یکی از استراتژیهای مثبت و تاثیر گذار در بازاریابی پیامکی استفاده از نام تجاری خود به جای شماره فرستنده است. اگر شما با یک شماره چند رقمی پیامکهای تبلیغاتی خود را ارسال کنید ممکن است مخاطبان متوجه نشوند که این پیامک از طرف شماست. اگر قصد دارید در این انبوه اطلاعات و تبلیغات دیده شوید ارسال پیامک روش خوبی است چرا که نرخ باز شدن پیامک بالاست. مشتریان به طور قابل توجهی بیشتر بر روی لینکی که شما از طریق اس ام اس، ارسال می کنید در مقابل ایمیل کلیک می کنند. زمان ارسال پیامک به اندازهای مهم است که بسیاری از افراد من جمله خود من اگر در زمان نامناسبی پیامک تبلیغاتی دریافت کنیم، توجهی به آن نکرده و حتی ممکن است ارسال پیامک تبلیغاتی از این شماره را مسدود کنیم.
- شما باید طی جملاتی کوتاه با طول حداکثر 160 کاراکتر پیام خود را به مخاطب منتقل کنید.
- به همین منظور اگر قصد دارید در این زمینه بیشتر بدانید به مطلب تبلیغات بنری چیست؟ در بخش بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.
- به این ترتیب، با مشتریان قدیمی و طرفداران خود نیز ارتباط بهتری برقرار میکنید و آنها مطمئن میشوند که آنها را فراموش نکرده بودید؛ در نتیجه، وفاداری آنها به برند شما نیز افزایش خواهد یافت.
باعث افتخار ما مجله خبری اس ام اس درایوت که اکنون کاربر حقیقی و حقوقی از سامانه ارسال پیامک پیام رسان استفاده می کنند. به دلیل شکایتهای مداوم کاربران از همراه اول، امکان لغو دریافت اساماسهای تبلیغاتی به امکانات این اپراتور اضافه گشت. شما میتوانید با ارسال عدد ۱ به شمارۀ پیامکی ۸۹۹۹ از دریافت پیامکهای تبلیغاتی انصراف دهید. همچنین در صورتی که میخواهید امکان دریافت پیامکهای تبلیغاتی دوباره برای شما فعال گردد نیز میتوانید عدد ۲ را به شماره پیامکی ۸۹۹۹ ارسال کرده و به این ترتیب از آن پس پیامکهای تبلیغاتی مختلف را دریافت نمائید.
آموزش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون آن
هم اکنون شما موفق به فعال کردن پیامک های تبلیغاتی اپراتور ایرانسل شده اید. اما در طول روز ممکن است تعداد بالایی از پیامک های تبیغاتی را دریافت کنید که شاید برای شما جلوه خوبی نداشته باشد و احساس کنید که در طول زندگی روزمره شما مزاحمت ایجاد می کنند. اما در مقابل برخی از کاربران هستند که شاید به اشتباه بنابر هر دلیلی پیامک تبلیغاتی را قطع کنند و پیامک های مهم سازمانی را که در طول روز دریافت می کردند را دیگر نتوانند دریافت کنند. از این رو اگر شما تصمیم به فعال کردن پیامک تبلیغاتی سیم کارت خود دارید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک با آموزش ساده برای اپراتورهای مختلف شاهد خواهید بود. همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران از روش ارسال پیامک تبلیغاتی بهره می برند . سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس ، یک نرم افزار تحت وب است که بدون نیاز به نصب بر روی تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ ، تبلت و حتی موبایل قابل استفاده است .
سوالات متداول ارسال پیامک تبلیغاتی
بلکه شما باید یک متن هدفمند و مخاطبپسند برای پیامک خود تهیه کنید. سپس، مخاطبین هدف تان را فیلتر کرده و در زمان مناسب اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارسال اس ام اس تبلیغاتی به آنها کنید. با این شیوه میتوانید مطمئن باشید که تبلیغات شما خوانده شده و موثر واقع میشوند. ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره اپراتور همراه اول، ایرانسل یا رایتل گزینه دیگری است که میتوانید به عنوان روش مناسبی جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی از آن استفاده کنید.
ایجاد یک ارتباط مستقیم، شخصی و ویژه با مشتریان
این میانگین زمانی، اطمینان لازم از مطالعهی پیامک دریافتی بر روی گوشی تلفن همراه را از سمت مشتریان به ما میدهد. چرا که مخاطبان باید وقت و حوصله برای تحلیل و پردازش اس ام اسهای تبلیغاتی شما را داشته باشند. توجه به این نکته بسیار مهم است چرا که اگر در ساعات شلوغ کاری یا در ساعات استراحت افراد برای آنها اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، قطعا وجه مناسبی برای برند شما ندارد و ممکن است مشتریان خود را نیز از دست بدهید.