بعد از اینکه خط اختصاصی خودتان را دریافت کردید، نباید با آن پیامک تبلیغاتی بفرستید. اگر با این خط، کد تخفیف بفرستید و مسابقهای را اعلام کنید، خط شما مسدود میشود. فراموش نکنید که اگر بیشتر از سه بار به تعهدات خود در رابطه با خطوط خدماتی عمل نکنید و پیامک انبوه بفرستید، تمام شمارههای شما از لیست سفید حذف میشوند. به طور کلی یکی از رساله های تیم سیب اس ام اس، در تلاش برای کاهش حداکثری هزینه های ارسال پیامک کاربران خلاصه شده است؛ بنابراین کاربران تنها با درخواست خط خدماتی میتوانید از این سیستم جذاب یه صورت کاملا رایگان بهره مند شوند. شماره هایی تبلیغاتی انهایی هستند که اگر باان ارسال بکنید و گیرنده پیامک های تبلیغاتی را روی خط خود بسته باشد پیامک شمارا دریافت نمیکند و شماره های خدماتی شماره هایی هستند که تحت هر شرایطی پیامک به دست گیرنده می رسد . معمولا این شماره ها فقط به اشخاص حقوقی داده میشود .یا به نهادهایی مثل مدرسه یا سازمان ها و دفاتر و..
- طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، خطوط ارسال پیامکها به دو بخش خدماتی و تبلیغاتی تقسیم میشوند.
- این دو دسته از خطوط، با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و نباید آن ها را با یکدیگر یکسان فرض کرد.
- پنل اس ام اس ریلکس با ارائه خدمات پیام کوتاه و و راه اندازی خطوط خدماتی در تمامی این مراحل با شما همراه بوده و اطلاعات لازم را جهت چگونگی راه اندازی پنل پیامکی و فعالسازی خطوط خدماتی در اختیار شما قرار میدهد.
- مشتریان حقوقی میتوانند در خواست فعالسازی خط خدماتی اختصاصی خود را با .ورود به سامانه و منوی پشتیبانی و زیر منوی خط خدماتی ارسال نمایند.
- اطلاعرسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .
- در غیر این صورت روند کار شما به تاخیر میافتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.
ارسا ل پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست زیرا این کار برخلاف قانون است و از طریق خط خدماتی که در اختیار قرار می گیرد فقط می توانید پیامکهای اطلاع رسانی ارسال کنید . برای اینکه بتوانید خط خدماتی خود را دریافت و از آن استفاده نمایید، نیاز دارید که برخی از مدارک مورد نیاز را ارائه کنید. به عنوان مثال؛ شناسنامه، کارت ملی، سفته، فرم های مورد نیاز و … از جمله مدارکی می باشد که باید برای دریافت این خطوط، ارائه نمایید. پس از ارسال این مدارک، می توانید وارد مراحل دیگر شوید و رفته رفته اقدام به دریافت خطوط خدماتی خود کنید. برای اینکه بتوانید از خط خدماتی استفاده نمایید، باید آن را دریافت کنید.
کاربردهای خط خدماتی چیست؟
بر اساس این پروسه جدید ، ابتدا وضعیت حقوقی کاربر و متن های ارسالی توسط مخابرات بررسی و تایید می گردد ، بعد از آن کاربر می تواند به همه گیرنده های خود اعم از خطوط مسدود و خطوط غیر مسدود ارسال پیامک خدماتی داشته باشند . بنابراین افراد میتوانند برای اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران خود به صورت کاملا رایگان از امکانات خط خدماتی بهره مند شوند. انواع خطوطی که میتوان با استفاده ازآنها در پنل اس ام اس پیامک ارسال کرد خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی بوده که در ادامه به معرفی این خطوط می پردازیم. با توجه به اینکه این خطوط برای افراد حقیقی فعال میشود نیازی به ارائه مدارک شرکت نمیباشد و صرفا ارسال مدارک مربوط به کسب و کار شامل اینماد یا پروانه کسب کافی است.
مدارک لازم برای خدماتی کردن خط پیامک
مدت زمان خدماتی شدن خطوط حداقل 30 روز کاری می باشد لذا بعد از گذشت 30 روز کاری در صورت خدماتی نشدن خط،پیگیری فرمایید. 1_قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد. کلیه فرم های تعهد نامه باید باکیفیت مناسب و به صورت اسکن شده ارسال شود. فرمهای ارسال شده حتما در سربرگ شرکت چاپ شود و پس از پر کردن اطلاعات خواسته شده، این فرم پرینت گرفته شود. در خاتمهی قرارداد و در صورت احراز عدم تخلف از شرایط این تعهدنامه، ضمانت فوق (سفته) با دریافت رسید کتبی به صادر کننده یا نمایندهی قانونی وی مسترد خواهد شد.
خط خدماتی اشتراکی
1_برای کامل کردن مجله خبری اس ام اس درایو تعهد نامه خط 021 به موارد زیر توجه کنید. هر شرکت موظف به ارائه لیست مخاطبین خود برای هر سرشماره خدماتی است و می بایست پس از هرگونه اصلاح، تغییرات در لیست را به اطلاع شرکت همراه اول برساند. هزینه ارسال های بلک لیست در ارسال با تمامی سرشماره ها، پس از به روز رسانی گزارشات ارسال به صورت خودکار عودت داده می شود.