در سامانه فراپیامک این امکان قرار داده شده است تا تمامی کاربران بتوانند پس از ارسال پیامک های تکی یا انبوه خود، گزارش ارسال را دریافت نمایند. پس در نتیجه با استفاده از خط خدماتی برای ارسال پیامک میتوان کاملا مطمئن بود که پیامک بطور حتم به دست کاربر خواهد رسید و کاربر نیز تنها پیامکی که مورد نیاز او هست را دریافت خواهد کرد. در سیب اس ام اس ، بعد از ورود به پنل، در منوی امکانات دو گزینه با عنوان “شماره اختصاصی رند” و “انتخاب شماره دلخواه” وجود دارد که می توان با توجه به نیاز خود خط اختصاصی ای را انتخاب و به صورت آنلاین در پنل فعال نمود. از همکاری با سامانه پیامکی پیام رسان و خانواده موج شهر نهایت رضایت را داشته و به سایر سازمان ها و نهاد های اداری که نیازمند خدمات حوزه پیامکی هستند،توصیه میکنیم که انتخاب پیام رسان در اولویت آنها باشد.
برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز مربوط به قوانین سامانه پیامکی را به اپراتور مربوطه را ارائه دهید و پس از تایید اپراتور، خطوط تبلیغاتی به خطوط خدماتی تبدیل خواهد شد. همانطور که در مطالب های قبل تفاوت سرشماره های پیامکی را تقدیم حضورتان کردیم در این مطلب قصد داریم تا تفاوت و اطلاعات لازم در مورد خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی که امروزه نقش مهمی را در پنل اس ام اس برایمان ایفا میکنند در اختیارتان قرار دهیم. گزارش گیری و مخاطبان هدفمند دو مزیت پیامک تبلیغاتی انبوه است که در پنل همیار اس ام اس در اختیار شماست. سیب اس ام اس با ارائه پنل اس ام اس رایگان ، این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی بتوانید اقدام به تبلیغات کسب و کار خودتان نمایید . تنها کافی است تا به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و از امکانات پنل اس ام اس سیب اس ام اس به صورت رایگان استفاده کنید .
قیمت گندم سال ۱۴۰۲
شرکتهایی مانند رهیاب پیام گستران که خطوط خدماتی را ارائه میکنند علاوه بر مدارکی که برای خط تبلیغاتی از شما دریافت میکنند، یک ضمانتنامه و لیستی از شمارههای تلفن همراه مخاطبان هم برای خطوط خدماتی از شما خواهند گرفت. یعنی اگر شما برای ارسال هر پیامک تبلیغاتی مبلغ 16 تومان میپردازید؛ برای ارسال پیامک خدماتی هم باید همین مبلغ را بپردازید و هزینهی اضافهای برای ارسال پیامک خدماتی نباید پرداخت کنید. برای دریافت خط خدماتی شما میتوانید درخواست خرید خط خدماتی را به جای اینکه از طرف خودتان ارائه دهید از طرف کسب و کار خود که ثبت رسمی شده است ارائه کنید. نمونه خیلی آشنا پیامکهای خدماتی که سازمانها برای ما ارسال میکنند پیامک تراکنشهای حساب است و نمونه خیلی آشنای پیامک خدماتی که کسب و کارهای مختلف برای ما ارسال میکنند رمز ورود به پنل یا حساب کاربری است. بر اساس شرکت ارتباطات سیار، سرشماره های ارسال پیامک در اس ام اس مارکتینگ ایران، به دو شاخه خطخدماتی و خطتبلیغاتی تقسیم میشود. به این معنا که خطوط تبلیغاتی، امکان ارسال پیامک به خطوطی که در لیست سیاه مخابرات هستند را ندارند و قادر به ارسال پیامک به این گروه از شماره ها نیست.
ارسال به بلک لیست
در مرحله دوم باید برمجله خبری اس ام اس درایواس نیاز خود یکی از پنلهای ارسال پیامک انبوه SMS Online، SMS Plus و یا SMS Agent را انتخاب کنید و در نهایت سامانه ارسال پیامک انبوه خود را به تعداد اس ام اسی که میخواهید ارسال کنید شارژ کنید. دو فرم تعهدنامه ها به خاطر مشکلات مالیاتی و بخاطر دریافت کد اقتصادی و. خدماتی نمودن خطوط خدماتی اختصصاصی ۹۰۰۰ را بدون دریافت هیچ هزینه ای خدماتی نمایند. در فایل اکسل نیز ارسال با مخاطبان را تضمین می کند سریع تر و حرفه ای. تنها قابلیت ماژول Ultra Fast Send ارسال کد فعالسازی به دلیل اینکه جزء بلک لیست می گویند. اینکه تنها یک روش ارتباطی ارزان است و اکستنشنهای آن بسیار ساده است.
قیمت خرید خطوط تبلیغاتی، با توجه به نوع اپراتور، تعداد ارقام و همچنین هزینه ارسال پیامک در هرکدام از اپراتورهای پیامکی متفاوت می باشد. خطوط خدماتی، همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که پیامک های شما به شماره موبایل کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند می رسد و شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد. ما در آموزشگاه بازاریابی پیامکی پیام رسان بیش از 4 ساعت ( 15 ویدیو ) آموزش انواع ارسال پیامک تبلیغاتی آماده کرده ایم . این ویدیو ها کاملا رایگان است و به شما کمک می کند تا بتوانید خودتان از هر روش ارسال پیامک تبلغاتی که نیاز دارید استفاده کنید . برای ساخت پنل پیامکی و دریافت پنل اس ام اس رایگان پیام رسان تنها کافیست ثبت نام کنید .
- گفتمانی که در آخر نهتنها تحریمها را لغو نکرد بلکه باعث شد تحریمها دو برابر شود.
- در سامانه فراپیامک این امکان قرار داده شده است تا تمامی کاربران بتوانند پس از ارسال پیامک های تکی یا انبوه خود، گزارش ارسال را دریافت نمایند.
- اهداف اصلی تبلیغات محیطی برای پیشبرد اهداف کاری شرکت مختلف در جهت اطلاع رسانی.
- برای ارسال پیامک خدماتی مراحل کاملا مشابه ارسال پیامک تبلیغاتی است.