مجله خبری اس ام اس درایو تعهدنامه را به دقت بخوانید و پیامکی غیر از اطلاعرسانی به مخاطب نفرستید. در این مقاله، نکات مربوط به خط خدماتی بیان شده است، اگر سؤالی در این زمینه دارید، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. ۱- خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک هاییست که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی و پیامک غیر تبلیغاتی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظر دریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و …) . بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. در پیامهای اطلاعرسانی راه ارتباطی و لینک و اسم برند ذکر نمیشود. برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.
- تنها با یک کلیک انواع روش های ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتری را بخوانید.
- است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.
- 2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید.
- با مسدودشدن پیامکها، بعضی از پیامهای مهم هم ارسال نمیشد؛ بنابراین شرکت ارتباطات سیار ایران تصمیم گرفت برای پیامکهای اطلاعرسانی، خط دیگری را تعریف کند.
لذا از شما کاربر گرامی خواهشمندیم در صورتی که تمایل دارید از شماره خدماتی استفاده نمایید، با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهد نامه زیر را تکمیل و ارائه نمایید. احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشمارههای ارسالپیامک انبوهبه دو گروه تبلیغاتی و خدماتی (که شرح آن در ذیل آمده است) دسته بندی می شوند. خطوط خدماتی، به سازمانها، شرکتها و مشاغلی کمک میکند که قصد دارند در خصوص خدماترسانی یا تبلیغات با مشتریان خود در ارتباط باشند. این پیامکها صرفا برای مشترکانی ارسال خواهد شد که دریافتپیامکهای تبلیغاتیخود را مسدود نکرده باشند. در این مقاله میخواهیم در مورد شرایط و همچنین دریافت خطوط خدماتی 2000، 3000، 9000 و سامانتل خواهیم پرداخت.
سیب اس ام اس؛ پنل پیامکی بدون نیاز به نصب
خطوط خدماتی فقط برای ارسال های اطلاع رسانی هستند و ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط امکان پذیر نیست. برای خدماتی کردن خطوط در ابتدا باید دارای شرکت حقوقی، شناسه ملی و شماره ثبت اختصاصی باشید. در احراز هویت حقوقی خطوط داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خطوط انجام نخواهد شد. داشتن سایت معتبر و ایمیل سازمانی نیز از دیگر ملزومات برای تبدیل خطوط خدماتی است.
چگونه از خطوط خدماتی اشتراکی و بدون سفته استفاده کنم؟
در شرکتهای خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نمایندهای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). مشترک گرامی، بدینوسیله به استحضار می رساند طبق ابلاغیه شرکت کیش سل پارس (سامانتل)، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست. خط خدماتی مناسب شرکتها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آنها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها دارند.
شرایط عمومی خدماتی سازی برای کلیه خطوط
اکنون که با خط خدماتی کامل اشنا شدید لازم به ذکر است برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی می بایست شرکت حقوقی . شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود . با توجه به استفاده روزافزون از خدمات ارسال پیامکهای تبلیغاتی، برخی از مشترکین سرویس دریافت پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند، استفاده از خطوط خدماتی این امکان را به سازمانها و مراکز دولتی و خصوصی میدهد که برای این دسته از مخاطبین نیز پیامک ارسال کنند. اما برای راهاندازی و دریافت چنین خطوطی قوانینی و مقررات وجود دارد که صاحبین حقیقی و حقوقی مراکز و شرکتها باید یکسری فرمها و مشخصات خود را در اختیار شرکتهای ارائه دهنده قرار داده تا پس از تایید آن، خطوط خدماتی آنها راهاندازی گردد.