اگر جزء مشترکین ایرانسل هستید حتما برای شما هم پیش آمده است که گاها پیام های تبلیغاتی در inbox پیام های گوشی تلفن همراه خود دریافت کنید. اما مشکل اصلی زمانی شروع می شود که تعدد پیامک های تبلیغاتی زیاد شود و شما تمایلی برای دریافت آنها نداشته باشید. در چنین حالتی به دنبال روش هایی برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل می گردید. توجه داشته باشید با قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل پیام های اطلاع رسانی حذف نمی گردند.
- مطالعات نشان می دهد که استفاده از این دو استراتژی (پیامک و ایمیل) به صورت موازی در کنارهم بالاترین بازدهی را دارد.
- در متن پیامک تبلیغاتی از کلماتی استفاده کنید که اطلاعات را دقیق و کامل به خواننده منتقل کند.
- خود در متن پیامک تبلیغاتی، بسیاری از مشتریان خود را به صفحات مورد نظر منتقل نمایید.
- آیا شما با این پیام روی لینک کلیلک میکنید؟ اگر جواب خیر بود، دوباره مراحل را تکرار کنید.
- در این زمان، عموما افراد از خواب بیدار شدند و فعالیتهای روزانه خود را شروع کردند و همچنین بین ساعات 18 الی 20 نیز ساعات مناسبی برای ارسال پیامک است.
چنین اتفاقی نه تنها نتیجه مثبتی ندارد، بلکه میتواند افراد را نسبت به ما و برندمان بدبین کند. معمولا متوسط هزینه ارسال پیامک به 1000 نفر چیزی در حدود 130 هزار تومان خواهد شد. همچنین شما فقط هزینه پیامک هایی را میدهید که گزارش تحویل آنها را دریافت کنید.
روش های لغو اس ام اس تبلیغاتی همراه اول
معمولا اشخاصی که قصد این نوع ارسال را دارند میخواهند که با مبدا کار کنند. منظور از اینکه با مبدا کار کنند، این است که شما میخواهید بدون واسطه خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل در ارسال اس ام اس تبلیغاتی هم برخی اشخاص به دنبال مخابرات میگردد.
شرکتهای وابسته
بعد از ارسال پیام، پیامکی مبنی موفق بودن لغو اس ام اس تبلیغاتی در همراه به شما ارسال خواهد شد. ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه که در آن به بانک شماره های مخاطبین خود پیامک ارسال می کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس که می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت که می توانید به صورت هدفمند به مخاطبین خود پیامک ارسال کنید. این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی که بهارسال اس ام اس از طریق دکل بی تی اس مشهور است مختص اپراتور ایرانسل است.
پس هر مجله خبری اس ام اس درایوی که با مضمون تبلیغات به جامعهای از مخاطبان ارسال شود پیامک تبلیغاتی است. تمامی اپوراتورها یک کد مشترک را پشتیبانی می کنند که با استفاده از این کد شما می توانید تمام پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای مبتنی بر محتوی را لغو کرده و از دریافت انها جلوگیری می کند. در نوشتن پیامک تبلیغاتی، شما میخواهید بدون آزرده کردن افراد آن ها را به انجام کاری تشویق کنید.در ادامه سعی میکنیم روش اصولی یک پیام تبلیغاتی ساده و تاثیر گذار را با یکدیگر بررسی کنیم. تصور کنید مدیریت یک مکان تفریحی ، قصد دارد جهت تبلیغات از پنل ارسال پیامک خود استفاده کند تا خانواده ها را به عنوان مخاطب هدف، جذب کند.