خط خدماتی چیست؟ چگونه پیامک‌ها را به تمامی مخاطبین خود ارسال کنیم؟ ملی پیامک | smsdrive

از این خطوط برای ارسال پیامک های انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست. بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور در صورت موافقت معمولا 30 تا 40روز بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید. اگر شما هم پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنید و نیاز به ارسال به شماره هایی دارید که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند، می توانید خطوط اختصاصی پیامکی خود را خدماتی کنید. برخی از کاربران این تصور را دارند که خط خدماتی دارای سرعت ارسال کمتر یا بیشتری نسبت به خطوط تبلیغاتی عادی است؛ اما این طور نیست و سرعت ارسال پیامک ها به خدماتی یا تبلیغاتی بودن خط ارتباطی ندارد.

  • سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد.
  • شما می توانید بدون محدودیت برای مخاطبین خود پیامک ها را ارسال کنید و از این شیوه بازاریابی و تبلیغات، به بهترین شکل و با بالاترین بازدهی، بهره ببرید.
  • استارتاپ‌ها می‌توانند با ارائهٔ مدارک کمتر، یک خط اختصاصی برای اطلاع‌رسانی داشته باشند.
  • بازاریابی پیامکی برای بیمه جزو یکی از روش های ارزان، به صرفه و موثر بازاریابی به حساب می آید.

این بخش گاها 30 الی 50 درصد مجله خبری اس ام اس درایو کننده های یک ارسال را تشکیل می دهند. وقتی در یک اپلیکیشن یا سایت ثبت‌نام می‌کنید و شمارهٔ همراه‌تان را وارد می‌کنید، یک پیامک حاوی نام کاربری یا رمز عبور برای شما می‌آید. پیامک‌های واریز و برداشت پول از حساب بانکی، کد پیگیری، ارسال نام کاربری و رمز عبور، پاسخ‌گویی تیکت و پیگیری سفارش هم پیامک‌هایی هستند که از طریق این خط ارسال می‌شوند. با فعال سازی خطوط 9999 کاربران حقیقی نیز بدون نیاز به ارائه سفته و صرفاً با داشتن اینماد می‌توانند خط خدماتی اختصاصی دریافت و فعال نمایند. بطور مثال شخصی که جلوی ورود پیامک های تبلیغاتی به گوشی خود را گرفته به هیچ عنوان از طرف خطوط تبلیغاتی پیامکی دریافت نمی کند اما تمامی پیام های مورد نیاز از قبیل بانک ها ، سازمان ها و پیام هایی که برای رزرو بلیط سینما دریافت میکند از طرف خط خدماتی ارسال شده اند.

شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید

اشخاصی از خطوط خدماتی پیامک دریافت می‌کنند که خودشان داوطلب دریافت اس ام اس شده‌اند. به عنوان مثال، در سایتی عضویت می‌شوند و شماره موبایلشان را وارد می‌کنند؛ سپس، برایشان کد تایید ارسال می‌شود یا برای خرید اینترنتی از فروشگاه کد تایید و ثبت سفارش به موبایلشان ارسال می‌شود. اگر به دنبال استفاده از سامانه پیامکی در جهت ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی هستید، در این مطلب همراهمان باشید. هر گونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتی محسوب می‌شود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطبانی كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را داده‌اند، امكان پذير نیست.

پنل خود را انتخاب کنید

خطوط 9000 از ابتدا خدماتی هستند و قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند. با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. ارائه تصویر کارت ملی مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت که در تعهدنامه معرفی شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی اختصاصی:

حداکثر تعداد 7 عدد سیم کارت در تمامی اپراتورهای مخابراتی به نام شخص باشد. درخواست‌هایی که موارد بالا در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. کلیه تعد نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود .

http://civil-architecture.ir