
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsdrive
1_قبل از ارسال تعهدنامه خطوط و و دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می افتد و شما باید دوباره این مراحل را تکرار کنید. کلیه فرم های تعهد نامه به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد. محدودیتی برای خرید و استفاده همزمان از چند خط در پنل پیامکی وجود ندارد.
نحوه دریافت خط خدماتی
سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات این شرکت اطلاع یابند. استفاده از این خطوط برای ارسال های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی شود. با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال های باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره ها ارسال انجام نشود. برای فعال سازی بعد از فعال کردن کامل پنلتان با خطی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید عبارت زیر را به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۰۴۱۴۰۴۰ ارسال نمایید.
- خطوط تبلیغاتی شماره های پیامکی هستند که جهت ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی های مختلف از آن استفاده می شود اما این خطوط قابلیت ارسال به شماره هایی که پیام تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده اند ندارد و برای ارسال به این گروه (لیست سیاه مخابراتی) نیاز به استفاده از خط خدماتی می باشد.
- ارسال اس ام اس انبوه روشی است که در آن پیامک جهت تبلیغات در حجم بالا و از طریق انواع مختلف ارسال به طیف گسترده ای از مخاطبان یک کسب و کار ارسال می شود.
- خطوط سامانتل نیز مانند خطوط 9000 از ابتدا به صورت خدماتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه را دارند.
• مالک سامانه باید یک شرکت ،فروشگاه یا ارگان دولتی و خصوصی باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم. برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید. روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.
http://civil-architecture.irطبق این دستورالعمل شما باید قوانین زیر را اجرا بفرمایید تا خط شما دچار تعلیق نشود و پیامک تبلیغاتی شما نیز توسط مخابرات تایید شود . همانطور که می دانید مخابرات پروسه خدماتی نمودن خطوط ارسال را اعلام نموده است و سامانه های پیامکی موظف هستند از این دستورالعمل تبعیت کنند. فهرست شماره های مخاطبان باید به صورت دوره ای پالایش شده، لیست جدید، پیرو فراخوان آسانک، به آسانک ارسال شود. مخاطبانی که از دریافت پیامک انصراف داده، یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی کنند، باید از لیست شماره ها حذف شده، در ادامه مخاطبان جدید به فهرست مذکور افزوده شوند. ضروری است که نام کامل و صحیح شرکت، و حوزۀ فعالیت آن در سایت ذکر شده باشد. برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.
بخشنامه مخابرات در خصوص خدماتی سازی
تا مجله خبری اس ام اس درایو حقیقی بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی بتوانند خط خدماتی اختصاصی داشته باشند. کاربر گرامی، بدین وسیله به استحضار می رساند طبق ابلاغیه ی شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال 1392، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه ی خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند. اسکن آن ها به همراه سه فایل تکمیل شده اکسل داخل تیکت بارگزاری گردند پس از تاییدیه نهایی، فایل ها از سمت اپراتور، اصل تعهدنامه به صورت فیزیکی برای شرکت کندو لطفا ارسال گردد. در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما بطور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شود و از درج ” اطلاع رسانی” بصورت ناقص خودداری نمایید.