خط خدماتی چیست؟ شیوه خدماتی سازی خط از 0 تا 100به زبان ساده | smsdrive

با ایجاد یک پیوند پیامکی در وب سایت خود، راهی سریع برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه دهید. دسته ی دوم مربوط به خطوط سامانتل بوده و سرانجام دسته ی سوم، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد. ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت یا سازمان با مهر و امضای مدیرعامل. ۷- در تعهدنامه بخش مربوط به “موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج “اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.

  • هر شرکت موظف به ارائه لیست مخاطبین خود برای هر سرشماره خدماتی است و می بایست پس از هرگونه اصلاح، تغییرات در لیست را به اطلاع شرکت همراه اول برساند.
  • هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.
  • در پایین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.
  • • مالک سامانه باید یک شرکت ،فروشگاه یا ارگان دولتی و خصوصی باشد.
  • بنابر این انجام موارد زیر به شما کمک می کند سریع تر خط خدماتی بگیرید .

قرار می گیرد تا این مجموعه ها بتوانند برای کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک از جانب آن ها دارند، پیامک های خود را ارسال کنند. نکته ی مهم و متمایز کننده، بدین صورت می باشد که در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به دریافت پیامک، این پیامک ها جنبه تبلیغاتی گرفته و ارسال آن به مشتریان و مخاطبین، امکان پذیر نمی باشد. در سال های گذشته ارسال پیامک تبلیغاتی با حجم انبوه برای عموم ارسال میشد به همین خاطر افراد به منظور بلاک کردن بعضی از این پیام ها که بیشتر جنبه مزاحمت را برای آنها داشت وارد لیست سیاه مخابرات میکردند تا دیگر این پیام ها برای آنها ارسال نشود. اما این بلوکه کردن باعث شد تا کاربر نتواند به پیام های مورد نیاز و ضروری خود مثل اطلاع رسانی بانک ، بیمه و… اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی، تا به حال با سامانه پیامکی کار کرده باشید، متوجه شده‌اید که ارسال کد فعال سازی یا پیامک های مهم، به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را بسته‌‌اند، امکان‌پذیر نیست مگر آنکه به دنبال تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی باشید. خطوط خدماتی برای شرکت هاو سازمان‌هایی است که پیامک‌هایشان محتوای اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی خدمات به افرادی که تمایل به دریافت پیامک را دارند، ارسال می‌شود.

ارسال مدارک خدماتی سازی

برای مجله خبری اس ام اس درایو سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی نیازی به سفته نمی‌باشد و باتوجه به اینکه شما سفته از افراد حقیقی در حال حاضر دریافت نمی‌شود. پیامک‌های شما بعد تایید ناظر انسانی اس ام اس پارسی ارسال می‌شود و همچنین امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با این خطوط وجود ندارد و می‌بایست متن پیامک به گونه‌ای باشد که برای واحد مانیتورینگ نیز مشخص باشد که در حال ارسال پیامک به مشتریان خودتان هستید. مشتری یا بهره بردار حق ارسال پیامک بین المللی( خدماتی یا تبلیغاتی) به مشترکین اپراتور همراه از طریق دسترسی ایجاد شده را ندارد.

مدارک مورد نیاز جهت فعال‌سازی خط سامانتل بشرح ذیل است

اگر می‌خواهید یک بار برای همیشه تفاوت سئو با SEM را یاد بگیرید و ببینید از هرکدام چه زمانی استفاده…

جواز کسب یا اینماد یا هر مدرکی که نشان‌دهنده ارائه خدمات و کسب و کار از سوی شماست و قابلیت استعلام آنلاین داشته باشد. هزینه ارسال های نرسیده به گوشی تنها در خطوط دلیوربیس و فقط در ارسال به خطوط همراه عودت داده میشود. ۱٫ این خط عمومی بوده و فقط با آن امکان ” ارسال” پیامک را دارا هستید. نمونه تکمیل سفته ها درهمه اپراتورها در همین بخش قرار داده شد.

http://civil-architecture.ir