان ، وضعیت آن به تایید اولیه تغییر خواهد یافت ودر صورتیکه اپراتور تایید کند به وضعیت تایید نهایی تغییر پیدا میکند و خط خدماتی خواهد داشت. همچنین بدلیل اینکه روال خدماتی شدن خطوط توسط اپراتور انجام می شود، زمان انجام شدن درخواست خدماتی، خارج از دسترس سامانه می باشد اما حدودا یک ماه الی دوماه زمانبر خواهد بود. شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که ما چگونه پیامک تبلیغاتی را تشخیص می‌دهیم.

خط اشتراکی

اگر شخصی به عنوان نماینده معرفی میشود باید قسمت حقوقی تعهدنامه نیز پر شود. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت فرهنگ و توسعه کندو راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت کیش سل پارس، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. بخش خالی در فرم باقی نماند و در صورت نداشتن اطلاعات، هرگزینه از کلمه ندارد استفاده شود. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه مشتری راسا یا به واسطه زیر مجموعه ها و شرکت های تابعه خود (بهره برداران)، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت آسیاتک، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و هر شخص دیگری از هر بابتی خواهد بود. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی 200 ریالی به ازای هر پیامک و مبلغ سیصد میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره ای که از آن تخلف صورت گرفته سلب امتیاز شده و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.

http://civil-architecture.ir