آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه حتما باید سازمانی بوده و ایمیل های yahoo ،gmail و… مورد قبول نخواهند بود. لطفا پس از ارسال مدارک، فقط از طریق همین بخش از سامانه پیگیری نمایید. توجه فرمایید به درخواست هایی که نکات ذیل را رعایت نکرده باشند رسیدگی نشده و وضعیت آن “رد شده” خواهد شد.
- سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم ایا ملی پیامک خط خدماتی خودش هم روی پنل به صورت اشتراکی داره؟ چون خدماتی کردن یه کم زمان میبره و ما میخوایم خط خدماتی رو از همن ابتدا که پنل رو خریداری میکنیم روی پنل داشته باشیم.
- فهرست شمارههای مخاطبان باید بهصورت دورهای پالایش شده، لیست جدید، پیرو فراخوان آسانک، به آسانک ارسال شود.
- قیمت خط ۹۰۰۰ برای ارسال پیامک خدماتی حدود ۲ میلیون تومان است تا یک خط ۸ رقمی برای شما فعال شود.
- در ادامه به برخی از شرایط عمومی و همچنین شرایط ویژه برخی از این خطوط خواهیم پرداخت.
تعهدمی نماید از خط ……… تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی )استفاده نموده و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و مسئولیت کلیه پیامها با ….. این خطوط امکان دریافت پیامک را دارند و امکان ارسال از طریق وب سرویس در این خطوط امکان پذیر است. خطوط 3000 نیز یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی است که سازمان های دولتی و کسبوکارهای خصوصی زیادی از آن استفاده میکنند. سرعت بالای ارسال پیامک، قیمت مناسب خطوط و همچنین بازگشت وجه در صورت عدم ارسال پیامک به صورت خودکار از ویژگی های ارزشمند این سر شماره است که آن را به پرطرفدارترین اپراتور بدل کرده است. دارندگان جواز کسب، نماد اعتماد و جواز صنفی هم امکان استفاده از خطوط بدون سفته را دارند.
شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته
حال که فهمیدیم خط خدماتی چیست؟ و چه کاربردی دارد میخواهیم به بررسی شرایط خدماتی نمودن خطوط بپردازیم. به طور کلی سه راه برای خدماتی کردن خط وجود دارد تا بتوانید کلیه اطلاع رسانی های لازم و مهم برای کسب و کارتان را به افراد ارسال کنید و از بلک لیست عبور کنید. خطوط خدماتی، همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که پیامک های شما به شماره موبایل کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند می رسد و شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد. اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است.
مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی جهت فعالسازی خطوط 9000
جواز مجله خبری اس ام اس درایو یا اینماد یا روزنامه رسمی (آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ) یا هر مدرکی که نشاندهنده ارائه خدمات و کسب و کار از سوی شماست و قابلیت استعلام آنلاین داشته باشد. لطفا جامعه هدف و موضوع و محتوای پیامک کامل، و تا جایی که امکان دارد توضیحات واضحی داده شود. برای احراز هویت حقوقی خطوط، داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خط انجام نخواهد شد. در خصوص شرکت هایی که نماینده رسمی سازمان دولتی باشند ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. درخواست های خدماتی تا تاریخ ۲۵ ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا ۶۰ روزکاری زمانبر خواهد بود. پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد .
لینک های مورد نیاز
برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و ارسال پیامک های اطلاع رسانی با خط خدماتی انجام می گردد. خط خدماتی و خط تبلیغاتی، دو دسته از خطوط می باشند که در اختیار شرکت ها یا سازمان ها و کسب و کار ها قرار می گیرند. این دو دسته از خطوط، با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و نباید آن ها را با یکدیگر یکسان فرض کرد. پیامک های تبلیغاتی، به دسته ای از پیامک ها اطلاق می شود که در آن کسب و کار ها به دنبال تبلیغات خدمات، محصولات یا سایر موارد می باشند و با جنبه ی تبلیغ و بازاریابی ارسال می شود. در چنین پیامک هایی، ممکن است رضایت دریافت کننده در دریافت پیامک اعمال نشود. بنابراین بزرگترین وجه تمایز خط تبلیغاتی با خط خدماتی، در رضایتمندی مخاطب می باشد.