این خط با امکان عبور از بلک لیست جهت ارسالهایی که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است و بین تمامی کاربران متقاضی به اشتراک گذاشته شده است. برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید.
- با توجه به این که درخواست شامل اکسل و تعهد نامه می باشد ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی سیب اس ام اس تماس حاصل نمایید تا فرم ها در زمان مقرر به مخابرات ارسال شود.
- اما این بلوکه کردن باعث شد تا کاربر نتواند به پیام های مورد نیاز و ضروری خود مثل اطلاع رسانی بانک ، بیمه و…
- می توانید با مشاورین مدیر پیامک تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.
- ۱- خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است.
- بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور در صورت موافقت معمولا 30 تا 40روز بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید.
- ما تاکنون با استفاده از خط خدماتی اشتراکی این مشکل را برطرف کرده بودیم و خط خدماتی شرکت خودمان را در اختیار کاربران اس ام اس پارسی قرار میدادیم که بتوانید پیامکهای اطلاع رسانی را به مشتریان خودتان ارسال کنید.
سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم ایا ملی پیامک خط خدماتی خودش هم روی پنل به صورت اشتراکی داره؟ چون خدماتی کردن یه کم زمان میبره و ما میخوایم خط خدماتی رو از همن ابتدا که پنل رو خریداری میکنیم روی پنل داشته باشیم. بر اساس مطالبی که داخل همین مقاله نوشته شده، خطوط سامانتل رو میتونید بهصورت حقیقی خدماتی بفرمایید، اما برای مشاهده شرایط جدید لطفاً صفحه “خطوط خدماتی” رو مطالعه کنید. ۴-پس از اینکه خط خدماتی شد،پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد. درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. این خطوط تنها قابلیت ارسال داشته و امکان دریافت پیامک را ندارند.
خط خدماتی 3000 :
جهت مجله خبری اس ام اس درایو اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید. شما دیگر میدانید به چه خطی، خدماتی میگوییم و برای ارسال چه پیامهایی، میتوانیم از آن استفاده کنیم؛ بنابراین وقت آن شده است که شما را با انواع خطوط خدماتی آشنا کنیم. زمانبندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص میشود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه میباشد. ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد. لازم به ذکر است بعد از خدماتی شدن خط نیاز است این فایل با اعلام ارتباطات سیار به صورت هفتگی یا ماهیانه بروزرسانی شود. فقط کافیه که دو تا خط اختصاصی داشته باشید و برای خدماتی شدن هر کدوم از خطوط اختصاصیتون به صورت جداگانه اقدام کنید.
در سایت تابان اس ام اس شما می توانید از مزایای مهم پنل پیامکی نظیر :
بازم به یادآوری است ما یک سیستم هوشمند و قوی داریم که نسبت به یک سری عوامل مانند لینک، شماره تماس و… حساس است و واکنش نشان میدهد و پیامک شما به صورت اتوماتیک ارسال نمیشود. اگر جزو شرکتهای بورسی، صندوقهای قرضالحسنه و سازمانهای بانکی هستید، برای دریافت خط اختصاصی به مجوز بانک مرکزی احتیاج دارید. من دوتا سایت دارم آیا امکانش هست که هر کدوم از سایت ها ارسال پیامکش از خط های دیگه انجام بشه چون الان داره هر دو سایت از یک خط استفاده میکنه.
اطلاعرسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … . جمع آوری شماره مشتری بهترین و شاید یکی از روش های کم هزینه تر برای تقویت تعامل با مشتریان هدفمند کسب و کار شما باشد. تنها با یک کلیک انواع روش های ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتری را بخوانید. ۸- موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.