حتما نوع محصول، زمان دقیق (ساعت و تاریخ) شروع و پایان فرصت برای خرید و میزان تخفیف باید مشخص باشد. اگرچه انتخاب جامعه هدف مناسب برای ارسال پیامک انبوه اهمیت فراوانی دارد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه کافی نیست ..!! برای استفاده صحیح ازاین تکنولوژِی و به کارگرفتن اثربخش آن درعرصه فعالیتهای بازاریابی، شما باید علاوه بر جامعه هدف مناسب، به نکاتی از قبیل شیوه نوشتار متن پیامک خود و همچنین زمان ارسال آن توجه داشته باشید. ارسال پیامک تبلیغاتی برای رساندن حرف خود به مشتریان خود در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی و دیگر ابزار های بازاریابی دیجیتال هم آسان تر است و هم هزینه کمتری را می طلبد.
افزایش آگاهی از برند
این مجله خبری اس ام اس درایو هم برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مفید است و کمک میکند تا کارتان را بهبود دهید. بر اساس برآوردها میانگین زمانی پاسخ مشتریان به نظرسنجیهای پیامکی کمتر از 6 دقیقه است. سرویس پنل انبوه ایده پردازان، پس از فعالسازی یک خط اختصاصی رایگان به شما می دهد که امکان ارسال پیامکهای تبلیغاتی نیز در آن وجود دارد.
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه
بنابراین، تبلیغات پیامکی زمانی تاثیر خود را خواهند گذاشت که خبرنامه پیامکی به مرور توسعه یافته و افرادی به خواستهی خود عصو این خبرنامه شوند. با ذکر مثال های بالا به این نتیجه می رسیم که انتخاب ساعت ارسال پیامک انبوه با توجه به نوع مشتری و کسب و کار آن ها متفاوت است و می تواند نتیجه منفی یا مثبت در روند تبلیغات شما بگذارد. چرا که مخاطبان باید وقت و حوصله برای تحلیل و پردازش اس ام اسهای تبلیغاتی شما را داشته باشند.
- این درحالی است که نرخ باز کردن پیامک، عددی در حدود ۸۲ درصد است و ۹۰ درصد افراد در کمتر از ۳ دقیقه اقدام به باز کردن SMS میکنند.
- اما شرکت ایده پردازان خرید با تیراژ بالا را برای شما انجام میدهد و در نهایت با تعرفه ارزان و در تیراژ پایین به شما پیامک درخواستی را میفروشد.
- تمام این موارد در کنار یکدیگر باعث شده تا این ابزار ساده، تبدیل به یکی از بهترین گزینههای شما برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان شود.
- یکی دیگر از روشهای رایج این است که کد پستی منطقه خود را وارد کنید.
- برای مشخص کردن زمان مناسب برای ارسال پیامک از نظرسنجی و تجزیه و تحلیل نتایج آن بهره بگیرید.
- این موضوع باعث میشود ایجاد اضطرار و فوریت ابزاری قدرتمند برای تبدیل کردن مخاطبان باشد.
از آنجایی که افراد هر روز توسط پیامهای تبلیغاتی از طریق کانالهای مختلف بمباران میشوند، در نوشتن پیامهای تبلیغاتی باید سادگی، جذابیت و شفافیت را رعایت کنیم. بنابراین یادگیری اصول تبلیغنویسی یا Copywriting به ما در این موضوع کمک میکند. این شرکتها اعلانهای مهمی که مربوط به راهاندازی یا مدیریت حساب کاربری مشتریان میشود را از طریق پیامک برای آنها ارسال میکنند.
تبلیغات پیامکی و ارزش تبلیغی آن
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بازاریابی پیامکی مبتنی بر اجازه کاربر است. در پیامکهایتان حتماً یک Call To Action یا فراخوان به عمل داشته باشید یعنی از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. مشتریان شما باید بدانند که چرا پیامک شما را دریافت کردهاند و باید در قبال آن چه کاری انجام دهند. درست است که بازاریابی پیامکی خوبیهای زیادی دارد و میتواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد؛ ولی همه این موفقیتها در گرو نکاتی است که در ادامه خواهیم گفت تا موفقیت بازاریابی پیامکی شما حتمی باشد. همانطور که از اسمش مشخص است تبلیغ پیامکی یعنی در قالب پیامک یا SMS محصول، شرکت یا برند خودتان را به افراد معرفی کنید.