اشخاصی از خطوط خدماتی پیامک دریافت میکنند که خودشان داوطلب دریافت اس ام اس شدهاند. به عنوان مثال، در سایتی عضویت میشوند و شماره موبایلشان را وارد میکنند؛ سپس، برایشان کد تایید ارسال میشود یا برای خرید اینترنتی از فروشگاه کد تایید و ثبت سفارش به موبایلشان ارسال میشود. اگر به دنبال استفاده از سامانه پیامکی در جهت ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی هستید، در این مطلب همراهمان باشید. هر گونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتی محسوب میشود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطبانی كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را دادهاند، امكان پذير نیست.
- در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد.
- این خطوط به اشخاص حقیقی دارای جواز کسب، دارای نماد اعتماد و یا هر نوع جواز صنفی نیز ارائه می گردد و می توانید به عنوان شخص حقیقی از این خطوط استفاده نمایید.
- مدت زمان خدماتی شدن خطوط حداقل 30 روز کاری می باشد لذا بعد از گذشت 30 روز کاری در صورت خدماتی نشدن خط،پیگیری فرمایید.
- مشخص ودر محدوده کاری همان مجموعه برای مشرکین شناخته شده که خود انها درخواست دریافت این پیامک هارا داده اند ارسال میکنند بعلاوه محتوای ان اطلاعات رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده میباشد .
جواز کسب یا اینماد یا روزنامه رسمی (آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ) یا هر مدرکی که نشاندهنده ارائه خدمات و کسب و کار از سوی شماست و قابلیت استعلام آنلاین داشته باشد. لطفا جامعه هدف و موضوع و محتوای پیامک کامل، و تا جایی که امکان دارد توضیحات واضحی داده شود. برای احراز هویت حقوقی خطوط، داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خط انجام نخواهد شد. در خصوص شرکت هایی که نماینده رسمی سازمان دولتی باشند ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. درخواست های خدماتی تا تاریخ ۲۵ ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا ۶۰ روزکاری زمانبر خواهد بود. پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد .
مراحل خدماتی کردن خط ۱۰۰۰
تعهدمی نماید از خط ……… تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی )استفاده نموده و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و مسئولیت کلیه پیامها با ….. این خطوط امکان دریافت پیامک را دارند و امکان ارسال از طریق وب سرویس در این خطوط امکان پذیر است. خطوط 3000 نیز یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی است که سازمان های دولتی و کسبوکارهای خصوصی زیادی از آن استفاده میکنند. سرعت بالای ارسال پیامک، قیمت مناسب خطوط و همچنین بازگشت وجه در صورت عدم ارسال پیامک به صورت خودکار از ویژگی های ارزشمند این سر شماره است که آن را به پرطرفدارترین اپراتور بدل کرده است. دارندگان جواز کسب، نماد اعتماد و جواز صنفی هم امکان استفاده از خطوط بدون سفته را دارند.
نمونه تعهدنامه خطوط خدماتی
حال که فهمیدیم خط خدماتی چیست؟ و چه کاربردی دارد میخواهیم به بررسی شرایط خدماتی نمودن خطوط بپردازیم. به طور کلی سه راه برای خدماتی کردن خط وجود دارد تا بتوانید کلیه اطلاع رسانی های لازم و مهم برای کسب و کارتان را به افراد ارسال کنید و از بلک لیست عبور کنید. خطوط خدماتی، همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که پیامک های شما به شماره موبایل کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند می رسد و شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد. اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است.
مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی اختصاصی:
مجله خبری اس ام اس درایووط 9000 از ابتدا خدماتی هستند و قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند. با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. ارائه تصویر کارت ملی مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت که در تعهدنامه معرفی شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.