تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | smsdrive
انتشار: شهریور 15، 1403
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی چیست رهیاب پیام گستران | smsdrive

شما در ابتدای پیام این را تعیین می کنید که آیا مخاطب به ادامه پیام شما توجه کند و یا از خواندن پیامک شما صرف نظر کند. اما باید دقت کنید ساعاتی مانند 22 شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست. اما باید دقت کنید ساعاتی مانند ۲۲ شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست. این زمان بهترین و تاثیرگذارترین زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کارهای تفریحی خواهد بود. پیامک های تبلیغاتی قصدشان خیر است، هدفی جز تبلیغات و هیچ هزینه ای هم از حساب شما کسر نمی کنند.

تعرفه های پیامکی

همراه برای راحتی حال مشترکین خود چهار روش برای حذف و قطع پیامک های تبلیغاتی ارائه داده است که در ادامه این روش ها را معرفی خواهیم کرد. به محض اینکه محصول جدیدی را به ویترین فروشگاه یا وب سایت خود اضافه می کنید، از یک کمپین پیامکی استفاده کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که می توانند شروع به خرید کنند. در نتیجه می توانید یک تبلیغات هدفمند داشته باشید و دقیقا برای مشتریان بالقوه ای که ممکن است به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند، پیامک ارسال می کنید. با ثبت نام در سرویس های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی و با توجه به هدف تبلیغ می توان پیام های انبوهی را به مشتریان ارسال کرد.

در نتیجه ارسال اس ام اس تبلیغاتی درمورد این کسب وکار، در طول هفته اثربخشی زیادی نخواهد داشت. اگر از سیم کارتی پیامک تبلیغات مزاحم گرفتید، حتماً با شماره 195 تماس بگیرید و این شماره را گزارش کنید. به علاوه، سیم کارت بلافاصله توسط سیستم هوشمند بررسی و مسدود می شود. متخلف هم شناسایی شده و در نهایت قانون مرتبط با ارسال پیامک مزاحم اعمال می شود.

  • اکثر این پنل ها برای شروع نیاز به خرید امکانات و ابزار های اولیه است .
  • کپی رایتینگ، یاهمان طراحی متن تبلیغ، در ارسال پیامک، یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید.
  • شما تا 70 کاراکتر (20 کلمه) می توانید برای استفاده از تمام حروف، علامت ها و فضای خالی بین کلمات استفاده کنید.
  • با علامت زدن این کادر، موافقت خود را با استفاده از اطلاعات ارائه شده برای اهداف بازاریابی ایمیلی اعلام می کنم.
  • بنابراین طبیعی است که اکثر شرکت های بزرگ به دنبال برخورداری از این شیوه تبلیغاتی باشند.

پیامک تبلیغاتی شما باید در زمانی به دست مشتری و مخاطبان شما ارسال شود که به آن نیازمند هستند و علاوه بر آن در زمانی باشد که مشکل و یا دردسری برای دریافت کنندگان پیامک ایجاد نکند. پیشنهاد ما این است که ابتدا لیستی از سرویس های ارزش افزوده را دریافت کنید و سپس پیامک های سودجوی VAS را حذف کنید. در درجه دوم هم اگر مطمئن هستید، پیامک های تبلیغاتی خود را غیر فعال کنید. پیامک های تبلیغاتی عموما هزینه ای ندارند؛ اما در صورت فعال کردن سرویس ارزش افزوده خاصی، هزینه پیامک از شارژ حساب شما کم می شود.

http://civil-architecture.ir

این فراخوان در واقع عنصر اصلی در مجله خبری اس ام اس درایو شماست که می تواند تکمیل کننده تعامل با مخاطب باشد. همیشه کمپینی که نوشته اید را بخوانید و خود را جای مخاطب قرار دهید. آیا شما با این پیام روی لینک کلیلک میکنید؟ اگر جواب خیر بود، دوباره مراحل را تکرار کنید. درست که پیامک ها دارای محدودیت کاراکتر هستند، اما این دلیل نمیشود در نوشتن پیامک بیش از اندازه خلاصه نویسی کنیم. با تمرکز بیش از اندازه روی خلاصه نویسی عملا دقت و وضوح استفاده از کاراکترها را کاهش میدهید.

ارتباط با ما