اگر تنها یک تلفن همراه داشته باشید متوجه میشوید که در طول روز پیامک های تبلیغاتی از قبیل فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران ها و … با شماره های متفاوت که جنبه تبلیغاتی و بازاریابی دارند برای ما ارسال میشود به این نوع از ارسال ها که هدف ارسال کننده پیامک تنها معرفی و فروش محصولات خود به عموم هست خطوط تبلیغاتی گفته میشود. «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۶۵۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
- در سیب اس ام اس نیز به هر کاربر به ازای هر ثبت نام در سامانه پیامکی، یک شماره فعال به صورت آنلاین و رایگان تعلق می گیرد که می تواند با استفاده از آن اقدام به ارسال اس ام اس نماید.
- 1 – ارائه فرم خدماتی در سربرگ با مهر و امضا درصورت حقوقی و در سربرگ با امضا و اثر انگشت در صورت حقیقی بودن؛ فرم بهصورت تایپی باید ارسال گردد.
- نسخه تجاری تمام امکانات سامانه را شامل می شود و مهم ترین تفاوت آن تعرفه پیامک بسیار پایین آن است.هزینه هر پیامک در این نسخه حداقل 10ریال از سایر نسخه ها کمتر است.
- سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد.
- به همین دلیل برای اثبات ادعای خود باید لیستی از مخاطبانی که دارید به شرکت رهیاب پیام گستران ارائه دهید تا صحت ادعای شما اثبات شود.
استفاده دیگر، پیامک های اطلاع رسانی، در مراکز دولتی و پزشکی است به گونه ای که با ارسال اس ام اس های هشدار و یا دعوت به مراکز خود میتوانند انواع خدمات را ارائه دهند. علاوه بر مسدود کردن و ضبط ضمانتنامه، ارسال پیامک تبلیغاتی برای افرادی که از قبل دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند نتیجهای ندارد. زیرا این افراد حساسیت و نارضایتی بسیار بالایی نسبت به دریافت پیامک تبلیغاتی دارند و به دلیل همین حساسیت بالا هر روز اقدام به مسدود سازی خط خود میکنند.
عرضه خودرو در بورس کالا
این در حالی است که مواضع شفاف آیتالله رئیسی در خصوص بیانیه ادعایی مشترک میان چین و کشورهای حاشیه خلیج فارس همزمان با تفاهم بر 16 محور در اجرای قرارداد فیمابین نشان داد که در هر حال، «منافع ملی» و نه جناحی، حرف اول را میزند. حال اما در ورای یک مواجهه کلان، ریزنقشی برخی رسانههای غربگرا در جهت امتداد مسیر مطلوب در پروژههای ضدایرانی جای تأمل و واکاوی دارد. در ادامه پس از ذکر مقدمه به مصادیقی از این خدمات متقابل جریان غربگرا و جریان غرب اشاره خواهد شد. بیش از آنکه مشتریانتان را شناسایی کنید، با آنها ارتباط برقرار سازید.
ثبت نام ایران خودرو بهمن ماه ۱۴۰۱
در اینجا قصد داریم تا جهت آشنایی شما با مجله خبری اس ام اس درایو تبلیغاتی پیامکی توضیحات کوتاهی را داشته باشیم. در نشست «بررسی مسائل خبرگزاریها در ایران؛ گذشته حال و آینده» که امروز برگزار شد، تاکید شد که دوران خبرگزاریهای دولتی با این ساختاری که اکنون داریم دیگر به سر آمده و خبرگزاریها باید به سمت خبرگزاری های مالتی مدیا بروند. مسألهای که دامنه آن تا انتخابات 92 امتداد پیدا کرد و در نهایت جریان غربگرا با شعار «یا مذاکره یا جنگ» و «وخیمنمایی اوضاع کشور» توانست گفتمان برجامخواهی را وارد معادلات اقتصادی کشور کند. گفتمانی که در آخر نهتنها تحریمها را لغو نکرد بلکه باعث شد تحریمها دو برابر شود. شکست در اجرای ضعیف پروژه برجام که از دید بسیاری از ناصحان و ناظران سیاسی محتمل بود، خود به عاملی برای تشدید اوضاع بد اقتصادی تبدیل شد.
تبلیغ نمودن محصولات و خدمات به اشخاص در سراسر کشور آن هم در حجم انبوه از جمله اساسی ترین کاربردها و استفاده های پیامک است. به شما پیشنهاد میکنیم مقاله «انتخاب مخاطبان هدف برای ارسال پیامک تبلیغاتی» و «روش کسب اجازه از مخاطبان برای ارسال پیام کوتاه» را مطالعه کنید. مقاله «بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی» به صورت کامل این موضوع را شرح داده است.