۱- خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است. خط خدماتی برای افراد حقیقی قابلیت دریافت پیامک هم دارد و شما می توانید با مخاطبین خودتان در تعامل باشید. در شرکتهای خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نام هایشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نمایندهای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد).
- از آنجا که بسیاری از کاربران ما در در شرکت زرین ارتباطات آسیا به صورت افراد حقیقی هستند و درخواست استفاده از خط خدماتی اختصاصی به صورت حقیقی داشتند.
- بعد باید فرم تکمیلشده را همراه با سفته و مدارک به آدرس شرکت ارسال کنید.
- برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offpromissory استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.
- ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
- در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت ……………………………………… رأسا یا به واسطه زیرمجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند؛ علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت …………………………… ، منفردا پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.
- یکی از انواع ارسالی که حجم بسیار بالایی از پیامک های ارسالی را به خود تخصیص داده ارسال پیامک از سمت مدارس می باشد؛ که اطلاع رسانی به دانشجویان و دانش آموزان موسسه ها، مدارس، و یا هر نوع تجمع دیگری را بر عهده دارد.
این نوع خطوط قابلیت عبور از لیست سیاه مخابرات ( شماره تلفن هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را ندارند. اگر میخواهید خط خود را خدماتی کنید موضوع سفته دوباره مطرح میشود که البته جای ترس وجود ندارد. برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی میبایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان بهصورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.
خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟
در شرکتهای خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نمایندهای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). مشترک گرامی، بدینوسیله به استحضار می رساند طبق ابلاغیه شرکت کیش سل پارس (سامانتل)، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست. خط خدماتی مناسب شرکتها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آنها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها دارند.
مراحل تبدیل خط 1000 به خط خدماتی
خطوط خدماتی فقط برای ارسال های اطلاع رسانی هستند و ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط امکان پذیر نیست. برای خدماتی کردن خطوط در ابتدا باید دارای شرکت حقوقی، شناسه ملی و شماره ثبت اختصاصی باشید. در احراز هویت حقوقی خطوط داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خطوط انجام نخواهد شد. داشتن سایت معتبر و ایمیل سازمانی نیز از دیگر ملزومات برای تبدیل خطوط خدماتی است.
پیشرفتهترین سامانه پیامکی
مجله خبری اس ام اس درایو تعهدنامه را به دقت بخوانید و پیامکی غیر از اطلاعرسانی به مخاطب نفرستید. در این مقاله، نکات مربوط به خط خدماتی بیان شده است، اگر سؤالی در این زمینه دارید، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. ۱- خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک هاییست که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی و پیامک غیر تبلیغاتی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظر دریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و …) . بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. در پیامهای اطلاعرسانی راه ارتباطی و لینک و اسم برند ذکر نمیشود. برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.